Saimme kaksoset. Pojasta tulee Tuukka mutta tytön nimi vielä hakusessa, mietimme Tyttiä ja Tittaa.
Kommentit (636)
Tytti ja Titta ja VaRSINKIN TYTTI, ovat maailman rumimmat nimet.
Yököttäviä suorastaan.
Parhaiten sopisi Tuukka ja Taika. Samoja kirjaimia. Sointuvat hyvin yhteen.
Vanha ketju. Mikä tuli nimeksi?
Nimim.Utelias
En sano pahalla, mutta eikös vauvat ole jo aika isoja? Joillakin nimillä te heitä kai kutsutte?
Kertokaa toki mitkä laitoitte, ettei täällä turhaan ehdotella.🤔
Miksi annetaan rumia nimiä, kun on olemassa äänneasultaan kauniita, kansainvälisiäkin, ajattomia nimiä? Tuukka on yksi rumimmista miehennimistä, minkä tiedän. Herkko, Kerkko, Väinö ja Nuutti sekä Leevi ja Paavo ovat vielä rumempia. Tytti ja Titta voivat olla pikkutytöillä söpöt nimet, mutta eivät sovi aikuiselle. Minkähän nimisiä ap:n lapsista on tullut?
Tytöstä tuli Tyty ja pojasta Poju.
Antakaa nyt enemmänkin internationella nimiä. Että pärjää maailmalla.
Puuma ja kuutti sopisi paremmin.
Minustakin on outoa, että kaksosten nimien pitäis alkaa samalla kirjaimella.
Tuukka ja Saana
tai
- Tiina
- Riikka
- Maija
- Leea
- Mirkka
Vierailija kirjoitti:
Miksi annetaan rumia nimiä, kun on olemassa äänneasultaan kauniita, kansainvälisiäkin, ajattomia nimiä? Tuukka on yksi rumimmista miehennimistä, minkä tiedän. Herkko, Kerkko, Väinö ja Nuutti sekä Leevi ja Paavo ovat vielä rumempia. Tytti ja Titta voivat olla pikkutytöillä söpöt nimet, mutta eivät sovi aikuiselle. Minkähän nimisiä ap:n lapsista on tullut?
Kuulehan, tietäjämamma: mun nimi on juuri sellainen, jota voidaan antaa helposti vauvalle ja se muuntuu "kivaksi", kun oon tarpeeksi iäkäs.
Nyt oon 45 eikä nimi mua pahenna.
Älytöntä ajatella, etteikö nimi, johon identifioidt, kantaisi sua elämän läpi.
Nussin vaimoa parhaillaan perseeseen!
Tytön nimeksi ehdotan jotain ainutlaatuisempaa nimeä. Sellaista nimeä, jota ei ole kenelläkään muulla. Onhan juuri teidän lapsenne ainutlaatuinen yksilö. Ehdotukset:
- Lumi-Ritva
- Pirkko-Brooke
- Jemmeliina-Issandria
Ulla. Det är just du,som jag vill knulla!
Titta. Jag tittar din fitta!
Eppu. Minä nähdä sinu paljas peppu!
Nuutti ja Tuukka, kuin tuohikontti selässään kiertäviä runonkerääjiä tai Titta ja Tytti, ihan sopimattomia nykylasten nimeksi. Mieleen tulee heistä ettei tässä olla oltu kuin leikkimielellä ja lempinimillä mennään.
Titta! Där går Tuukka!