Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tuli kaupasta ja heitti tupakkaskin "Että mahdut housuihis!" Tuli jotenkin tosi paha mieli.

Vierailija
03.06.2019 |

Tiedän kyllä, että olen tupakoinnin lopetettuani lihonut lähes 15 kg enkä ole enää viehättävä. Makeanhimo on kova ja olen vaihtanut kahvi & tupakka-combon karkkeihin. Kahvi ei enää maistu yhtä hyvältä ja sokerihammasta kolottaa jatkuvasti.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa tähän ketjuun. Mun kaveri lihoi aikoinaan ja mitään muuta ei ikinä tehnyt kun valitti niistä kiloistaan. Miehen piti monta kertaa päivässä kehua ja rauhoitella, valitti kiloista miehelle varmasti sen 24/7, mihinkään ei voinut lähteä, aina piti vaan jauhaa ja katsella niitä kiloja. Samalla alkoi mustasukkaiseksi, eihän mies häntä halua vaan jonkun hoikan. Tässä tapauksessa mies pitkään tätä kuunneltuaan sanoi vaimolle että nyt lähtee kilot tai vaimo. Alkushokin jälkeen kaveri tosiaan ymmärsi miten hirveä on ollut käytökseltään, heräsi itsesäälistään ja alkoi pitää itsestään parempaa huolta. Laihtui ajan myötä ja mies edelleen sama.

En lähtisi ihan ekana haukkumaan miestä. Kumppani joka märehtii kilojaan vuosia tekemättä asialle mitään on erittäin, erittäin raskas.

Eli sunko mielestä se on automaattisesti niin, että lihava ihminen ei pidä itsestään huolta?

Vierailija
22/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko kertoa tähän ketjuun. Mun kaveri lihoi aikoinaan ja mitään muuta ei ikinä tehnyt kun valitti niistä kiloistaan. Miehen piti monta kertaa päivässä kehua ja rauhoitella, valitti kiloista miehelle varmasti sen 24/7, mihinkään ei voinut lähteä, aina piti vaan jauhaa ja katsella niitä kiloja. Samalla alkoi mustasukkaiseksi, eihän mies häntä halua vaan jonkun hoikan. Tässä tapauksessa mies pitkään tätä kuunneltuaan sanoi vaimolle että nyt lähtee kilot tai vaimo. Alkushokin jälkeen kaveri tosiaan ymmärsi miten hirveä on ollut käytökseltään, heräsi itsesäälistään ja alkoi pitää itsestään parempaa huolta. Laihtui ajan myötä ja mies edelleen sama.

En lähtisi ihan ekana haukkumaan miestä. Kumppani joka märehtii kilojaan vuosia tekemättä asialle mitään on erittäin, erittäin raskas.

Raskas tässä on mies, joka haluaa kumppanilleen keuhkosyövän.

Ei asiat ole noin mustavalkosia. Mies on voinut jo yrittää kaikki temput ja tsempit ja Ap vaan syö karkkia sohvalla, valittaa ja turpoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on polvivaivaa minkä takia en voi kävellä pitkiä matkoja, kun olimme Tukholman risteilyllä ja kiertelimme jalan pitkin Tukholmaa polveni kipeytyi ja turposi niin että vietin loppuillan hytissä. En saa myöskään ajaa pyörällä , joten olohuoneen nurkassa nököttävä kuntopyörä on minulle yhtä tyhjän kanssa!

Aloitin siis tupakkalakon huhtikuussa ja painoin silloin noin 62 kg, Nyt painan 78 kg. Eniten muutos näkyy kasvoissa, jotka ovat täysin turvonneet.

Ap

Ymmärrän, ettei kävely sovi polvivaivaiselle, mutta että ei pyöräilykään? miksi ei? Olen kuntoutusalan ihminen ja me juurikin suositellaan pyöräilyä poivivaivaisille. lihakset kasvaa, mutta nivel ei rasitu.

Istumalla ja makaamalla ei polvet tule kestämään. vahva lihas suojaa niveltä, joten on tärkeätä pitää jalkalihaksissa hyvä voima.

Vierailija
24/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sunko mielestä se on automaattisesti niin, että lihava ihminen ei pidä itsestään huolta?

No ei se lihava ainakaan kovin hyvää huota pidä itsestään.  Hyvin harva ihminen lihoo muusta syystä, kuin siitä, että syö enemmän kuin kuluttaa. 

eri

Vierailija
25/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut gluteiinitonta Porvoon lakritsia?