Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MITEN LÖYDÄN VANHAN YSTÄVÄN?

Huoma1
05.06.2019 |

MITEN LÖYDÄN VANHAN YSTÄVÄN?

Tunteeko joku Irman? Hän asuu Kannelmäessä. Olemme käyneet Kallion Yhteiskoulua josku 1960-luvun lopulla. Ylioppilaiksi kirjoitimme noin vuonna 1971. Irma ei ollut kovin iloinen lempinimestään Lyyli. Irma asui aikoinaan Kalliossa Toisella linjalla. Me olimme bestiksiä, mutta ajan saatossa tiemme erosivat.
Jos joku tuntee Irman, voisiko ilmoittautua tällä palstalla?
Olisin äärettömän kiitollinen!
Kati

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitä Irman koko nimi Lukiosta ja hae nykyisiä tietoja Väestörekisterikeskuksesta.

Vierailija
2/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoititte ylioppilaaksi noin vuonna 1971, eli olette syntyneet noin vuonna 1952? Eli olette melkein 70-vuotiaita?

No ei siinä, saa sen ikäisenäkin palstailla, mutta hieman epäilen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook

Vierailija
4/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoititte ylioppilaaksi noin vuonna 1971, eli olette syntyneet noin vuonna 1952? Eli olette melkein 70-vuotiaita?

Nyt olet pudonnut junasta vai miten tuota voisi tulkita.

Näillä palstoilla kuten monilla muilla, varsinkin anonyymipalstoilla kirjoittaa kaikenikäisiä.

Mitä minä tiedän, niin aika paljon Aihe vapaa palstalla käy n 60- 70 vuotiaita ja iäkkäämpiä.

Itsekin olen 73v ja surffailen siellä sun täällä. Meillä on läppärit, tabletit ja älykännykät kuten nuorimmillakin.

Vierailija
5/7 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt olet pudonnut junasta vai miten tuota voisi tulkita.

Näillä palstoilla kuten monilla muilla, varsinkin anonyymipalstoilla kirjoittaa kaikenikäisiä.

Mitä minä tiedän, niin aika paljon Aihe vapaa palstalla käy n 60- 70 vuotiaita ja iäkkäämpiä.

Itsekin olen 73v ja surffailen siellä sun täällä. Meillä on läppärit, tabletit ja älykännykät kuten nuorimmillakin.

Totta. Meitä suuria ikäluokkia on paljon ja monet meistä on myös Facebookissa.

Miksi alapeukutus? Hyvä vaan kun on kaikenikäisii palstoilla.

Vierailija
6/7 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! 

Ei tullut tuommoinen mieleenikään.  Ei me 7-kymppiset ihan pystyynkuolleita olla! Nautitaan elämstä!

Vierailija
7/7 |
10.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille avustanne! En ole vielä tuota ystävääni löytänyt, mutta sukon, että jonain päivän hänet löydän. Ei ihminen voi ihan noin vain kadota. 

Kati