Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni nainen Tinderissä sanoo "odottavansa vieläkin kutsua Tylypahkaan" ??

Vierailija
03.06.2019 |

Eivätkö he keksi mitään omaperäisempää? Kai he tietävät, että tuhannet muutkin naiset käyttävät samaa tekstiä?

Mitä kliseitä sinä näet usein tinder profiileissa, jotka toistuvat monissa muissakin? Itse näen niin paljon samaa, että näitä taidetaan kopioida jostain ihan massoittain kun tuhannella ihmisellä on sama teksti.

Se että on kliseisen samanlainen kuin 1000 muuta, ei ainakaan nosta osakkeiden arvoa ihmisen kohdalla.

Tyttö: "en ole kuin muut tytöt"

Sama tyttö: "rakastan pizzaa, viiniä, matkustelua ja nukkumista" ....Jep.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä jotain Tinder 15v täyttäneille osastoa kommenteistakin päätellen!

Vierailija
22/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pituus merkitsee luonnollisesti koska pituus tarkoittaa maskuliinisuutta. Mutta aika lapsellista että alle 170cm naiset vaativat miehen olevan vähintään 15cm pidempiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tällä Tylypahkalla edes viitataan?

En ole lapsi, niin en ole katsonut Pottereita. 

Hmm, et tiedä Tylypahkasta etkä ole katsonut Pottereita, mutta silti tiedät että kyse on juurikin Pottereista? Joku tässä nyt ei täsmää.

Vierailija
24/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylypahkan jännäkakkamiehet kokoontuu!

Vierailija
25/25 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Tinderissä en ole koskaan ollut, mutta aikoinani seuranhakusivuilla pyöriessäni mietin, että miksi niin monilla oli koko tekstikenttä tyhjä. Ainoastaan oma pärstä siinä, ei mitään muuta. Ei minua ainakaan kiinnostanut alkaa tutustumaan uuteen ihmiseen pelkän pärstäkertoimen perusteella. Enemmän minua kiinnostaa se, millainen persoona on kyseessä: mieltymykset, arvot, kiinnostuksenkohteet, harrastukset, luonteenpiirteet...

Ei tuolla livenäkään mitään tekstikenttiä leiju ihmisten päiden paikalla, vaan ihan naamasta katsotaan ensin että tuo on kivan näköinen, mitähän sen päässä liikkuu.

Aina tätä samaa soopaa. Kukaan ei lähde sokkona tutustumaan.