Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulostaako huonolta ajatukselta ottaa yhteyttä äitinsä entiseen miesystävään?

Vierailija
04.06.2019 |

Äitini seurusteli miehen kanssa, kun olin 7-13-vuotias - aika ison osan elämästäni tai ainakin lapsuudestani siis. Mies asui meidän kanssamme koko tuon ajan. Elämä ei ollut erityisen rattoista, molemmilla heistä oli alkoholismia, mutta nyt kun olen käsitellyt aikani lapsuuttani, olen pystynyt antaa äidilleni anteeksi ja tunnen yhtäkkiä kiitollisuutta myös tuota entistä "isäpuoltani" kohtaan. Kukaan ei tainnut oikein ymmärtää, kuinka "merkittävä" äitini ja miehen ero (eivät olleet naimisissa) oli minullekin miehen kuuluttaan elämääni noin pitkän ajan. Yhtäkkiä hän vain hävisi elämästäni. Olen joskus vaivihkaa kysellyt miehen kuulumisia äidiltäni, mutta ei hän ole tainnut kuulla miehestä paljoa aikoihin. Luulen, että mies saattaa pian jo kuolla, koska hänellä on ikää, sairauksia ja se alkoholismi. Minulla on hänestä kuitenkin myös hyviä muistoja, sellaisia isä-lapsi -kokemuksia, joita en paljoa olisi ilman häntä saanut kokea. Haluaisin jotenkin kiittää häntä, mutta olisikohan se vähän outoa, kun hänellä on jo uusi kumppanikin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus se on, kiittäminen.

Vierailija
2/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on hyvä ja kaunis ajatus, ota vaan yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin edelliset: hyvä idea, go for it! :)

Vierailija
4/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä! Sinulla on hyvät aikeet, eli ei ole ollenkaan outoa minusta :)

Vierailija
5/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. Ota vain yhteyttä. Hänkin saattaa miettiä mitä sinulle kuuluu, mutta ei ole myöskään kehdannut ottaa yhteyttä

Vierailija
6/6 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kannustaisin ihan omaakin tytärtä, jos se haluais ihan itte ottaa yhteyttä entiseen isäpuoleen. Se vaan kertoo, että on ollu tärkee, ei ihmissuhteitten pitäiskään olla kertakäyttösiä. Osaat kyllä kattoo tosi kypsästi asioitten läpi ja oot positiivisella tavalla harvinaisen hyväksyvä ihminen. Aidot tunteet on vaan niin oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme