Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän työtäni, voisin tappaa itseni joka kerta

Vierailija
02.06.2019 |

kun se kamala kysymys tulee. "Mitä teet työksesi?" Työpaikkani on kamala, työ"kaverit" kiusaavat ja yrittävät saada minut henkisesti murtumaan ja kaiken lisäksi itse työ on hirveää. Aina saan myös vastaukseks kerrottuani työstä hiljaista sääliä ja inhoa vastapuolen kasvoilta. Minusta ei ollut saavuttamaan sitä ainoaa asiaa, jota halusin ja nyt kärsin. Vihaan elämääni enkä voi tehdä mitään sillä kuten kaikki tietävät olen säälittävät aikaansaamaton luuseri, joka ansaitsi jokaisen iskun lapsena, kaikki ilkeät sanat ja täydellisen välinpitämättömyyden yms. Voisinpa antaa elämäni pois jollekin, joka sen ansaitsee.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkö määrittelee jonkun ihmisen arvon? Ei minusta. Tsemppiä!

Vierailija
2/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkö määrittelee jonkun ihmisen arvon? Ei minusta. Tsemppiä!

Ei minulla edes ole muuta kuin tuo kurjuus elämässäni. Luulin opiskelujen jälkeen kärsimyksen loppuneen, mutta nöyryytys jatkuu entistä julkisemmin. Koska töissä joutuu toimimaan omilla kasvoillaan niin edes vapaa-ajalla ei ole turvassa. Koulukiusaajat nauravat partoihinsa, kun näkevät millainen luuseri minusta tuli. Kyllä he sen tiesivät. Olisi pitänyt uskoa heitä ja ottaa itsensä päiviltä vielä kun se oli mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesssa on aika pska tmä työmoraaali. Mullekin sanottiiin että ei tarvii noiin paljoa tehdä töitä. Mä haluuusin tehdä jottta aika kulkeee nopeasti. Vihaaan sitä etttä aika kuluuu hitaaasti. Oledn harrastanut jalkapalloa ja jäääkiekkoa 5 vuotiiaasta saakka.

Vierailija
4/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki mitä teet työksesi. Edes roskakuski, puhelinmyyjä tai feissari ei ansaitsisi noin karua tuomiota, jonka itsellesi annat.

Vierailija
5/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeasti tosi paha olla ja luulen tukehtuvani tähän pahaan oloon. Olen hirveässä stressitilassa koko ajan ja päästessäni kotiin vain itken. Halusin jotain onnea elämääni. Siis miksen saa olla onnellinen? Yhden onnen hetken vain koko elämäni aikana, jos saisin niin jaksaisin kyllä hautaan asti.

Vierailija
6/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro toki mitä teet työksesi. Edes roskakuski, puhelinmyyjä tai feissari ei ansaitsisi noin karua tuomiota, jonka itsellesi annat.

No mitä vikaa noissa ammateissa? Vähän ristiriitainen viesti. Sotä paitsi roskakuski saa hyvää liksaa ja joka päivä saa lukea heidän hyvistä teoistaan lehdistä.

Vierailija
7/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua sun masennukseen

Vierailija
8/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä vikaa noissa ammateissa? Vähän ristiriitainen viesti. Sotä paitsi roskakuski saa hyvää liksaa ja joka päivä saa lukea heidän hyvistä teoistaan lehdistä.

Ei minun mielestäni olekaan, mutta yhteiskunta usein on toista mieltä.

En minä tosin usein ole hyviä uutisia saanut roskakuskeista lukea, valitettavasti. Vähän aikaa sitten kyllä oli yksi, vai oliko se tv-ohjelmassa. No kuitenkin.

Vierailija
9/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan sietorajoilla. Ei, en pysty. En enää. Enkö ole jo kärsinyt tarpeeksi? Milloin riittää?

Vierailija
10/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työtä. Lisäksi käy lääkärissä.

Vierailija
11/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työtä. Lisäksi käy lääkärissä.

En minä onnistunut siinä! En minä tätä halunnut, mutta olen niin hirviö ihmisenä etten ansaitse parempaa. En ole sen arvoinen, että minua otettaisiin lääkäriin. Hoitohenkilökunta on aina ollut vihamielinen minua kohtaan, vaikka eivät edes tiedä ongelmistani ja olen itse kuin herran enkeli. Kai he ammattilaisina vaistoavat kuinka ihmisarvoton olen. Minun takiani toivovat eutanasiankin olevan laillista.

Vierailija
12/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko sun on joka kyselyyn vastata totuudenmukaisesti, mitä teet työksesi? Jos vastaaminen kerran ahdistaa sinua, keksi sellainen ammatti ettei ahdista.

Vierailija
13/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet töissä.

Onko teillä työterveys? Jos on, saatat saada 3 psykiatrin arviokäyntiä, ja kun nämä käydään kuukauden välein sinulla on kasassa 3kk hoitosuhde jonka jälkeen pyydät psykiatrilta B-lausunnon ja saat Kela-korvauksen 2-3 vuoden terapialle.

Ja usko pois, kyllä noilla puheilla sen lausunnon saa.

Hassaat rahaa muutamaan arviokäyntiin terapeuteilla, sitten valitset näistä sen parhaan. Ei tarvitse olla maailman paras, mutta "kai se oli ihan ok" ei ole tarpeeksi hyvä.

Sitten käyt siellä terapiassa pari vuotta, sitten arvioit tilanteesi uudelleen.

Vierailija
14/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta työt ja nauti elämästä. Niin minäkin tein. Stressittömät päivät ja voi matkustaa milloin haluaa (Kyllä ,työtönkin voi saada säästöön)

Vierailija
15/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesssa on aika pska tmä työmoraaali. Mullekin sanottiiin että ei tarvii noiin paljoa tehdä töitä. Mä haluuusin tehdä jottta aika kulkeee nopeasti. Vihaaan sitä etttä aika kuluuu hitaaasti. Oledn harrastanut jalkapalloa ja jäääkiekkoa 5 vuotiiaasta saakka.

Ja olet nyt jo 7v?

Vierailija
16/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole työssä, kuka noin suurta valittajaa jaksaisi duunipaikalla katella ja kuunnella.

Vierailija
17/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä ammattiliittoon, he kyllä auttavat vaikket kuuluisikaan liittoon. Todennäköisesti sinun hyvin palkattua työtäsi yritettään sinuun kohdistuvalla väkivallalla saada pelattua jollekin toiselle.

Liitto auttaa seuraavissa asioissa

-vie kiduttajat ja työnantajan oikeuteen, oikeuden päätöksen jälkeen saat korvauksia

-selittää tilanteen työvoimatoimistolle, jolloin et saa karenssia

-järjestää sinulle tarvittavan traumaterapian ilman, että sinulle tulee kustannuksia (kiduttajat maksavat)

-järjestää sinulle uudelleenkoulutuksen uuteen ammattiin kiduttajien kustannuksella

Jos et kuulu liittoon tai et tiedä mihin keskusliittoon kuulut, soita SAK:hon, he kyllä selvittävät asian puolestasi, sinun ei tarvitse väkivallan uhrina selvittää itse kaikkea.

Vierailija
18/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen uikuttaja.

Vierailija
19/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskakuski on myös yksi hyödyllisimmistä ammateista.

Vierailija
20/29 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mitään työtä pitäisi hävetä?

Ainoa nolo työ minkä itse keksin, on joku mummojen-huijaamis-työ. Joku turhien ylihintaisten remonttien pakkomyyminen vanhuksille. Tarkoitan niitä firmoja painostavat vanhuksia ostamaan 500 € remontin 20.000 eurolla nyt heti, vaikka koko remonttia ei tarvitsisi oikeasti edes tehdä ennenkuin 15 vuoden kuluttua ja silloinkin sen saisi 500 eurolla.

Muut ihmise saattavat arvostella toisten ammatteja. Itse olen saanut kuulla mm. että eihän tuota nyt tee kukaan kuka osaa jotain muuta tehdä. Myös työpaikalla osa suhtautuu alentuvasti minuun ja kollegoihini.

Tämä nurja suhtautuminen johtuu siitä, että nämä ihmiset eivät ymmärrä työni sisältöä ja vaatimuksia ja he kuvittelevat, että kuka tahansa voisi tehdä työni vasemmalla kädellä silmät kiinni oman työnsä ohessa.

Niinhän se joidenkin kohdalla menee, että toisten töitä aliarvioidaan ja niitä pidetään naurettavan helppoina ja yksinkertaisina. Ja sitten näiden ammattien edustajia pidetään tyhminä.

Olen omalla kohdallani huomannut, että osa työkavereista on alkanut suhtautumaan minuun asiallisemmin sen jälkeen kun olen alkanut selittämään heille työstäni ja siitä mitä asioita pitää ottaa huomioon ja mitä pitää suunnitella ennenkuin varsinaista näkyvää työtä voi alkaa tekemään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan