Miehen vaatimus- Mitä tekisitte tässä tilanteessa?
Miesystävä kävi äsken kaupassa ja osti herkkuja. Hän sanoi, että saan herkkuja sitten, kun olen liikkunut vähintään tunnin. ( mies ei tykkää, kun ei tykkää liikunnasta) ja meillä on ollut erimielisyyksiä ennenkin samasta asiasta. Mieli tekee kuitenkin herkkuja, mutta tunnin liikunta ei kuulosta mielekkäältä. Mitä tekisitte tilanteessani? Lähtisitkö lenkille vai jättäisitkö herkut syömättä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisin seksikkäisii alusvaatteisii ja sanoisin et harrastetaa mieluummin tunti seksiä ja että aloitetaan heti kun on laittanut ruuan ja imuroinut asunnon.
Kuka jaksaa tunnin jyystää omaa akkaa kun vartissa on rojut laskettu tsekin kaunottaren ränniin pientä korvausta vastaan?
Tilaisin herkkuja kotisohvalle. Sanoisin miehelle että saa maistaa jos tekee 10 kärrynpyörää, on hiljaa ja hymyilee nätisti.
En koskisi pitkällä tikullakaan ukon herkkuihin enkä itse ukkoonkaan enää. Mies tietää missä on ovi jos ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
En koskisi pitkällä tikullakaan ukon herkkuihin enkä itse ukkoonkaan enää. Mies tietää missä on ovi jos ei kelpaa.
Miten voit näyttää ovea, jos asunto on yhteinen tai miehen? Luuletko, että mies lähtisi omasta kodistaan ovea näyttämällä 🤦🏼♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuisin seksikkäisii alusvaatteisii ja sanoisin et harrastetaa mieluummin tunti seksiä ja että aloitetaan heti kun on laittanut ruuan ja imuroinut asunnon.
Kuka jaksaa tunnin jyystää omaa akkaa kun vartissa on rojut laskettu tsekin kaunottaren ränniin pientä korvausta vastaan?
Sellane oikee mies.
Ihan kuin olisit koira. Teet niinkuin käsketään ja saat herkun.
Miettisin, miksi sekä minä että miesystävä olemme keskellä päivää molemmat vapaalla ja kaikesta päätellen miesystävän kotona, koska hän herkkuja meni ostamaan. Pohtisin hetken sitä, miksi hän ei ole avomies ja sitten tajuaisin, että pidän herkuista enemmän kuin miehestä.
En kumpaakaan. Pistäisin ukon ulos. Liikunta on toki hyvästä, eikä siihen kannustamisessa mitään pahaa ole, mutta tuollainen kontrollointi ja ehtojen asettelu on aivan liikaa. Jos sinun ei oikeasti tee mieli liikkua etkä koe tuollaista "kannustamista" mielekkääksi saati miellyttäväksi, niin ei sinun tuollaiseen tarvitse alistua. Tai en minä ainakaan alistuisi - tiiä mitä se seuraavaksi keksisi.