Miksi mies vastaa viestiin, mutta jättää seuraavan viestin roikkumaan? Peluri?
Mies vastasi siis viestiini, ja kun itse vastasin hänelle takaisin, hän jätti vastauksen roikkumaan. Yksi päivä mennyt jo, unohdanko koko jutun? Emme tunne toisiamme vielä. En ymmärrä miksi vastaa ollenkaan, jos ei ole kiinnostunut?
Kommentit (29)
Jotkut miehet ei pidä ilmoituksia päällä, tai muutenkin pyrkii olemaan koskematta puhelimeen töiden aikana. Puhelin ja sen ilmoitukset laskee focusta.
Jos ei ole viikkoon vastannut, sitten voit huolestua.
Feidaa. Jos ei ole kiinnostunut ja on monta säätöä niin mitä sille epäkiinnostavalle sitten suotta vastailemaan. Useimmat epäkiinnostavat naiset ymmärtää ihan itsestään tulleensa feidatuksi.
Antoi ensin vaikutelman, että halusi tavata. Voiko noin nopeasti muuttaa mieltään?
Mies joka on jatkuvasti puhelimessa on turn-off. Salillakin kundit sormettaa puhelintaan eikä painoja. Noloa.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka on jatkuvasti puhelimessa on turn-off. Salillakin kundit sormettaa puhelintaan eikä painoja. Noloa.
Turn-off kenelle?
Älä vaivaa tuolla enää päätäsi. Hän ei luultavasti ole kiinnostunut sinusta.
Noin mäkin tein jos tavallaan joku kiinnosti, mutta ei tarpeeksi sitten kuitenkaan. Nainen kyllä olen, mutta sanoisin että he's not just into you. Pari tuntia ok, mutta vuorokausi on jo pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turn-off kenelle?
Aivan kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaivaa tuolla enää päätäsi. Hän ei luultavasti ole kiinnostunut sinusta.
Miksi sitten vastasi alun perin? En ymmärrä. Itselleni tulee mieleen, että haluaa tarkoituksella loukata tai pelata pelejä. Tai muutti pikaisesti mielensä, mutta voiko vuorokaudessa muuttaa mieltään? Jää kyllä kieltämättä ihmetyttämään.
Löytyykö vielä muita mielipiteitä?
Minkä takia joka viestiin pitäisi jotakin vastata ? Etenkin kun ei edes kysytä mitään.
Ihme akka olet. Joka viestiin pitäisi jotain olla vastaamassa ja lääsyämässä. Kasva aikuiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihme akka olet. Joka viestiin pitäisi jotain olla vastaamassa ja lääsyämässä. Kasva aikuiseksi.
Ai niinkö? Mun mielestä se mies voisi kasvaa aikuiseksi. Ensin vastaa viestiin, ja sitten seuraavassa sekunnissa jättää vastaamatta. Kuka tuosta nyt sitten ottaa selvää, vai pitäisikö mun jaksaa odottaa viikko niin kuin joku tuossa aiemmin sanoi?
😂 naisia on NIIN helppo jallittaa
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia joka viestiin pitäisi jotakin vastata ? Etenkin kun ei edes kysytä mitään.
Minun viestini hänelle oli kysymys. Mutta ilmeisesti kysymyksiinkään ei tarvitse vastata, jos mielenkiinto hävisikin jo siinä vaiheessa. Minuuttia ennen oli vielä vastannut. Kuka tässä on se ei-aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun viestini hänelle oli kysymys. Mutta ilmeisesti kysymyksiinkään ei tarvitse vastata, jos mielenkiinto hävisikin jo siinä vaiheessa. Minuuttia ennen oli vielä vastannut. Kuka tässä on se ei-aikuinen?
Jos nyt haluat tietää, niin kysyin, ovatko tissini liian pitkät (viesti oli kuvaviesti)
En voi tässä sitä paljastaa. Mutta kysyin jotain, johon on helppo vastata.
Kertokaa! Omat aivot ihan solmussa nyt.