Saimme kaksoset. Pojasta tulee Tuukka mutta tytön nimi vielä hakusessa, mietimme Tyttiä ja Tittaa.
Kommentit (636)
Meikjekin syntyi ihanat kaksoset. Annettiin nimiksi Touko ja Sirpa.
Vierailija kirjoitti:
Älä anna Tyttiä, lapsena menee mutta ei oikein ole aikuisen nimi.
Entäs Lotta?
Tuukka ja Lotta? En kyllä näe mistä kalenterista vedit tuon, mutta eikö tuo ole ihan sama vaikka tarjois Liisaa, Siniä ja Johannaa
Mun luokalla oli poika jota kutsuttiin Tuukka Tumpeloiseksi. Tuukka siis etunimenä. Tuukasta tulee mieleen vähän hidas ihminen tämän vuoksi.
Olen itse Titta ja pidän nimestäni, mutta Tuukan siskoksi sopisi paremmin kyllä Tuulia.
Olin eilen kaksosten ristiäisissä, ja ajattelin, että mahtaako heistä tulla Tuukka ja Taiga. Ei tullut. Saivat perinteiset suomalaiset nimet.
Teresa on kansainvälinen nimi@@
Jos nimen pitää alkaa T:llä niin ekaksi tulisi mieleen Tinja. Kaunis, erikoinen ja tyttömäinen. Ja kuitenkin sellainen vaatimaton. Ehkä noista kahdesta vaihtoehdosta valitsisin Tytin. Tulee mieleen sellainen topakka, värikäs ja voimakas persoona.
Lapsestasi tulee vielä aikuinen!! Suosittelen keksimään toisenlaisen nimen. Esim. Tiina, Taika, Teresa, Tilda, Tea, Tara, Tamara...
Lähtee aina lapasesta nää nimikeskustelut, mutta silti nyt olis kiva kuulla, mikä tytölle tuli nimeksi? Ihan kivoja oikeita nimiehdotuksiakin tuli täällä kyllä, mutta mitään hauskaa ei ole noissa idioottityhmissä "ehdotuksissa", kuitenkin ihan asiallisesti oli kysytty. Kukaan ei varmaan vaivautuisi vastaamaan mitään, jos kysyisi, mitä idioottimaista nimeä et lapselle ainakaan antaisi...
Tuukka ja Taiga tulivat nimiksi, kerrottiin täällä ketjussa jo. Omaan korvaani Taiga kylläkin kuulosta lapinkoiralta, mutta lasten vanhemmista nimi on ollut paras, joten se siitä.
Hyvät nimet! Mun kaksospoikien nimet on Muhamed ja Mohmed. Aika viikareita ja keppostelijoita jo ovat 17 vuoden aikana olleet.
Tuukka ja Tuikku olis ollu kiva
Joko oli Nyyti ehdotettu?