Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entisen luokkakaverin (nykyinen tykkäilytuttu) kanssa tehty sopimus, minkä lunastamisen aika olisi nyt, kehtaako ottaa yhteyttä?

Vierailija
02.06.2019 |

Ehkä maailman epäselvin otsikko, anteeksi 😁
Minulla oli 12 vuotta luokkakaverina aivan ihana poika/mies, oltiin kuin paita ja peppu ja kun tiemme noiden vuosien jälkeen erkanivat, teimme sopimuksen että jos meillä ei ole lapsia tai puolisoita 33-vuotiaina, niin teemme ne lapset yhdessä. Minä täytin vasta 33 joten nyt olisi aika lunastaa sopimus. En tosiaankaan usko että lapsia aletaan vääntämään, mutta tekisi mieli laittaa viestiä ja muistuttaa asiasta. Hauskaa vai sekopäistä? 😬
Nykyään siis ollaan tykkäilytuttuja, Facebookissa ja Instagramissa silloin tällöin puolin ja toisin tykkäillään toistemme jutuista, varsinaisesta juttelusta on jo monta vuotta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä todella ahdistavaa saada tuon aiheinen viesti. 

Vierailija
22/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät vaan viestiä että aika on täys, tuu paneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kanssa tehny sopimuksen, mutta mies kerkesi tehdä lapset siiheksi.

Laita viestiä, pelkän kivan muistonkin takia. Itse ainakin ilahtuisin, kun joku on muistanut minut!

Vierailija
24/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa niin ihanalta, että korvamerkitsen keskustelun ja tulen tsekkaamaan, miten homma kehittyy.

AP, totta kai laitat viestiä!

Vierailija
25/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä tunne tästä jutusta, eli seikkailu on luvassa. Älä kuitenkaan pety jos mies on muuttunut siltä ajalta kun olitte läheisempiä, vaan ota hänet vastaan avoimin mielin. Teille on luvassa vielä yhteistä matkaa.

Vierailija
26/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota tapahtuu vai fiktiossa ja Porvoossa.

Vierailija
27/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tapahtuu vai fiktiossa ja Porvoossa.

*vain

Vierailija
28/29 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, tottakai! Mutta älä liian "epätoivoisesti" ( :D sori, en nyt keksinyt parempaakaan sanaa), vaan silleen tyyliin "Moi, arvaa muistui yhtäkkiä mieleen se meidän "sopimus" joka tehtiin silloin joskus liittyen tähän 33v., muistatkos?" (Koska voi ihan aidosti ja oikeesti olla, ettei muista!)... Ja sit jatkat viel jotenkin vaikka "On kyllä hassua miten nopeesti aika menee, nyt ollaan jo sen ikäisiä! Mitä sulle kuuluu? Tietty fb:stä ja Instasta jotakin tiedän mut ois kiva pitkästä aikaa vähän paremminkin vaihtaa kuulumisia"

Tossa ois mun mielestä se hyvä, että hänen ois helppo tarttua tai olla tarttumatta. Vähimmillään voitte tosiaan vaihtaa ne kuulumiset, mut enemmänkin on mahdollisuus ton jälkeen tapahtua jos tilanne ja tunnelma sen sallivat!

Mitäs tuumaat? :) 

Makuja on monia, mutta omaan korvaan tää just kuulostaa epätoivoselta ja sellaselta liian tyypilliseltä naisen viestiltä. Sellaselta ”esitän tässä huoletonta, vaikka oikeasti oon tosissani” ja sit miestä ahdistaa vastata mitään kun tietää että toinen on ainakin puoliks tosissaan.

Vierailija
29/29 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile, tottakai! Mutta älä liian "epätoivoisesti" ( :D sori, en nyt keksinyt parempaakaan sanaa), vaan silleen tyyliin "Moi, arvaa muistui yhtäkkiä mieleen se meidän "sopimus" joka tehtiin silloin joskus liittyen tähän 33v., muistatkos?" (Koska voi ihan aidosti ja oikeesti olla, ettei muista!)... Ja sit jatkat viel jotenkin vaikka "On kyllä hassua miten nopeesti aika menee, nyt ollaan jo sen ikäisiä! Mitä sulle kuuluu? Tietty fb:stä ja Instasta jotakin tiedän mut ois kiva pitkästä aikaa vähän paremminkin vaihtaa kuulumisia"

Tossa ois mun mielestä se hyvä, että hänen ois helppo tarttua tai olla tarttumatta. Vähimmillään voitte tosiaan vaihtaa ne kuulumiset, mut enemmänkin on mahdollisuus ton jälkeen tapahtua jos tilanne ja tunnelma sen sallivat!

Mitäs tuumaat? :) 

Makuja on monia, mutta omaan korvaan tää just kuulostaa epätoivoselta ja sellaselta liian tyypilliseltä naisen viestiltä. Sellaselta ”esitän tässä huoletonta, vaikka oikeasti oon tosissani” ja sit miestä ahdistaa vastata mitään kun tietää että toinen on ainakin puoliks tosissaan.

Mun mielestä taas toi on myös sopivan imarteleva sille toiselle. Että AP muistaa ja tolleen kivasti ehdottaa, mutta ei oo häpeä vastata tyyliin "No hei kiva kun muistit, mulla kyllä on jo tyttöystävä, mutta käydään toki kahvilla vanhojen aikojen kunniaksi" TMS mitä vaan! Eli tuo aloitus ei sido liikaa sitä mitä pitäisi tuleman pitää.