Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli kaupasta ja heitti tupakkaskin "Että mahdut housuihis!" Tuli jotenkin tosi paha mieli.

Vierailija
03.06.2019 |

Tiedän kyllä, että olen tupakoinnin lopetettuani lihonut lähes 15 kg enkä ole enää viehättävä. Makeanhimo on kova ja olen vaihtanut kahvi & tupakka-combon karkkeihin. Kahvi ei enää maistu yhtä hyvältä ja sokerihammasta kolottaa jatkuvasti.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uliuliuliuliuli

Vierailija
2/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ole surullinen, kilot tippuu pikkuhiljaa, älä palaa tupakointiin enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lenkillä ja syö sen mukaisesti, että persereikä on pienempi kuin suu. Ei ole rakettitiedettä. Läskit ovat vain omaa syytäsi, ei miehen.

Vierailija
4/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein

Vierailija
5/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki sähkötupakka ja uusi mies.

Vierailija
6/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iljettävää käytöstä. Voiko tuollainen mies muka millään tavalla olla mukava kumppanina. Oletko kokeillut lisätä liikuntaa nyt kun keuhkosikin puhdistuvat? Itse syön kahvin kanssa palan suklaata välillä niin on miellyttävämpi elämys. 1 pala sillon tällöin ei ainakaan lihota. Minusta se että mies pitää hoikkuutta keuhkosyövän arvoisena asiana kertoo hänen arvoistaan jotain.

Uskon myös että karkinhimo yms tasoittuu kyllä aikanaan kun pidät päätöksestä kiinni, ja elimistösi palautuu normaalitilaan. Aivojen välittäjäaineilla voi kestää pitkään järjestäytyä niin ettei vaadi jatkuvaa ''palkintoa'' vaan tottuu vaan olemaan.

Vierailija
7/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on polvivaivaa minkä takia en voi kävellä pitkiä matkoja, kun olimme Tukholman risteilyllä ja kiertelimme jalan pitkin Tukholmaa polveni kipeytyi ja turposi niin että vietin loppuillan hytissä. En saa myöskään ajaa pyörällä , joten olohuoneen nurkassa nököttävä kuntopyörä on minulle yhtä tyhjän kanssa!

Aloitin siis tupakkalakon huhtikuussa ja painoin silloin noin 62 kg, Nyt painan 78 kg. Eniten muutos näkyy kasvoissa, jotka ovat täysin turvonneet.

Ap

Vierailija
8/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy lenkillä ja syö sen mukaisesti, että persereikä on pienempi kuin suu. Ei ole rakettitiedettä. Läskit ovat vain omaa syytäsi, ei miehen.

Ei aloittaja kirjoittanutkaan mitään sellaista, että läskit olisivat jotenkin hänen miehensä syytä. Hänhän vain kertoi, että miehen sanat loukkasivat, mikä on täysin ymmärrettävää. Kyllä minäkin loukkaantuisin jos mieheni mielestä keuhkosyövän vaara vaimolle olisi pienempi paha, kuin paksu nainen miehen vuoteessa. Tosi rakkautta.

Vierailija
9/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
10/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva saada asiasta miehesikin mielipide. Silläkin voi olla paha mieli.

Vierailija
11/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä karkinhimo on ihan järkyttävä,  olin aiemmin pitänyt itseäni  naisena joka ei ole perso suklaalle taikka karkille.  Mieskin ihmettelee, että ethän sä edes pidä karkista? Tein jo r-testinkin, kun ajattelin että jos siinä olisi selitys mutta ei...

Ap

Vierailija
12/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopetettua pitää vaan opetella sietämään lievää epämukavuutta. Se tosiaan loppuu kyllä. Minulla tuollainen tuskaisa vaihe että olin vihainen ja söin herkkuja kesti ehkä 2 viikkoa. Sitten aloin innostua just siitä että tuli puhdas ja terve olo. Oli kiva hengittää ulkoilmaa kun tiesi ettei enää aktiivisesti tuhoa keuhkojaan. Sokeriinkin jää koukkuun, itse huomaan jos otan tavaksi ostaa vaikka patukan niin sitä alkaakin tehdä aina mieli joka päivä. Jos en syö ollenkaan herkkuja niin ne eivät lainkaan pyöri mielessä ja automaattisesti ohittaa ne kaupassakin.

Vierailija
13/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kahvakuula ja heiluttele sitä paikallasi tai jumppakuminauhat. Makeanhimoon osta vaikka viinirypäleitä tai proteiinipatukoita. Tsemppiä!

Vierailija
14/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt miestäsi hankkimaan sinulle amfetamiinia. Sillä kun kilot karisevat ihan itsestään. Haittapuolena on tietenkin laskut ja vanoharhat kuurin lopettamisen jälkeen, mutta hei, varsi on keventynyt kummasti jo kuukauden kin putken jälkeen.

Vierailija
15/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kertoa tähän ketjuun. Mun kaveri lihoi aikoinaan ja mitään muuta ei ikinä tehnyt kun valitti niistä kiloistaan. Miehen piti monta kertaa päivässä kehua ja rauhoitella, valitti kiloista miehelle varmasti sen 24/7, mihinkään ei voinut lähteä, aina piti vaan jauhaa ja katsella niitä kiloja. Samalla alkoi mustasukkaiseksi, eihän mies häntä halua vaan jonkun hoikan. Tässä tapauksessa mies pitkään tätä kuunneltuaan sanoi vaimolle että nyt lähtee kilot tai vaimo. Alkushokin jälkeen kaveri tosiaan ymmärsi miten hirveä on ollut käytökseltään, heräsi itsesäälistään ja alkoi pitää itsestään parempaa huolta. Laihtui ajan myötä ja mies edelleen sama.

En lähtisi ihan ekana haukkumaan miestä. Kumppani joka märehtii kilojaan vuosia tekemättä asialle mitään on erittäin, erittäin raskas.

Vierailija
16/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli +10 kg lyhyessä ajassa tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja olihan se sen hetken yhtä helvettiä suoraan sanottuna... Nyt olen ollut 2 vuotta ilman ja painoni on pudonnut alemmas, kuin mitä se oli silloin, kun vielä poltin.

Vierailija
17/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi myös nopeuttaa aineenvaihduntaa.... Eli kun lopettaa tupakoinnin ja sitten vielä rupeaa syömään makeaa, niin taatusti lihoo.

Vierailija
18/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit pyytänyt miestäsi hankkimaan sinulle amfetamiinia. Sillä kun kilot karisevat ihan itsestään. Haittapuolena on tietenkin laskut ja vanoharhat kuurin lopettamisen jälkeen, mutta hei, varsi on keventynyt kummasti jo kuukauden kin putken jälkeen.

Tää sopis mulle. Saiskohan tota mitenkään laillisesti? En tunne huumediilereitä.

Vierailija
19/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin tuli +10 kg lyhyessä ajassa tupakoinnin lopettamisen jälkeen ja olihan se sen hetken yhtä helvettiä suoraan sanottuna... Nyt olen ollut 2 vuotta ilman ja painoni on pudonnut alemmas, kuin mitä se oli silloin, kun vielä poltin.

Mun mieheni lopetti tupakoinnin 5 vuotta sitten ja lihoo vaan lisää...

Vierailija
20/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa tähän ketjuun. Mun kaveri lihoi aikoinaan ja mitään muuta ei ikinä tehnyt kun valitti niistä kiloistaan. Miehen piti monta kertaa päivässä kehua ja rauhoitella, valitti kiloista miehelle varmasti sen 24/7, mihinkään ei voinut lähteä, aina piti vaan jauhaa ja katsella niitä kiloja. Samalla alkoi mustasukkaiseksi, eihän mies häntä halua vaan jonkun hoikan. Tässä tapauksessa mies pitkään tätä kuunneltuaan sanoi vaimolle että nyt lähtee kilot tai vaimo. Alkushokin jälkeen kaveri tosiaan ymmärsi miten hirveä on ollut käytökseltään, heräsi itsesäälistään ja alkoi pitää itsestään parempaa huolta. Laihtui ajan myötä ja mies edelleen sama.

En lähtisi ihan ekana haukkumaan miestä. Kumppani joka märehtii kilojaan vuosia tekemättä asialle mitään on erittäin, erittäin raskas.

Raskas tässä on mies, joka haluaa kumppanilleen keuhkosyövän.