Inhoatteko miehenne tapaa syödä? Entä meneekö teillä sängyssä ja muuten hyvin?
Minun teoriani on, että nämä kaksi asiaa korreloivat.
Kommentit (3)
Ihan kuin olisin itse kirjoittanut keskustelunavauksen! Todellakin! Mieheni syö kuin virtahepo ja siihen tyyliin, että ruoka on ahdettava kitusiin alle 3 minuutissa annoskoosta riippumatta. Mässytystä ja nassutusta ja jos ollaan ns. "kahvipalalla", niin kahvia tietysti RYYSTETÄÄN äänekkäästi. Voi helevetin kuustoista, että hermo menee!! Ja olen asiasta maininnut miljoonaan kertaan, mutta ei muutosta.
Onneksi ollaan sen verran pitkäikäisessä parisuhteessa, että ei tarvi syödä välttämättä samaan aikaan. Pysyttelen siis etäällä aina kuin voin miehen ollessa ruokapöydässä. Ja miettinyt olen, että jos ikinä tulee uuden kumppanin haku eteen, niin ruokailutreffit ovat melkoisen ratkaisevassa asemassa.
Menee huonosti sängyssä. Muuten hyvin.
Ja mies onkin semmonen pupeltajapanttaaja. Lautasen tyhjeneminen kestää tunnin ja pyörittelee ja kolistelee ja vie semmosia mikronokareita suuhun sellasella äkkinykäisyllä ja mussuttaa ylähuuli ojossa. Vi**u aaargh.
Menee hyvin ja seksielämä on mallillaan, mutta haluaisin valehtelematta lyödä mieheltä hampaat kurkkuun joka kerta kun mässyttää ja lussuttaa ruokaa suu auki. Ei huomaa sitä itse ja ei usko tekevänsä niin, vaikka *rkle näen kuinka se ruoka pyörii siellä suussa.