Paljonko sulla on käyttötilillä rahaa nyt?
Kommentit (89)
5667€ käyttötilillä, riskittömällä matalan koron säästötilillä 30000€, korkean riskin rahastossa 4973€, kahdessa kokeilurahastossa yhteensä noin 500€.
320€, eilen tuli 230 ja risat osinkoja, Seuraavan kerran tulee 14.6. 220 euroa, 24. tulee 20 euroa, 27. taas 315 euroa, ja kuun lopussa palkkapäivä. Eiköhän noilla pärjää.
13 000, kaikki on opintolainaa. Sijoitettuna on sitten sellaista rahaa, jota ei tarvitse maksaa minnekään. Opintolainan sijoittamista olen miettinyt, mutten ole jaksanut. Sijoitusasunnon ostoa olen miettinyt, mutta asuntojen arvonlasku mietityttää.
300e käyttötilillä ja 300e säästössä. Tili tulee ensi viikolla, nettona 1700e. Ei tässä ihan herroiksi elellä, vaikka on korkeakoulututkinto ja koulutusta vastaava työ.
Hups, nollilla ja asuntolaina maksussa tänään.
Olipa hyvä ketju, nyt pitää siirtää massia käyttötilille!
Joku nelisen tuhatta, en ole varma tarkasta summasta. Saan palkan aina kuun puolivälissä joten seuraava tulee 14. kesäkuuta perjantaina. Luultavasti näkyy tilillä jo torstaina, meillä maksetaan palkat hyvissä ajoin.
21 e. palkka tulee 14.6. joten ei hirveesti naurata. siinä koko omaisuus
750€ tili tulee 15. hyvin riittää ja taas jää pari sataa säästöön.
1700e. Tällä viikolla tulee lisää.
15.906,30. Aina minulla on yli 14.000 tilillä.
Kuun puolivälissä on tilipäivä. Häät tulossa, maksan mittatilauksena teetetyn juhlamekon ja ostan häälahjan.
Näyttäis olevan 1796,81€ toisella käyttötilillä reilu 300€ ja säästötileillä yhteensä n. 5000€
Säästötilit on tyhjentyneet, kun on reissattu tässä nyt. Seuraava palkkapäivä on 19.6.
Vierailija kirjoitti:
1600, palkkapäivä 13. pvä
Säästötilillä on onneksi reilummin.
Luulet vaikuttavasi äveriäältä, mutta eihän tileillä kannata rahojaan makuuttaa tappiota tekemässä. Laita ne tuottamaan!
148€. Laskuja jotain 500€ maksamatta. Lapsilisät tulee vasta kuun lopussa. Mies ei tiedä tästä. Vähän jänskättää kertoa.
30 000e meni rikki tossa pari päivää sitten kun palkka tuli. Ihan hyvin tullut kun vuosi sitten ostin osakkeen käteisellä ja oli alle 10 000e tilillä sen jälkeen.
588 euroa. Seuraava raha tulee 1.7. Kaikki tämän kuun laskut maksettu ja ruokaraha erillisellä tilillä.
480e. Liksa tulee kahdesti kuussa, seuraava 14.6. Netto 1400e/kk.
1100e. Tuli lomarahat :D pian tuleekin vanhenpainvapaan tuet...