Onko teijän miehillä napsastu piuhat poikki?
Jos niin onko ollut huono vai hyvä päätös? Onko lakannut seisomasta tai muuta?
Mies ei suostu napsasemaan koska ei muka sen jäkeen mälli kennä eikä muna seiso. Jaksa enää vääntää asiasta.Kohta ei sitten seksiä meillä lainkaan enää.
Kommentit (38)
Itseltäni katkottu. Ei vaikutusta seksiin mitenkään. M37
Kerran napsaisin pleikkarista kun ei pelaaminen loppunut.
Lakannut seisomasta? Ööö? Miksi olisi :D
Ei myöskään puhjennut umpisuoli, tullut peräpukamia tai ihottumaa.
Multa katkaistiin. Ei seiso enää.
M46
Piuhat poikki, eikä sillä ole ollut mitään muuta vaikutusta kuin se, ettei tarvitse enää pelätä raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Multa katkaistiin. Ei seiso enää.
M46
Sama. Hyvästi yhdyntä.
M33
Vaimo halusi mennä sterilisoitavaksi, mutta minä menin, koska vaimon sterlisaatio ei ehkäisisi rakastajattarieni raskautumista.
Vierailija kirjoitti:
Tätä sanonut mutta ei usko. Lapsia ei kuitenkaan enää hankita niin en tiedä mikä tässä nyt on että ei uskalla/halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä sanonut mutta ei usko. Lapsia ei kuitenkaan enää hankita niin en tiedä mikä tässä nyt on että ei uskalla/halua.
Minun mielestäni on niin iso päätös, että jollei mies itse valmis mutta sinä noin vahvasti sterilisaation kannalla niin mene sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni on niin iso päätös, että jollei mies itse valmis mutta sinä noin vahvasti sterilisaation kannalla niin mene sinä itse.
Miehen sterkka on helpompi ja nopeampi tehdä kuin naisen ja paranee nopeammin.
Ei ole. Mies ei ole osoittanut halukkuutta mennä sterilisoitavaksi joten en häntä siihen painosta. Lapsia emme halua. Harkitsen menisinkö itse jossain vaiheessa.
Tehty jo yli 10v sitten ja hienosti seisoo kyllä, vaikka ikää on jo yli 50v.
Toivottavasti se ottaa susta eron. Tuo on parisuhdeväkivaltaa että uhkaa pitää ilman seksiä. Siinä missä mykkäkoulukin.
Katkaistu jo yli 15 v sitten. Mälli lentää ja hyvin seisoo.
M47
Exältä katkaistiin. Ei mitään negatiivisia vaikutuksia.
Ei siihen pakottaa tietenkään voi, mutta luulisi että mieskin haluaisi jättää kondomin pois.
Mies otti vasektomian neljäkymppisenä kun meidän lapsiluku tuli täyteen. Mitään haittavaikutuksia ei tullut.
Ei mun mieheltä, mutta miehen kaverilta on ja kaverin mieheltä on. Eivät ole päätöstä kaatuneet.
Mies kysyi jokunen vuosi sitten synttärilahjatoivetta johon vastasin vasektomian ja niinpä hän kävi piuhansa leikkuuttamassa. Oli kyllä jo itsekin työstänyt asiaa kun seitsemäs lapsi oli tulossa mutta sama pelko esteli mikä sunkin miehellä ap.
Ei ole vaikuttanut vilkkaaseen seksielämäämme muutoin kuin vapauttavasti, hyvin toimii kaikki edelleen.
Kävin 40-vuotislahjaksi itselleni katkomassa piuhat. Ei mitään ongelmia.
Kyllä justa napsasin piraijahampaillani poikki.