Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Liian monta deitti-pyyntöä!

Vierailija
03.06.2019 |

Olen liian kauan roikkunut tällä palstalla ja aloin jo uskomaan täällä hoettuihin totuuksiin.
Olen eronnut keski-ikäinen nainen ja kolmen lapsen totaali-yh. Olen eronnut muutama vuosi sitten pitkästä avioliitosta. Johtuen olosuhteista (lapsia kotona, minä jo yli 40-v, teen töitä kotoa käsin, en oikein tapaa uusia ihmisiä missään, todella rajoitettu määrä aikaa ja energiaa jonka suhteeseen voisin laittaa, jne), en ajatellut saavani edes mahdollisuutta uuteen suhteeseen vielä moneen vuoteen. Muutama päivä sitten päätin sitten kuitenkin huvin ja viihteen vuoksi luoda profiilin okcupidiin. (Asun keski-euroopassa, sillä saattaa olla merkitystä.)
Laitoin todella rehellisesti mitä haen; positiivista miestä loppuelämän monogaamiseen suhteeseen (tietysti hieman eritellymmin), kerroin itsestäni mahdollisimman rehellisesti, kerroin myös näistä olosuhteista rehellisesti ja kerroin että haluan seksiä vasta kun on tapailtu pidempään (tämä jo ihan sen vuoksi, että itseni tuntien, jos seksi on hyvää katoaa minulta kaikki arvostelukyky ja luulen olevani vähintäänkin ihastunut). Laitoin myös, että haluaisin mahdollisen suhteen kasvavan ja syvenevän hitaasti, ja että en välttämättä halua koskaan muuttaa yhteen.
Ja tykkäyksiä satelee! Vaikka olen rajoittanut hakua 50km säteelle ja iät 7 vuotta molemmin puolin omaa ikääni. Toki osasin ehkä tätä odottaa, koska täällähän hoetaan kuinka naisilla on helppoa deittimarkkinoilla, mutta yleensä yli 35-vuotiaita, eikä varsinkaan yksinhuoltajia, ei enää lasketa naisiksi.
Olen nyt chattailut aktiivisesti yhdeksän miehen kanssa, joista viisi haluaisi jo tavata, ja muutamasta muusta arvelen, että kysyvät sitä ihan pian. Uusia keskustelunavauksia tulee päivittäin useampi. Tähän mennessä kaikki vaikuttavat ihan mukavilta, siistiltä ja kirjoitus- sekä keskustelutaitoisilta. Kaikilla on ollut kivoja kuvia itsestään (useampia), paljon mielenkiintoista tekstiä profiileissaan, eikä yhtään asiatonta yhteydenottoa. En meinaa edes ehtiä enää vastaamaan kaikille!
Eli runsaasti normaalin, kivan oloisia miehiä keski-ikäiselle yh-naiselle tositarkoituksella! Onko minun todellisuudessani nyt joku virhe, vai olenko turhan sinisilmäinen?
Entä nyt? Tämä deittailu on aivan uutta minulle. Nyt pitäisi varmaan nähdä näitä miehiä mahdollisiman pian livenä. Apua. En todellakaan osannut odottaa näin paljon kiinnostusta. Miten järjestän näihin kaikkiin aikaa? Mistä oikeasti tiedän haluanko jatkaa? Tuntuu todella luonteeni vastaiselta ruveta rankkaamaan ihmisiä ja antamaan pakkeja. Tämä ei oikeasti tunnu kivalta vaikka hieman hiveleekin itsetuntoani.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei mikä kiiltää ei kuitenkaan ole kultaa. Vuosikausia pokausrutiinejään hioneet jännä miehet ne vaan ovat hankkimassa uusia vakkaripilluja. Ei ne sellaiset ei-heti-seksiä-heru uhoamistekstit niitä karkoita, ne kun lämmittää aina monta muijaa samaan aikaan. Helppoa se on kärsivällisesti odottaa kun samalla tapailevat 2-3 muijaa joilla tyydyttävät seksin tarpeet.

Alussa ovat joo niin unelmien täyttymys herramies prinssiritareita. Kyllä se totuus sitten vähitellen paljastuu kun ne vähän suhun kyllästyvät. Sitten ghoustaavat tai selittävät etteivät sittenkään ole mitään vakavaa hakemassa mutta avoin suhde jossa tavataan pelkästään seksin merkeissä kyllä käy.

Jep, tiedän olevani aika sinisilmäinen joskus, joten ihan aiheellinen varoitus. Jotenkin olen kyllä tähän astisessa elämässäni saanut luottamuksella luottamusta. Vielä ei ole tullut hyväksikäyttäjää vastaan, tai olen osannut väistää ne. Ja ainakin vielä haluan ensisijaisesti uskoa ihmisistä hyvää (tietenkin tuntosarvet pystyssä) ja jos sitten minun luottamustani käytetään hyväkseen, nuolen sitten haavani.

Eniten pelottaa tyytyminen johonkin, joka on pelkästään ihan ok, kun niin helposti idealisoin ihmiset.  Minun pitää nyt uskaltaa olla terveen itsekäs kuten joku jo tuolla aiemmin kirjoitti.

ap

Vierailija
42/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa aina seksiä, kyllähän se on tiedetty.

Mutta kun haen sitä loppuelämän suhdetta (hyvän seksin kera tietty). Ja tältä palstalta olen saanut sen käsityksen

1) ettei miehiä kiinnosta parisuhde (pelkkä seksi kyllä)

2) ettei kunnollisia miehiä olisi helppo löytää (siistejä ja kommunikointitaitoisia)

3) ettei miehiä kiinnosta enää yli 35-vuotiaat naiset, varsinkaan yksinhuoltajat

ap

Miten voit olla niin typerä? Laita sinne profiiliin ettei ekan vuoden aikana heru seksiä ja pidä kiinni siitä myös. Puhu sitten kun olet löytänyt jonkun tuon jälkeen.

Miksi ihmeessä tekisin niin? En minä halua pelata mitään omituisia pelejä. Minusta hyvä seksi on olennaista suhteessa, miksi ihmeessä sitoutuisin ihmiseen, jonka kanssa se puoli ei sitten välttämättä toimi lainkaan. Ja jos taas osuu se oikea kohdalle, niin toivon että en malttaisi kovin pitkään pitää näppejäni kurissa!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sä yrität nyt tällaisella. Mun mielestäni se edellinen, jossa kehuit miestä joka jaksaa odottaa että saa pesää, oli jo hyvä. Mutta hyvin sä vedät. Kyllä me kaikki naiset aletaan nyt pitää jalat ristissä.

Vierailija
44/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai sä yrität nyt tällaisella. Mun mielestäni se edellinen, jossa kehuit miestä joka jaksaa odottaa että saa pesää, oli jo hyvä. Mutta hyvin sä vedät. Kyllä me kaikki naiset aletaan nyt pitää jalat ristissä.

Täh?

ap

Vierailija
45/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei mikä kiiltää ei kuitenkaan ole kultaa. Vuosikausia pokausrutiinejään hioneet jännä miehet ne vaan ovat hankkimassa uusia vakkaripilluja. Ei ne sellaiset ei-heti-seksiä-heru uhoamistekstit niitä karkoita, ne kun lämmittää aina monta muijaa samaan aikaan. Helppoa se on kärsivällisesti odottaa kun samalla tapailevat 2-3 muijaa joilla tyydyttävät seksin tarpeet.

Alussa ovat joo niin unelmien täyttymys herramies prinssiritareita. Kyllä se totuus sitten vähitellen paljastuu kun ne vähän suhun kyllästyvät. Sitten ghoustaavat tai selittävät etteivät sittenkään ole mitään vakavaa hakemassa mutta avoin suhde jossa tavataan pelkästään seksin merkeissä kyllä käy.

Jep, tiedän olevani aika sinisilmäinen joskus, joten ihan aiheellinen varoitus. Jotenkin olen kyllä tähän astisessa elämässäni saanut luottamuksella luottamusta. Vielä ei ole tullut hyväksikäyttäjää vastaan, tai olen osannut väistää ne. Ja ainakin vielä haluan ensisijaisesti uskoa ihmisistä hyvää (tietenkin tuntosarvet pystyssä) ja jos sitten minun luottamustani käytetään hyväkseen, nuolen sitten haavani.

Eniten pelottaa tyytyminen johonkin, joka on pelkästään ihan ok, kun niin helposti idealisoin ihmiset.  Minun pitää nyt uskaltaa olla terveen itsekäs kuten joku jo tuolla aiemmin kirjoitti.

ap

Aika monelle naiselle tuntuu käyvän nettitreffeillä niin että juuri ne miehet jotka sytyttävät vahvasti ovat niitä jotka eivät ole saatavilla kuin panemiseen, ja ne jotka olisivat, ovat niitä tyytymistapauksia.

Ei liene yllättävää että sytyttävä mies saa todennäköisimmin parempaakin (kauniimpaa/nuorempaa/seksikkäämpää), ja että pelimies tietää kuinka nainen sytytetään nopeasti.

Vierailija
46/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä vie keski-eurooppaan mutta sielu jää vauva palstalle, käsittämättömän turhamaista porukkaa

Vierailija
47/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

elämä vie keski-eurooppaan mutta sielu jää vauva palstalle, käsittämättömän turhamaista porukkaa

Mitä vauva-palstalla on tekemistä turhamaisuuden kanssa?

Vierailija
48/51 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Aika monelle naiselle tuntuu käyvän nettitreffeillä niin että juuri ne miehet jotka sytyttävät vahvasti ovat niitä jotka eivät ole saatavilla kuin panemiseen, ja ne jotka olisivat, ovat niitä tyytymistapauksia.

Ei liene yllättävää että sytyttävä mies saa todennäköisimmin parempaakin (kauniimpaa/nuorempaa/seksikkäämpää), ja että pelimies tietää kuinka nainen sytytetään nopeasti.

No, mikä olisi sinun mielestäsi ratkaisu tähän? Tyytyä?

Ja onhan tässäkin ketjussa useampi nainen, joka on löytänyt kumppaninsa deittisivuston kautta.

Vierailija
49/51 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on hyvä imago keski-ikäisten miesten keskuuudessa Euroopassa: heidän odotetaan olevan kilttejä, ahkeria, tunnollisia. Jos vielä olet tavallisen suomalaisen näköinen eli heidän näkökulmastaan nätti, niin vientiä varmasti on. Keskustelutaidoiltaan, kohteliaisuudeltaan ja naisen huomioimisen näkökulmasta sikäläiset peittoaa suomaliset miehet 6-0. Mitä nyt on joitain pareja päässyt seuraamaan niin toki etäisyys yleensä säilyykin eli suomalaisen parin läheisyyttä eli yleensä koskaan saavutetakaan. Mustasukkaisuuskin tulee myös helpommin esille, jos nainen jatkaa miesten kanssa suomalaisittain normaalia kaverellisuutta.

Perusohje on se, että vaikka jo suomalaisena olet vakuuttunut vastapuolen rehellisyydestä ja hyvän suhteen alkamisesta, niin vielä et ole ollenkaan varmalla pohjalla. Heti kun saat vastapuolesta tietoa, koita kaikin keinoin selvittää hänen taustojaan. Liikkeellä on aikamoisia huijarivirtuoosejakin. Näistä olen muutaman naisen kanssa jutellut, jotka ovat haavojaan nuolleet. Oppia ei saa kuin lähtemällä mukaan! Onnea siis!

Kiitos, mutta en ole niin huolissani täkäläisten miesten luonteenlaadusta. Asun siis Hollannissa kohta jo neljätoista vuotta. En ole yhtään perinteisen skandinaavin näköinen; minulla pitkä tummanruskea tukka ja vihreät silmät, olen myöskin suomalaiseksi melko pitkä, 171cm. Täällä kyllä miehet ja naiset kaveeravat hyvinkin paljon ja luontevasti, mielestäni enemmän kuin Suomessa. Hollantilaiset ovat sosiaalisempia ja tuntuu että ovat suomalaisia itsevarmempia ja positiivisempia noin niinkuin keskimäärin, mutta kaikenlaisia luonteita tännekin tietenkin mahtuu.

ap

Ma muuten asun kanssa Hollannissa :D Mun oma kokemus paikallisista miehista oli, etta kyselevat ns. liian intiimeja juttuja heti karkeen. En tykkaa etta multa kysytaan minkalaisia alushousuja kaytan jos ollaan chatatty tyyliin 5 minuuttia...Halusivat myos tavata tyyliin heti puolen tunnin chattailyn jalkeen, mulle tama ei sopinut ollenkaan kun halusin ensin hieman tutustua viestittelylla. Mutta nain tosiaan karsiutui ne vonkaajat pois. 

Kumppaniksi valikoitui sitten loppujen lopuksi Alankomaissa asuva "muunmaalainen" (kuten minakin olen ;) ) 

Nyt ma rupesin miettimaan etta tunnetaankohan me :D Kaytko missaan...vaikka...Suomalaisten Naisten tapaamisissa? ;D 

Vierailija
50/51 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisilla naisilla on hyvä imago keski-ikäisten miesten keskuuudessa Euroopassa: heidän odotetaan olevan kilttejä, ahkeria, tunnollisia. Jos vielä olet tavallisen suomalaisen näköinen eli heidän näkökulmastaan nätti, niin vientiä varmasti on. Keskustelutaidoiltaan, kohteliaisuudeltaan ja naisen huomioimisen näkökulmasta sikäläiset peittoaa suomaliset miehet 6-0. Mitä nyt on joitain pareja päässyt seuraamaan niin toki etäisyys yleensä säilyykin eli suomalaisen parin läheisyyttä eli yleensä koskaan saavutetakaan. Mustasukkaisuuskin tulee myös helpommin esille, jos nainen jatkaa miesten kanssa suomalaisittain normaalia kaverellisuutta.

Perusohje on se, että vaikka jo suomalaisena olet vakuuttunut vastapuolen rehellisyydestä ja hyvän suhteen alkamisesta, niin vielä et ole ollenkaan varmalla pohjalla. Heti kun saat vastapuolesta tietoa, koita kaikin keinoin selvittää hänen taustojaan. Liikkeellä on aikamoisia huijarivirtuoosejakin. Näistä olen muutaman naisen kanssa jutellut, jotka ovat haavojaan nuolleet. Oppia ei saa kuin lähtemällä mukaan! Onnea siis!

Kiitos, mutta en ole niin huolissani täkäläisten miesten luonteenlaadusta. Asun siis Hollannissa kohta jo neljätoista vuotta. En ole yhtään perinteisen skandinaavin näköinen; minulla pitkä tummanruskea tukka ja vihreät silmät, olen myöskin suomalaiseksi melko pitkä, 171cm. Täällä kyllä miehet ja naiset kaveeravat hyvinkin paljon ja luontevasti, mielestäni enemmän kuin Suomessa. Hollantilaiset ovat sosiaalisempia ja tuntuu että ovat suomalaisia itsevarmempia ja positiivisempia noin niinkuin keskimäärin, mutta kaikenlaisia luonteita tännekin tietenkin mahtuu.

ap

Ma muuten asun kanssa Hollannissa :D Mun oma kokemus paikallisista miehista oli, etta kyselevat ns. liian intiimeja juttuja heti karkeen. En tykkaa etta multa kysytaan minkalaisia alushousuja kaytan jos ollaan chatatty tyyliin 5 minuuttia...Halusivat myos tavata tyyliin heti puolen tunnin chattailyn jalkeen, mulle tama ei sopinut ollenkaan kun halusin ensin hieman tutustua viestittelylla. Mutta nain tosiaan karsiutui ne vonkaajat pois. 

Kumppaniksi valikoitui sitten loppujen lopuksi Alankomaissa asuva "muunmaalainen" (kuten minakin olen ;) ) 

Nyt ma rupesin miettimaan etta tunnetaankohan me :D Kaytko missaan...vaikka...Suomalaisten Naisten tapaamisissa? ;D 

Hollantilaiset on muuten aika suoraviivaisia ja ujostelemattomia. seksissä. Suomimiehenä jouduin nuoruudessa vähän nikottelemaan, kun  baarista minut mukaansa napannut hollantilainen nainen vaati seksiä valot päällä ja ilman ikkunaverhoja, eikä oltu missään lyhtyalueella. Rouva oli vaan eksihibitionisti ja vähän epäilin jälkeenpäin, että olikohan aviomies jossain ulkopuolella luuraamassa. Swinger toiminta on muuten siellä tosi arkista, joten voitte sitäkin kautta tutustua toisiinne. M53

Vierailija
51/51 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Hollantilaiset on muuten aika suoraviivaisia ja ujostelemattomia. seksissä. Suomimiehenä jouduin nuoruudessa vähän nikottelemaan, kun  baarista minut mukaansa napannut hollantilainen nainen vaati seksiä valot päällä ja ilman ikkunaverhoja, eikä oltu missään lyhtyalueella. Rouva oli vaan eksihibitionisti ja vähän epäilin jälkeenpäin, että olikohan aviomies jossain ulkopuolella luuraamassa. Swinger toiminta on muuten siellä tosi arkista, joten voitte sitäkin kautta tutustua toisiinne. M53

Ma en ainakaan halua mitaan swinger-toimintaa, vaan intohimoisen monogaamisen suhteen, jossa kaksi ihmista on tarpeeksi... Olen toki tietoinen ns. alan klubeista. Ei vaan itsea nappaa.