Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaan menettäneeni lopulta seksihaluni miestäni kohtaan kokonaan

Vierailija
04.06.2019 |

Sen seurauksena, että seksielämä on ollut mielestäni niin epätyydyttävä jo vuosia. Olen yrittänyt itse parantaa ja aktivoida sitä jo niin ikään vuosia, mutta ilman mitään kestävämpää tulosta. Koen nyt etten voinut vaikuttaa asiaan, joka ei koskaan ole toiminut minun mieleni mukaisesti. Seuraksena tästä huomaan nyt, etten enää lainkaan odota seksiä mieheni kanssa, enkä haluakaan, vaan melkeinpä koen että parempi on olla selkeästi kokonaan ilman kuin tyytyä vajavaisiin satunnaisiin armopaloihin silloin tällöin.

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä kokisin sen jo asetelmana nöyryyttäväksi että menisin itkemään terapeutille sitä, ettei miestäni kiinnosta seksi kanssani. Joten en todellakaan ole menossa. Ap

Vierailija
82/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän aloituksen tarkoitus oli? Ap torppaa järjestän kaikki kehitysehdotukset. Tulla kertomaan ongelma ja että kaikkensa on tehnyt mutta nyt se on loppu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi työttömyys. Molemmat jouduttiin työttömiksi niin alkoi seksikin maistumaan.

Kyllä se niin vaan on että työnantajien mahdottomat vaatimukset työelämässä vie mehut ihan aikuisilta ihmisiltäkin. 20% voisi ottaa löysemmin työelämässä tai sitten vastaavassti saisi maksaa 20% korkeampaa palkkaa korvauksena hengen kuppaamisen aikuisista lisääntymisiässä olevista ihmisistä.

Ei edes tehdä kunnon sopimuksia ihmisille. Pelkkää pätkää tarjotaan ja työharjoittelua.

Kyllä meidän parisuhteen pelasti molempien työttömyys. Saatiin aikaa toisillemme ja  muistettiin että ketä me toisillemme olimmekaan.

Työelämä tappaa avioliiton varokaapa.

Vierailija
84/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies alkanut toljottaa pokea?

Vierailija
85/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä auttoi työttömyys. Molemmat jouduttiin työttömiksi niin alkoi seksikin maistumaan.

Kyllä se niin vaan on että työnantajien mahdottomat vaatimukset työelämässä vie mehut ihan aikuisilta ihmisiltäkin. 20% voisi ottaa löysemmin työelämässä tai sitten vastaavassti saisi maksaa 20% korkeampaa palkkaa korvauksena hengen kuppaamisen aikuisista lisääntymisiässä olevista ihmisistä.

Ei edes tehdä kunnon sopimuksia ihmisille. Pelkkää pätkää tarjotaan ja työharjoittelua.

Kyllä meidän parisuhteen pelasti molempien työttömyys. Saatiin aikaa toisillemme ja  muistettiin että ketä me toisillemme olimmekaan.

Työelämä tappaa avioliiton varokaapa.

Totta, lomalla tekee mieli jatkuvasti

Vierailija
86/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kyllä haluaa seksiä ja niin minäkin, mutta turhauttaa kun puhe ei mene perille. Olen selkeästi kertonut mikä toimii minuun. Olen myös vaatteet päällä näyttänyt, että näin voitaisiin olla ja tässä kun kosket näin, niin hyvä tulee.

Käytännössä ukko ottaa kiinni, hymyilee (se jos mikä ei toimi; palstaulikin tietää metsästäjänkatseen olevan se juttu) ja lopulta rojahtaa sänkyyn. Ei koske minuun, mutta olettaa itsellään kaikenlaista.

Olen hoikka ja nätti, hän on lihonut viime vuosina kuin pullataikina. Koskaan, en ikinä ole pahaa sanaa sanonut. En silti ymmärrä, kuinka voi päästää itsensä siihen kuntoon kun minä olen hyvässä kunnossa. Nuorehkojakin olemme (n.35v).

Tappaisi erotiikan jos mies alkaisi kädestä pitäin vaatteiden päältä ohjeistamaan; "nyt vemputat nääääin niin hyvä tulee."

Vierailija
87/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies kyllä haluaa seksiä ja niin minäkin, mutta turhauttaa kun puhe ei mene perille. Olen selkeästi kertonut mikä toimii minuun. Olen myös vaatteet päällä näyttänyt, että näin voitaisiin olla ja tässä kun kosket näin, niin hyvä tulee.

Käytännössä ukko ottaa kiinni, hymyilee (se jos mikä ei toimi; palstaulikin tietää metsästäjänkatseen olevan se juttu) ja lopulta rojahtaa sänkyyn. Ei koske minuun, mutta olettaa itsellään kaikenlaista.

Olen hoikka ja nätti, hän on lihonut viime vuosina kuin pullataikina. Koskaan, en ikinä ole pahaa sanaa sanonut. En silti ymmärrä, kuinka voi päästää itsensä siihen kuntoon kun minä olen hyvässä kunnossa. Nuorehkojakin olemme (n.35v).

Tappaisi erotiikan jos mies alkaisi kädestä pitäin vaatteiden päältä ohjeistamaan; "nyt vemputat nääääin niin hyvä tulee."

Nuo tilanteet eivät ole olleet mitään.. no, toimintatilanteita. On puhuttu ongelmista ja mies on myöntänyt olevansa vähän mielikuvitukseton. Mitä pahaa on siinä että istuu miehen syliin ja ohjaa? Sehän on juuri sitä mitä peräänkuulutetaan; älä oleta vaan puhu ja näytä.

Vierailija
88/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli muka kokoajan töissä ja minä puutteessa kotona. Runkkasi vuosia ja tekstailee muiden naisten kanssa.

Vierailija
89/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino-ongelmia?

Minä painan n. 50kg. Entä sinä?

Ap

Joko olet anorektikko tai 150cm pitkä.

Vierailija
90/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tän aloituksen tarkoitus oli? Ap torppaa järjestän kaikki kehitysehdotukset. Tulla kertomaan ongelma ja että kaikkensa on tehnyt mutta nyt se on loppu?

Se on varma provon merkki. Trolli pitää niin ketjua elossa.

Vierailija
91/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino-ongelmia?

Minä painan n. 50kg. Entä sinä?

Ap

Joko olet anorektikko tai 150cm pitkä.

Sulla ei ainakaan ole painoindeksitietämystä.

Vierailija
92/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 51/155,5 ja normaalipainoinen

Vierailija
93/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap ymmärrän hyvin että ajatus terapiasta on vaikea ja ahdistava ja että olet luovuttanut. Mutta entä jos sulle käy niinku mulle? Luovutin, luulin että en oikeasti enää edes välitä. Sulkeuduin kun tein vastaavassa tilanteessa päätöksen luovuttaa. Lopulta volin vain vihainen, mies jätti. Sen jälkeen olenkin vuoden kasaillut itteeni, ikävä on kova, rakastin sittenkin. Mutta myöhäistä se on enää asialle mitään tehdä.

Vierailija
94/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on varma provon merkki. Trolli pitää niin ketjua elossa.

Nyt oli kyllä hyvä provo, menin lankaan.

Vierailija
95/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap ymmärrän hyvin että ajatus terapiasta on vaikea ja ahdistava ja että olet luovuttanut. Mutta entä jos sulle käy niinku mulle? Luovutin, luulin että en oikeasti enää edes välitä. Sulkeuduin kun tein vastaavassa tilanteessa päätöksen luovuttaa. Lopulta volin vain vihainen, mies jätti. Sen jälkeen olenkin vuoden kasaillut itteeni, ikävä on kova, rakastin sittenkin. Mutta myöhäistä se on enää asialle mitään tehdä.

Minä en ole vihainen. En vain ole enää miehelleni seksuaalinen. Ap

Vierailija
96/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
97/99 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tyypillinen minäminänainen, jonka opit ja uusi maailmankuva on naistenlehdistä. Jos mies ei panosta joka kerta 1,5 tunnin esileikkiin nuolemisineen (...kurkkusyöpä bakteerionkalosta, yhhh....) niin seksi "ei ole tyydyttävää" "enkä halua sitä".

Ex oli juuri tuollainen. Ai niin ja lisäksi vielä muodikkaasti hormoniehkäisyvastainen. Onneksi on ex. (Hyrrr...)

Vierailija
98/99 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tyypillinen minäminänainen, jonka opit ja uusi maailmankuva on naistenlehdistä. Jos mies ei panosta joka kerta 1,5 tunnin esileikkiin nuolemisineen (...kurkkusyöpä bakteerionkalosta, yhhh....) niin seksi "ei ole tyydyttävää" "enkä halua sitä".

Ex oli juuri tuollainen. Ai niin ja lisäksi vielä muodikkaasti hormoniehkäisyvastainen. Onneksi on ex. (Hyrrr...)

En edellytä enkä tarvitse mitään esileikkiä välttämättä lainkaan enkä ole ollut yhdynnässä kuin aviomieheni kanssa, papakokeet aina täysin puhtaat joten minulta ei kurkkusyöpävirusta voi saada ja ajattelen etä olisi kohtuullista saada suuseksiä edes pari kertaa vuodessa.

Ap

Vierailija
99/99 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on juuri toisinpäin, miestä ei kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi