Pariskunnat jotka remontoitte yhdessä, mistä kinastelette?
Mua risoo se, että olin tekemässä mitä vaan, ei se ole koskaan niin tärkeää kuin miehen sen hetkinen työ. Hän aina katsoo oikeudekseen keskeyttää mun työskentelyn ja juoksuttaa mua hakemassa milloin mitäkin tarvitsemaansa juttua. Sitten kun joskus sanon että haepas ihan itse, mulla on tää homma kesken niin loukkaantuu 🙄
Kommentit (5)
Ehkä desibelit ja äänensävyt kohosi siinä kohtaa kun oltiin eri mieltä siitä miten joku juttu toimii ja/tai kootaan.
Muuten aika pitkälti minä hankin, suunnittelen ja teen pinnat, mies hoitaa rakenteet.
Nyt on toista vuotta ulkoseinän vesihana laittamatta kun en tiedä mitä siihen ostaisi enkä jaksa alkaa opetella. Mies kai odottaa että isken sille romut käteen että nämä, asentaisitko kiitos.
Ei kinastella mistään, Olemme aika samanlaisia luonteiltamme, mitä tulee työn tekemiseen ja sen organisointiin.
Vaimoni kuvittelee että vastustan jotain muutosta vain ihan kettuilun vuoksi enkä siksi että se on teknisesti mahdotonta toteuttaa hänen haluamallaan tavalla. Tästä sitten väännetään joskus pitkäänkin.
Ei auta että olen rakennusalan ammattilainen ja tiedän kyllä mitä voi tehdä ja mitä ei,
Hassuinta on että vaikka vaimo ei siis ymmärrä rakenteellisista asioista mitään (ja on tämän myöntänytkin), hän kysyy aina kaikesta minkä minä teen että "kestäähän se varmasti?". Omien ideoidensa kestävyydestä hän ei siis ole koskaan huolissaan.
Miehen into remonttini lopahti parissa viikossa. Hirveän työlästä saada raahattua sitä mukaan työmaalle. Töiden jälkeen syö ja lukee lehden perusteellisesti. Sitten istuu vessassa vartin ja ottaa tunnin tirsat. Ärsyttäväääää!!!!