Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion t****a itseni kun tilanteeni menee siihen pisteeseen...

Vierailija
03.06.2019 |

etten enää jaksa tätä tilannetta, minä olen niin tyhmä ja vammanen luuseri ettei minulla ole mitään oikeutta elää. Jokaikinen päivä ahdistaa ja on vain osoitus siitä ettei minun kaltainen luuseri ansaitse mitään muuta kuin lapiota p**hän ja ojanpohjalle mätä**mään.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä..

Vierailija
2/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika persooonaton ollakseen totta. ELämänilo syntyy pienistä asioiista ja tasapainon löytämisestä työn ja vapaaa ajan välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taitaa olla. Onnea yrityksellesi, ettet vaan jää kitumaan.

Vierailija
4/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamista ap

Vierailija
5/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liika persooonaton ollakseen totta. ELämänilo syntyy pienistä asioiista ja tasapainon löytämisestä työn ja vapaaa ajan välillä.

Tai varmaan okn totta mutta lääkityksen voimallla kirjoitetttu. Sä et vastanu että mitä mieltä olet lääkkeistä: onko niistä ollut mitäään hyötyä todellisuudessa vai onko se vain pelkkäää ikuista pakenemista.

Vierailija
6/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, hanki apua heti. Oikeasti. Mee päivystykseen heti, kun oot ton partaalla.

Koitan nyt linkata muutaman jutun mistä voi hakea apua

Https://sekasin-chat.fi

Https://tukinet-net.fi

Https://kriisipuhelin.fi

Kriisipuhelin: 060012747, auttavat anonyymisti 24h, ja kun tarvitset apua akuutisti. Suomenkielisen linjan numero ulkomailta soittaessa, 358925260111, vastailevat vkoloppuisin ja juhlapyhinä klo 15.00-7.00 voi soittaa anonyymisti.

Vierailija
8/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ansaitse apua eikä sitä minulle annettaisikaan tai vaan teeskentelevät auttavansa koska kuka nyt tällaista säälittävää pas kakasaa haluaa auttaa.

ap

Vierailija
9/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella ihmisellä on oikeus elää. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo, jonka saa vain syntymällä. Mikä tilanne ja mihin pisteeseen se voi mennä? Voitko estää tilannetta joutumasta tähän pisteeseen? Tai jos se joutuukin... Onko se loppujen lopuksi niin iso asia? Sinä ansaitset apua ap, sinä ansaitset elämän ja sinä olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin. Ihmisarvo tulee siitä, että olet ihminen. Muuta ei tarvitse tehdä. 

Vierailija
10/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee aamulla työkk'riin ja ota töitä niin saat muutaa ajateltavaa kuin runkkaaminen ja hirttoköysi

Vierailija
11/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaahas

Vierailija
12/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans! Hoidan kissan ja kun aita hänellä jättää lähden minäkin.

Vierailija
13/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla ketään hoitajaa jolle jutella noista, sit lekuriin, saisit kunnon lääkkeet.

Vierailija
14/21 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella ihmisellä on oikeus elää. Jokaisella ihmisellä on ihmisarvo, jonka saa vain syntymällä. Mikä tilanne ja mihin pisteeseen se voi mennä? Voitko estää tilannetta joutumasta tähän pisteeseen? Tai jos se joutuukin... Onko se loppujen lopuksi niin iso asia? Sinä ansaitset apua ap, sinä ansaitset elämän ja sinä olet yhtä arvokas kuin kaikki muutkin. Ihmisarvo tulee siitä, että olet ihminen. Muuta ei tarvitse tehdä. 

En avaa tilannettani koska siitä alkaisi vaan huutonauru ja haukkuminen minkä minä kyllä ansaitsen, ainut asia mitä ansaitsen on pilkalliset naurut ja haukut.

ap

Vierailija
15/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne, olen liian vammainen ja tyhmä elämään, ja sama päätös tehtynä. Rahaa on kuitenkin säästössä sen verran että elelen kunnes ne loppuu, käytännössä jotain 5 vuotta ehkä. Onhan siinä vielä pieni mahdollisuus että elämään tulee jotain hyvää sinä aikana, mutta tuskinpa tulee. Eipähän ole huolta huomisesta tässä sit enää.

Vierailija
16/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABBA?

Vierailija
17/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstisi vilisee ****((******))

Oon kehno tulkki.

Parempi * taivaalta kuin 🍓 mättäältä.

Kurkota **** ja kasvat ihmisenä.

***** kertovat komisario Almu.

Vierailija
18/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sä tarvitset apua, sä ansaitset apua! Et itseasiassa ansaitsekkaan, jollet edes yritä!

Vierailija
19/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ota itseäsi niskasta kiinni. Sinulla on velvollisuus elää. Maasi tarvitsee sinua. Tee työsi, maksa verosi, tee uusia veronmaksajia.

Sitten kun olet tämän kaiken tehnyt, voit toteuttaa fantasiasi.

Vierailija
20/21 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi