Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö muka osuuspankista saa uutta avainlukulistaa mukaansa ilman passia?

Vierailija
03.06.2019 |

Jos itse hoitaa vaihdon jne.

Ei ollut saanut uutta listaa ilman passia, vanhassa muutama vielä jäljellä eli olisi itse saanut vaihdettua sen. Ymmärrän jos ois kaivannut aktivointiakin pankissa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset tilannut sitä nettipankista?

Sieltä voi tilata uuden ja sitten vaan vaihdat sen. Vanhaa listaa pitää olla jäljellä 2 kpl.

Vierailija
2/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa Osuuspankeissa joissa oon käyny on avainlukulistoja vapaasti otettavissa pöydällä missä hoidetaan myös kolikkojen tilitykset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla voimassa oleva kuvallinen henkilötodistus.

Ajokortti ei kelpaa henkilötodistukseksi pankeissa. Ei ole kelvannut enää aikoihin.

Vierailija
4/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina yksi täysi aktivoimaton lista jemmassa.

Vierailija
5/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee kotiin automaattisesti ilman tilaamista, kun avainlukuja on tietty määrä jäljellä.

Vierailija
6/6 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa Osuuspankeissa joissa oon käyny on avainlukulistoja vapaasti otettavissa pöydällä missä hoidetaan myös kolikkojen tilitykset.

Kävin paikallisen osuuspankin konttorissa nostamassa rahaa pari viikkoa sitten. Ei tarvinnut passia eikä mukana ollut edes ajokorttia. Rahat sain, koska korttini on joskus skannattu pankin tietoihin.

Avainlukulistoja siellä oli aivan vapaasti otettavissa sellaisella sivupöydällä, jossa oli pankkisiirtolomakkeita ja jotain esitteitä.

Ehkä kyse on ollut siitä, että avainlukulista on vaihdettu kadonneen tilalle pankissa , jos on henkilöllisyystodistusta pyydetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan