Miksi niin moni nainen Tinderissä sanoo "odottavansa vieläkin kutsua Tylypahkaan" ??
Eivätkö he keksi mitään omaperäisempää? Kai he tietävät, että tuhannet muutkin naiset käyttävät samaa tekstiä?
Mitä kliseitä sinä näet usein tinder profiileissa, jotka toistuvat monissa muissakin? Itse näen niin paljon samaa, että näitä taidetaan kopioida jostain ihan massoittain kun tuhannella ihmisellä on sama teksti.
Se että on kliseisen samanlainen kuin 1000 muuta, ei ainakaan nosta osakkeiden arvoa ihmisen kohdalla.
Tyttö: "en ole kuin muut tytöt"
Sama tyttö: "rakastan pizzaa, viiniä, matkustelua ja nukkumista" ....Jep.
Kommentit (25)
Miehen pituus merkitsee luonnollisesti koska pituus tarkoittaa maskuliinisuutta. Mutta aika lapsellista että alle 170cm naiset vaativat miehen olevan vähintään 15cm pidempiä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tällä Tylypahkalla edes viitataan?
En ole lapsi, niin en ole katsonut Pottereita.
Hmm, et tiedä Tylypahkasta etkä ole katsonut Pottereita, mutta silti tiedät että kyse on juurikin Pottereista? Joku tässä nyt ei täsmää.
Livija kirjoitti:
Tinderissä en ole koskaan ollut, mutta aikoinani seuranhakusivuilla pyöriessäni mietin, että miksi niin monilla oli koko tekstikenttä tyhjä. Ainoastaan oma pärstä siinä, ei mitään muuta. Ei minua ainakaan kiinnostanut alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen pelkän pärstäkertoimen perusteella. Enemmän minua kiinnostaa se, millainen persoona on kyseessä: mieltymykset, arvot, kiinnostuksenkohteet, harrastukset, luonteenpiirteet...
Ei tuolla livenäkään mitään tekstikenttiä leiju ihmisten päiden paikalla, vaan ihan naamasta katsotaan ensin että tuo on kivan näköinen, mitähän sen päässä liikkuu.
Aina tätä samaa soopaa. Kukaan ei lähde sokkona tutustumaan.
Onko tämä jotain Tinder 15v täyttäneille osastoa kommenteistakin päätellen!