Siivooja tuli tänään meidän taukohuoneeseen
Ihan kuin olisi meidän työntekijä. Hänellehän on siivouskomero. En ymmärrä.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lain mukaan täytyy olla taukotila ja ei, se ei ole siivouskomero. Sieltä pitää löytyä esimerkiksi jääkaappi.
Siellä pitää o l l a jääkaappi. Suomemme kielessä asiat ja esineet ovat jossakin, eivät ruotsalaisittain löydy jostakin. Jos jokin on kadoksissa, sitä etsitään ja se tämän hakemisen tuloksena löydetään eli se löytyy.
Saa se olla piilossakin. Kunhan löytyy sieltä jostakin.
Miksei siivooja koskaan tule minun taukohuoneeseeni? Halaisin ja hyväilisin pakaroita. Siis siivoojan, en omiani.
Pertti 57v
Semmosia ne on ne porvoolaiset siivoojat..
Ja ihmiset äimistelee näköjään ihan tosissaan 🤣
Meilläpä on taukotila, johon opettajilla ei ole asiaa. Erityisopet varsinkin kadehtii. Pitäköön taukonsa opettajien huoneessa. T. Siivooja.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuottavaa työtä, se on osa kiinteistöhuoltoa, ilman tuota palvelua, sinä et voisi työpaikallasi työskennellä.
Kerran siivoojamme oli pari päivää poissa, eikä ollut sijaista. Tekemätön työ näkyi heti.
Höpö höpö. Jokainen osaa siivota, mutta V.tuttaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kamala.. Mä olen pitänyt taukoja terveyskeskuksen taukohuoneessa, opettajien huoneessa ja toimistotyöntekijöiden taukohuoneessa. Ollemme jopa jutelleet.
T. Laitoshuoltaja
Älykäs keskustelu siivoojan kanssa ei ole mahdollinen.
T. 30 vuotta työelämässä
Haha :D
Laikkari, FM
Kysyttiinkö työhaastattelussa gradun aihetta tai arvosanaa?
ohis
Porvoossa ollaan taas. Mutta eipä mitään, hyvä kun tästä asiasta keskustellaan.
Ja joskus ero on selkeä. Leikkaussalit sulkevat muistaakseni 24 tunnissa ilman siivousta.