Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sellainen nainen että kukaan mies ei rakastu minuun

Vierailija
03.06.2019 |

Enkä halua teeskennellä toisenlaista. Ei sovi mun luonteeseen olla olevinaan pirteä ja iloinen ja nauravainen kun en kerran ole. Sitä paitsi jos mies ihastuisi minuun sen takia millaisena esiinnyn, eihän se silloin MINUSTA kiinnostuisi vaan vain siitä mitä esitän.

Ei kai tässä muuta, surettaa vain välillä, esim. tänään se että kukaan ei koskaan tule rakastamaan mua sillä tavalla kuin parisuhteessa toista rakastetaan. Joku äidinrakkaus ei paljon lohduta kun on tunne ettei äitini ole mua koskaan nähnyt ja tuntenut, eikä kukaan muukaan. Tavallaan sitä elää ihan turhaan kun kukaan ei tunne mua kunnolla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo, etsi miestä joka itse omaa juuri noita naisellisina pidettyjä luonteenpiirteitä, voit olla ronskisti omanlaisesi.  

Vierailija
2/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, mutta miehen näkökulmasta. Olen naisille pelkkä kiva kaveri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo, etsi miestä joka itse omaa juuri noita naisellisina pidettyjä luonteenpiirteitä, voit olla ronskisti omanlaisesi.  

Minä sen sijaan suosittelen tapaamaan ennakkoluulottomasti ihan kaikenlaisia miehiä, ilman mitään kriteerejä feminiinisyydestä. Tuollainen seulominen on täysin turhaa, sillä täysin päinvastainen mies voi lopulta olla se jonka kanssa kohtaa parhaiten ja joka hyväksyy sellaisena kuin on.

Vierailija
4/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalta on nyt vähän hukassa se, miksi jokun kanssa halutaan parisuhteeseen. Ja se on se, että se toinen tuo elämään lisää hyvää ja mukavaa enemmän kuin ottaa. Sinun pitää siis antaa jollekin jotain positiivista jotta olisit kiinnostava kumppani. 

Ei kukaan viihdy ihmisen kanssa joka on ikävää seuraa, ei ystävänä eikä kumppanina. Eikä tämä tarkoita että sinun pitäisi olla tekopirteä tai aina iloinen mutta jotain hyvää sen sinun persoonasi pitäisi toiselle antaa.

Vierailija
5/5 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sitten merkki tasa-arvosta? - Toisaalta edelleen on myös naisia, jotka saattanevat olla vailla kumppania ainakin osaksi siksi, että eivät itse uskaltaudu tai muutoin halua ottaa itse sitä ensimmäistä askelta ja lähestyä miestä (tai miehiä), koska ovat sisäistäneet ajatuksen, että mies kyllä lähestyisi jos olisi oikeasti ja aidosti kiinnostunut. Ja siten kokisivat jotenkin erinomaisen alentavana ja luonnottomana, jos heidän itsensä tulisi tehdä ensimmäinen siirto.     

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi