Entisen luokkakaverin (nykyinen tykkäilytuttu) kanssa tehty sopimus, minkä lunastamisen aika olisi nyt, kehtaako ottaa yhteyttä?
Ehkä maailman epäselvin otsikko, anteeksi 😁
Minulla oli 12 vuotta luokkakaverina aivan ihana poika/mies, oltiin kuin paita ja peppu ja kun tiemme noiden vuosien jälkeen erkanivat, teimme sopimuksen että jos meillä ei ole lapsia tai puolisoita 33-vuotiaina, niin teemme ne lapset yhdessä. Minä täytin vasta 33 joten nyt olisi aika lunastaa sopimus. En tosiaankaan usko että lapsia aletaan vääntämään, mutta tekisi mieli laittaa viestiä ja muistuttaa asiasta. Hauskaa vai sekopäistä? 😬
Nykyään siis ollaan tykkäilytuttuja, Facebookissa ja Instagramissa silloin tällöin puolin ja toisin tykkäillään toistemme jutuista, varsinaisesta juttelusta on jo monta vuotta.
Kommentit (29)
Tottakai laitat viestiä. Ihan vaan vitsillä ja katsot tarttuuko mies siihen. Onko miehellä lapsia tai puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelitteko?
Ei seurusteltu!
Ap
No jos mies ei oo suhteessa ja sua kiinnostaa se mies, niin tuohan olis hauska.
Ottaa tuulta, tai ei , ethän menetä siinä mitään. Huumorista voi alkaa vaikka ihan kiva juttu teidän välillä.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai laitat viestiä. Ihan vaan vitsillä ja katsot tarttuuko mies siihen. Onko miehellä lapsia tai puoliso?
Ei ole kumpaakaan. Toki voi olla joku tuore seurustelukumppani, jota ei ole somessa näkynyt. Aika avoin on kyllä elämästään ainakin Instagramin storeissa.
Ap
Kyllä mä ottaisin yhteyttä. Seikkailu odottaa.
No tottakai laitat viestiä, sopimus on sopimus vaikka pilke silmäkulmassa katsottas päätökseen :) Jos tiedät että tuommoisen heiton voit heittää, siitä vaan. Ehkä kannattaa kuitenkin ihan pikkiriikkisen kokeilla kepillä jäätä ennen kairan kaivuuta, ettei sitten osu vahingossa johonkin todella kipeään kohtaan. Onnea yritykselle, on sitä sekopäisemmistäkin yhtälöistä tullut vuosisadan tarinoita.
Ei jestas miten urpo idea. Jo silloin, mutta että nyt tosissasi mietit.
Kuulostaa ihan sen jonkun leffan juonelta...
Otat yhteyttä tietenkin ja muistutat sopimuksesta. Luonnollisesti huumorin kanssa, ettei raukkaparka pelästy. :D
Älä kuitenkaan suuria odotuksia lataa. Ihan silleen lungisti, että saas nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi just 33vuotiaana?
Varmaan silloin nuorina ja nätteinä ajateltiin että 33-vuotias on supervanha ja kyllä silloin sietää olla jo lapsia ja punainen tupa ja perunamaa 😬
AP
Vierailija kirjoitti:
Asutteko lähekkäin?
Joo, ihan samassa kaupungissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Frendeissä ainakin oli vähän samantyylistä hommaa jollakin kaudella. Katsoin sen jakson joulun aikaan ja siitä muistui meidän soppari mieleen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja siinäkään se diili ei edes onnistunut.
Kävit 13 vuotta koulua? Monestiko jäitte luokalle?
mäki oon tehny tollasen sopimuksen!! :DD ku vaa muistais, että kenen kanssa. !!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kävit 13 vuotta koulua? Monestiko jäitte luokalle?
Kirjoitin että 12 vuotta. Ja laskin tuohon mukaan lukion. Eli peruskoulua 9 vuotta ja 3 vuotta lukiota.
AP
Kokeile, tottakai! Mutta älä liian "epätoivoisesti" ( :D sori, en nyt keksinyt parempaakaan sanaa), vaan silleen tyyliin "Moi, arvaa muistui yhtäkkiä mieleen se meidän "sopimus" joka tehtiin silloin joskus liittyen tähän 33v., muistatkos?" (Koska voi ihan aidosti ja oikeesti olla, ettei muista!)... Ja sit jatkat viel jotenkin vaikka "On kyllä hassua miten nopeesti aika menee, nyt ollaan jo sen ikäisiä! Mitä sulle kuuluu? Tietty fb:stä ja Instasta jotakin tiedän mut ois kiva pitkästä aikaa vähän paremminkin vaihtaa kuulumisia"
Tossa ois mun mielestä se hyvä, että hänen ois helppo tarttua tai olla tarttumatta. Vähimmillään voitte tosiaan vaihtaa ne kuulumiset, mut enemmänkin on mahdollisuus ton jälkeen tapahtua jos tilanne ja tunnelma sen sallivat!
Mitäs tuumaat? :)
Seurustelitteko?