Tunteet ja seksi
Mitä vaaditaan, jotta nainen antautuu seksiin. Mitä on ne tunteet, mitä nainen tarvitsee ensin.
Mies75
Kommentit (15)
n50+ kirjoitti:
"Antautuu"? "Tunteet, jota tarvii"? Me puhutaan ihan eri kieltä.
Hyvä n50+,
Meillä on sama kieli kyllä, käsittääkseni. Puhumalla ja keskustelemalla ne asiat selviää :) Kysyvällä mielellä tässä ole. Monesti ne ongelmat ovat tässä kommunikoinnissa.
Monesti me miehet emme ymmärrä, jos ei meille kerrota suoraan. Joskus nainen ei itsekään tiedä mitä odottaa tai haluaa. Monta kertaa kuulen niistä tunteista, niitä täytyy olla.
Ehkä nainen haluaa joskus ihan suoraviivaista toimintaa, niin että mies vie ja nainen vikisee.
Joo, kyllä...onko ne tunteet jotain, että naisen täytyy tuntea arvostusta, kehuja, turvaa, huomioita...sitten läheisyyttä...
AP
ei helvetti nyt taas :D Mä ainakin "antaudun" seksiin, koska haluan munaa :D Ainoa tunne, mitä tarvitsen, on kiihoittuminen. Se taas seuraa suoraan esim ovulaatiosta, eli on kyllä mulle yhdentekevää, mitä mies puuhailee/sanoo/tekee, koska haluan itse seksiä vähintään yhtä paljon, kuin mies. Yksinkertaisemmin siis; nainen haluaa seksiä, kun haluaa. Jos halut on tiessään, ei siinä mies varmaan paljoa voi tehdä. Kannattaakin siksi vähän miettiä, millaisen naisen kanssa suhdetta jatkaa. Kyllä sen huomaa ekojen kuukausien aikana mitä tulevaisuudelta voi ja kannattaa odottaa. Jos ei nainen alkuhuumassa halua panna vähintään kolmea kertaa päivässä, niin ei se halua sitten muutaman vuoden jälkeen edes kolmea kertaa viikossa.
Miehenä tarvitsen ainakin itse tunteet seksiin. Ennemmin runkkaan kuin nain jotain kehen ei ole tunteita.
Mies77
Riippuu ihan naisesta tämäkin. Jotkut "antautuvat" helpommin, jotkut eivät niin helposti. Tyypillisesti nainen itse nauttii seksistä eniten miehen kanssa, jota pitää viehättävänä, johon luottaa ja parhaillaan rakastaa.
Jos nainen ei onnostu "antautumaan seksille" niin hän joko pitää miestä ällönä, ei luota mieheen (tai luota miehen pitävän häntä viehättävänä/pitää itseään ällönä tai ei rakasta miestä.
Tietenkin myös tilanne ja hormonit vaikuttaa, esim. imettäessäsi vauvaa sohvalla seksihimot harvoin ohjaavat "antautumaan". Mutta harvoin ne halut ihan kokonaan katoaa imetysaikanakaan jos suhteessa toimii nuo muut palikat.
En ole ikinä oikein osannut antautua miehelle. En luota että olisin haluttava miehen mielestä oikeasti. Seksi on sellainen suoritus nykyään koska en saa siinä orgasmia enkä pysty kertomaan mistä oikeasti pidän koska jos vaikka saisinkin orgasmin niin mies huomaisi etten ole saanut viimeiseen 10 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä oikein osannut antautua miehelle. En luota että olisin haluttava miehen mielestä oikeasti. Seksi on sellainen suoritus nykyään koska en saa siinä orgasmia enkä pysty kertomaan mistä oikeasti pidän koska jos vaikka saisinkin orgasmin niin mies huomaisi etten ole saanut viimeiseen 10 vuoteen.
No kai se sinun miehesi sinut sen verran tuntee, että tietää että sinulla on huono itseluottamus/itsetunto. Muuten on aika sokea kun kerran olette naimisissa. Ja tyhmä on suostuisi sitä kuulemaan tai siitä syyllistyisi. Ja välinpitämätön jos ei välitä kuulla.
Varmasti olisi parempi jos olisit kertonut 10 vuotta sitten eikä sitä kannata ottaa puheeksi hankalimpaan mahdolliseen aikaan. Varmasti miehesi järkyttyy kun kerrot, mutta jos hän rakastaa sinua niin ymmärtää varmasti lopulta (ei ehkä saman viikonloppuna), että vikaa on teissä molemmissa eikä vähiten siinä, ettette puhu avoimesti.
Suosittelen ihan oikeasti puhumaan asiasta varsinkin jos tiedät voivasi saada orgasmin esim. masturboimalla. Silloin voit lopulta markkinoida asian niin, että kun olet rohkeampi ja otsevarmempi uskallat antautua seksille ja kertoa mitä haluat. Ja siten alat myös nauttimaan seksitä enemmän ja saamaan orgasmeja. Ja siten alat myös haluamaan seksiä enemmän ja myös miehesi alkaa saamaan enemmän ja parempaa seksiä ja orgasmeja.
Kerran me täällä tallataan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai se sinun miehesi sinut sen verran tuntee, että tietää että sinulla on huono itseluottamus/itsetunto. Muuten on aika sokea kun kerran olette naimisissa. Ja tyhmä on suostuisi sitä kuulemaan tai siitä syyllistyisi. Ja välinpitämätön jos ei välitä kuulla.
Varmasti olisi parempi jos olisit kertonut 10 vuotta sitten eikä sitä kannata ottaa puheeksi hankalimpaan mahdolliseen aikaan. Varmasti miehesi järkyttyy kun kerrot, mutta jos hän rakastaa sinua niin ymmärtää varmasti lopulta (ei ehkä saman viikonloppuna), että vikaa on teissä molemmissa eikä vähiten siinä, ettette puhu avoimesti.
Suosittelen ihan oikeasti puhumaan asiasta varsinkin jos tiedät voivasi saada orgasmin esim. masturboimalla. Silloin voit lopulta markkinoida asian niin, että kun olet rohkeampi ja otsevarmempi uskallat antautua seksille ja kertoa mitä haluat. Ja siten alat myös nauttimaan seksitä enemmän ja saamaan orgasmeja. Ja siten alat myös haluamaan seksiä enemmän ja myös miehesi alkaa saamaan enemmän ja parempaa seksiä ja orgasmeja.
Kerran me täällä tallataan!
Totta joka sana jonka kirjoitit. Totuus on ettei mieheni tiedä etten saa orgasmia tai ei ainakaan ikinä ole asiasta sanonut. Alku vuosina kysyi välillä sainko ollenkaan jolloin valehtelin lopulta koska mies tuli aina pettyneeksi jos kerroin etten saanut. Enkä usko että puhuminen auttaisi. En pystyisi edelleenkään olemaan rento hänen seurassaan. Olen niin monesti saanut kolhuja itsetuntooni ettei mies sitä pysty eikä kuulukkaan korjata. En vain pysty siihen. Joten olen ajatellut että edes toinen on tyytyväinen
Okei ap, puhutko siis seksistä suhteessa vai kun nainen on jonkun uuden kanssa?
Jos haluan seksiä, haluan seksiä. Ei siinä muuta tunnetta tarvi. Panettaa, haluaa laueta, sekä että. Miehen täytyy olla puhdas ja luotettava. Rumasti voisi sanoa, että käytän häntä vain seksiin. No siis teen hänelle kaikkea mistä tykkää ja huolehdin, että nauttii ja laukeaa, tietty, mutten halua häntä vaan seksiä. Panoa.
Parisuhteessa kun olen rakastunut....olen valmis seksiin ihan milloin vain. Näen miehen ihanana ja kuumana, haluan HÄNTÄ. Silloin olen ihan eri sfääreissä ja niin onnellinen. Seksissä on aivan uusi taso.
Mä en tarvi halutakseni hellyyttä, läheisyyttä, kehuja, arvostamista, huomioimista enkä kotitöitä. :D Ja kyllä, kaipaan hellyyttä, mutta erikseen tai esim. seksin jälkeen.
Joku toinen voi haluta vaikka noita kaikkia. Joku antautuu vasta avioliitossa, toinen vakisuhteessa, kolmas kun hänelle on lirkuteltu koko päivä. Eli tosi yksilöllistä, riippuu naisesta.
ei pätkän vertaa auta puhuminen ei terapiat jos naisen korvien väli ei oo erinäisistä syistä kunnossa.masennus eri syistä.häpeä.lihominen.pms.kuukautiset.raudanpuute..burnout..vain sääliseksiä ja tunteetonta kumppanuutta odotettavissa enintään
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tarvitsen ainakin itse tunteet seksiin. Ennemmin runkkaan kuin nain jotain kehen ei ole tunteita.
Mies77
Sama täällä, en ole koskaan kokeillut yhdenyön juttua ja tuskinpa tulen kokeilemaankaan, koska en voisi kuvitella harrastavani seksiä muutoin kuin silloin, kun tunteet ovat mukana molemmin puolin.
M41
Seksuaalinen halu miestä kohtaan + luottamus häneen. Pelkkä ensimmäinen ei minulla riitä.
Tunteen että olen hyvä ja haluttava juuri tälläisenä. Luottamus mieheen on ehdottoman tärkeä! Tuo ensinmäinenkin on tavallaan sitä että luotan siihen että kelpaan miehelle..
Voihan sitä seksiä harrastaa ilman erityistä tunnetta - paitsi panetuksen, mutta kyllä seksi on paljon parempaa ihmisen kanssa, jota kohtaan on muitakin tunteita, ihastumista, rakastumista, rakkautta. Myös luottamus ja tunne siitä, että tunteet ovat molemminpuolisia, ovat tärkeitä.
Olen kokeillut molempia, ja vaikka seksi on aina kivaa, myönteisten tunteiden kanssa se on erityisen kivaa.
N52
Toistoa tulee sori :D minulle seksi on ollut nautinnollisinta itsevarman ja luotettavan miehen kanssa. Ei siis riitä, että ulkoinen olemus viehättää vaan haluan tuntea itseni yhtä halutuksi ja tärkeäksi, siksi en harrasta yhden illan juttuja - pari harvoin välittää toisistaan ja itsestäni koko vaihtoehto on pienikokoiselle naiselle liian vaarallista ja masturboinkin mieluummin yksin kuin tuntematonta vasten. Tässä mielessä ymmärrän esim. maksullisten käytön (en kyllä käyt niitäkään henk.koht.), melkein kuka vain saisi nykyään seksiä baarista, muttei se välttämättä ole turvallinen ajatus. t. Yhdestä kerrasta opin
Lisäksi naisella voi olla esim. jokin seksuaalisuuteen vaikuttava lääkitys e-pillereistä mielialalääkkeisiin. Oma mieheni menetti tunnon alakerrastaan käyttäessään venlaflaxinia ja se kyllä vaikutti parisuhteeseen silloin. Siitä voi olla niin paljon haittaa, että ei herkästi ratkaise ihmisen ongelmaa vaan siirtää sen muualle. Samoin pillerit monella - tarvitaan ehkäisy kun halutaan harrastaa seksiä - pilleripäissään ei haluakaan seksiä
"Antautuu"? "Tunteet, jota tarvii"? Me puhutaan ihan eri kieltä.