Kaipaan ideoita ei kaupalliseen käyttöön ratkaisuksi kotoisaan ongelmaan
Hyttysverkon kiinnitykseen ja sen avaamiseen jne. Meillä on mökillä pylvässänky pihalla loikoilupaikkana ja koska kaikki maailman itikat ovat kertyneet juuri meidän mökillemme niin aion laittaa sängyn ylle hyttyssuojan. Kuitenkin pehmukkeita, tyynyjä jne. joutuu kantelemaan sateesta pois, joten hyttyssuojan pitäisi olla helposti avattavissa koko pituudelta. Hyttyssuojan pitäisi kuitenkin olla niin tiivis, etteivät hyttyset pääse sisäpuolelle.
Ideoita?
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Ompele itse
Niin, se oli vähän niin kuin tarkoituksena, että teen itse, mutta haluaisin sellaisen paljon availua kestävän ja toimivan ratkaisun. Oviverhoissa on yleensä magneetit ja se ei ole kovin hyvä. Vetoketjun voisi laittaa koiraboksityyliin, mutta tavallisista kaupoista ei saa niin pitkiä vetoketjuja, saako jostain?
Uusi idea: josko pylvässängyn ylle vielä pyöreä 'kruunu', johon voisit heittää ympyräksi koostetun ison verkon (ilman tarranauhaa ja vetoketjuja) eli kulku vain nostamalla helmoja. Ovat minusta olleet aika vinkeän näköisiä ja toimineet - on testattu, mutta vain sisätiloissa.
Ompele itse