Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies vastaa viestiin, mutta jättää seuraavan viestin roikkumaan? Peluri?

Vierailija
05.06.2019 |

Mies vastasi siis viestiini, ja kun itse vastasin hänelle takaisin, hän jätti vastauksen roikkumaan. Yksi päivä mennyt jo, unohdanko koko jutun? Emme tunne toisiamme vielä. En ymmärrä miksi vastaa ollenkaan, jos ei ole kiinnostunut?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi juuri noin. Mies vastasi ensimmäiseen viestiin hyvinkin innostuneen oloisesti, vastasin siihen, ja sen jälkeen ei mitään vastausta häneltä. Ei koskaan edes LUKENUT tuota toista viestiäni. Tästä on nyt aikaa pari viikkoa, joten en enää elättele mitään toiveita.

Toivon, ettei mieluummin olisi vastannut alkuunsakaan, niin En olisi ehtinyt ilahtua ja sitten pettyä karvaasti.

Vierailija
22/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia joka viestiin pitäisi jotakin vastata ? Etenkin kun ei edes kysytä mitään.

Minun viestini hänelle oli kysymys. Mutta ilmeisesti kysymyksiinkään ei tarvitse vastata, jos mielenkiinto hävisikin jo siinä vaiheessa. Minuuttia ennen oli vielä vastannut. Kuka tässä on se ei-aikuinen?

Jos nyt haluat tietää, niin kysyin, ovatko tissini liian pitkät (viesti oli kuvaviesti)

😂😂😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on elämää ja ihmissuhteita noiden deittipalstojen ulkopuolellakin. Kuka edes ehtii joka päivä viestimâän noissa? Varsinkin tämmöisinä upeina kesäpäivinä. En minä ainakaan, vaikka siellä seuraa etsimässä olenkin.

Vierailija
24/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kysyit?

Kysyin mitä mieltä hän on omakotitaloasumisesta ja montako lasta hän haluaisi.

-ap

Vierailija
25/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin onko hän peluri, vai eikö ole. T. Oikea ap

Vierailija
26/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vain kohtelias. Siksi vastasi ekaan viestiisi. Ei kuitenkaan ole kiinnostunut sinusta sen enempää ja yrittää sitä tehdä selväksi siten ettei jatka keskustelua. Unohda koko tyyppi.

Vierailija
27/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelin henki on nykyään tämä, jos ei kiinnosta jätetään vastaamatta ja oletetaan että vastapuoli tajuaa ettei nyt vaan kiinnosta.

Sellaista se nyt vaan on, parasta totutella jos aiot tinderistä ym. kumppanin löytää.

Itsellänikin oli parhaillaan kolme miestä samaan aikaan kierroksessa. Yhdellä tinder-miehellä puhelimeen puski ilmeistään päätellen viestejä meidän ensi tapaamisellakin. Riistakamera kuulemma, olisi nyt älynnyt edes äänettömälle laittaa😂

Kiitos, mutta ei kiitos tälle suhdesekoilulle. Harrastuksen parista sitten löytyi minulle sopiva mies.

Vierailija
28/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vain kohtelias. Siksi vastasi ekaan viestiisi. Ei kuitenkaan ole kiinnostunut sinusta sen enempää ja yrittää sitä tehdä selväksi siten ettei jatka keskustelua. Unohda koko tyyppi.

Tietenkin unohdan koko tyypin. Mutta paha maku suuhun tästä jäi.

Vierailija
29/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtelias tuntemattomalle ihmiselle? Mitä järkeä?