Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä aiheista täällä EI saa keskustella?

Vierailija
04.06.2019 |

Ainakin mun homeopatia aiheinen keskustelunavaus deletoitiin 5 minuutissa. Mitkä muut aiheet ovat tabuja? Huumeet ja psykedeelit ei ainakaan kun tuolla on sellainenkin keskustelu.

Nauran kuollakseni 😂

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah niin ja moderaattoreiden kritisointi on kanssa kiellettyä.

Vierailija
22/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ollut yllättävän pitkään palstalla. Ei varmaan kauaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa se, miten nopeasti täältä häviää juttuja. Olen kirjoittamassa kommenttia ja mietin pari minuuttia, mitä haluan sanoa. Sitten tarkistan vielä kieliasun. Tähän menee pari minuuttia. Kun klikkaan "lähetä", sivu ilmoittaa että keskustelu on poistettu. Hukkaan meni sekin aika.

Okei, osa niistä oli ehkä provoja mutta tosiaan tuntuu että täältä häviää asiallisiakin aloituksia.

Itse postaisin ketjut, jotka alkavat "mikä on tekosyysi", koska niistä syntyy kuitenkin riitaa ja aloituskin on jo aika vihamielinen.

Vierailija
24/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin unohtanut itse tämän sensuurin. Jätin 2 vuotta sitten koko palstan pois koska rupesi suututtamaan se mielivaltainen sensuuri. Tänään tulin siis sitten 2v eka kertaa tänne ja halusin aloittaa neutraalin keskustelun homeopa tiasta kun siitä ei oikein löydy kokemuksia. Kaikkiko ne on joka puolella sensuroitu?

Itselleni aihe ei juuri poikkea vaihtoehtohoidoista, hieronnasta tai vaikkapa jostakin naisten glamourkuvauksesta.

Vierailija
25/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvokeskustelu siinä vaiheessa kun joku mies kumoaa aivottomat iskulauseet lasikatosta ja palkkasyrjinnästä.

Vierailija
26/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun ilmoittaa tekstin asiattomaksi. Eiköhän ne automaattisesti poistu, kun saa tietyn määrän ilmoituksia.

Vierailija
27/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Mikkel Kissantappaka Näkkäläjärvi -kommentti on kadonnut.

Vierailija
28/28 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kissantappaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme