Miehiä paikalla?
Voiko miehelle ehdottaa pelkkää seksiä? Siis miten mies reagoi, jos nainen haluaa vain seksiä ilman mitään sitoutumista. Onko seksin ehdottaminen selkeä karkotuskeino?
Älkääkä kukkahattutädit vaivautuko jeesustelemaan, se ei muuta mitään =)
Kommentit (77)
Eihän tuollaista tapahdu kuin unessa, joten mies varmaan luulee näkevänsä unta.
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle ei ongelmaa. Jos mies hakee parisuhdetta, voi se olla jollekin ongelma. Jotakuta taas pelkkä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ko. miestä seksi kiinnostaa (se on selvä), ja olen melko varma ettei parisuhdetta halua hänkään.
Kuitenkin mietityttää, miten lähestyisin häntä. Tuntuisi jotenkin melko törpöltä laittaa viesti " Haluan vain seksiä, onnistuuko?" XD XD XD
No, selviää vain ottamalla selvää. Voisin suostuakin, mies kun olen. Enkä ole kiinnostunut parisuhteesta. En kuitenkaan viestiä laittaisi, vaan soittaisin tai kysyisin naamakkain.
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle ei ongelmaa. Jos mies hakee parisuhdetta, voi se olla jollekin ongelma. Jotakuta taas pelkkä seksi ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ko. miestä seksi kiinnostaa (se on selvä), ja olen melko varma ettei parisuhdetta halua hänkään.
Kuitenkin mietityttää, miten lähestyisin häntä. Tuntuisi jotenkin melko törpöltä laittaa viesti " Haluan vain seksiä, onnistuuko?" XD XD XD
Ei siinä oikein muu auta kuin laittaa tuontyyppinen viesti ja katsoa miten käy. Parempi kyllä ottaa asia puheeksi kasvotusten, eipähän ainakaan jää viestihistoriaa kenenkään tongittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Niin semmosen viestin sain tässä joku aika sitten. Väittää vielä ettei edes ole nähnyt. Ja tietää noin suunnilleen ikäeron. Huvitti mua viesti. Saa luvan olla kiinnostuneempi ennenkuin seksiä heruu. Saattaisi heruakin oikeilla otteilla:)
Vierailija kirjoitti:
No nyt tapahtui! Sattuu tämä mies vaan tarjoamaan mulle täydellistä seksiä. Ja muuta en halua! En vaan yhtään tiedä, miten ehdotukseni esittäisin 😅
En innostuisi viestistä tyyliin "tuletko panemaan mua?" tjsp. Yhdessä ollessa aloite toimii paljon paremmin. Silloinkin kyse keskinäisestä kemiasta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä. Isolle osalle
Niin semmosen viestin sain tässä joku aika sitten. Väittää vielä ettei edes ole nähnyt. Ja tietää noin suunnilleen ikäeron. Huvitti mua viesti. Saa luvan olla kiinnostuneempi ennenkuin seksiä heruu. Saattaisi heruakin oikeilla otteilla:)
Mitkä ovat oikeat otteet😉 Voiko asian esittää kiertelemättä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt tapahtui! Sattuu tämä mies vaan tarjoamaan mulle täydellistä seksiä. Ja muuta en halua! En vaan yhtään tiedä, miten ehdotukseni esittäisin 😅
ootte siis pannu jo?
99% varmuudella yrität huijata jotenkin elättäjäksi. Kondomit on rei'itetty tai "olet pillerillä"
Sanon tämän yhteisesti kaikille naisille:
Jos haluatte mieheltä pelkkää seksiä, niin se hänelle kertokaa. SUORAAN!
Yksikään, siis yksikään mies ei tuosta loukkaannu tai ala sinua väheksymään. Varmasti yli 80% miehistä tuohon lähtee ja vaikka ei lähtisi, niin olisi silti otettu. Ette voi hävitä mitään. Siispä nyt vain yrittämään!
Pitäisin tilannetta nolona, halua seksiä vain parisuhteessa. M43
Terve mies epäilee, että ehdotuksen takana on jokin jäynä.
Mä olin hyvä kaveri yhden miehen (alussa pojan) kanssa 17-vuotiaasta lähtien.
Sitten 26-vuotiaana tuli ero sen aikaisen avomiehen kanssa ja jonkin aikaa kestäneen kuivan kauden jälkeen ehdotin tälle kaverille seksiä.
Kaveri oli erittäin halukas tähän ja seksi sinänsä oli hyvää (tää kaveri piti mua tosi hyvänä), mutta näin jälkikäteen kadun koko juttua. Sillä ystävyyshän siinä meni, kun sitten löysin toisen seurustelukumppanin (nykyisen aviomieheni) enkä enää häntä tarvinnut ”tarpeideni” hoitajaksi.
Hävettää myöntää, että käytin häntä hyväkseni
Vierailija kirjoitti:
Mä olin hyvä kaveri yhden miehen (alussa pojan) kanssa 17-vuotiaasta lähtien.
Sitten 26-vuotiaana tuli ero sen aikaisen avomiehen kanssa ja jonkin aikaa kestäneen kuivan kauden jälkeen ehdotin tälle kaverille seksiä.
Kaveri oli erittäin halukas tähän ja seksi sinänsä oli hyvää (tää kaveri piti mua tosi hyvänä), mutta näin jälkikäteen kadun koko juttua. Sillä ystävyyshän siinä meni, kun sitten löysin toisen seurustelukumppanin (nykyisen aviomieheni) enkä enää häntä tarvinnut ”tarpeideni” hoitajaksi.
Hävettää myöntää, että käytin häntä hyväkseni
En siis mies (vaikka niitä tässä kaipailtiin). Halusin vain kertoa oman kokemukseni
Vierailija kirjoitti:
Mies paskalla kirjoitti:
Älä ainakaan laita noita typeriä hymiöitä sitten siihen viestiisi.
Joo, mielummin suoraan selvinpäin ja kasvokkain tällainen keskustelu. Historia tuntee aivan tarpeeksi kaverin puhelimella tehtyjä pilaviestejä, jotta itse uskaltaisin vastata yhtään mitään moiseen viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä ja riippuu sinusta. Miehetkin ovat yksilöitä ja reagoivat asioihin omalla yksilöllisellä tavallaan. Jotkut varmaan diggaa, jotkut ei.
Näytä minulle mies joka ei diggaa tuollaista ehdotusta niin minä näytän sinulle valehtelijan.