Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoit siihen, jos ja kun jonain päivänä ilmoitetaan Salkkareiden loppuvan kokonaan?

Vierailija
03.06.2019 |

Muutamat tuttavat ovat sanoneet sen olevan suuri onnenpäivä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut Salkkareita 2000-luvun alussa, mutta en sen jälkeen. Eli ei muutosta elämääni.

Ilmeisesti kuitenkin kyseessä sarja, jota ei kannata lopettaa, on niin suosittu. Jos lopetettaisiin, pitäisi tilalle saada joku vastaava koko perheen sarja.

Vierailija
22/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti alkavat samantien uusia alusta alkaen. Vähän Hannan ja Jukan ähpuhia <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut Salkkareita 2000-luvun alussa, mutta en sen jälkeen. Eli ei muutosta elämääni.

Ilmeisesti kuitenkin kyseessä sarja, jota ei kannata lopettaa, on niin suosittu. Jos lopetettaisiin, pitäisi tilalle saada joku vastaava koko perheen sarja.

Salkkarit?

Koko perheen sarja?

Vierailija
24/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salkkarit ei ole koko perheen sarja, sen verran pipipäistä on meno ollut.

Vierailija
25/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ihmisiä häiritsee noin paljon joku tv-sarja että iloitsevat sen loppumisesta, kertokaa miksi?

Vierailija
26/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkarit on varmaan ainoa, tai ainakin pitkäkestoisin rutiini mun elämässä. Olen katsonut sitä alusta saakka, jolloin olin n. 8v. Puoli kahdeksalta on mukava asettua hetkeksi sohvalle ja alkaa sitten iltatoimiin salkkareiden jälkeen.

Onhan se hömppää, mutta nykyään varsinkin saa nauraa kun on mennyt enemmän komedian suuntaan. Paskaa läppää mutta toimii.

Vierailija
27/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareista on mennyt nykynuoriso pilalle. Ihan selkeä syy-seuraus.

Vierailija
28/28 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoharipullo kyllä aukeaa. Jouduin aikanaan katsomaan muutaman jakson, kun eksäni sitä fanitti. Sain kyllä siitäkin yliannostuksen Tampere-tasoisesta näyttelemisestä, siitä hevosnaamaisesta muijasta ja niin edelleen. Joku todella ruma nuori nainen peikkonaamoineen ja lävistyksineen oli sarjassa myös. Ei tosin taida olla enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi