Tällä hetkellä päällä olevien korujesi yhteisarvo?
Jos kihla-/vihkisormus kuuluu hintaan, niin mainitsisitko sen erikseen.
Kommentit (116)
~ 500€ = kihla- ja vihkisormus, ja 4 kultakorvista.
Miten teille hyvät ihmiset tulee mieleen ilmoitella summia? Aivan järkyttävää.. Olen täysin sanaton. Eikö luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän pitävän tällaisiä asioita itsellään vain.
Ihmiset luettelevat omien arvokkaiden esineiden/ tavaroiden summia . Ööö..🙈
Miksi ap haluaa tietää tuntemattomien ihmisten korujen arvoa? Kuulostaa ihmeelliseltä. En oikein ymmärrä, mitä ap hakee sillä tiedolla. Hieman kyllä ihmetyttää..
0 e. Ei tule käytettyä mitään koruja oikeastaan muulloin kuin juhlissa. En ole koruihmisiä.
3 e korvikset. Yleensä en käytä edes niitä.
Vierailija kirjoitti:
Miten teille hyvät ihmiset tulee mieleen ilmoitella summia? Aivan järkyttävää.. Olen täysin sanaton. Eikö luulisi aikuisten ihmisten ymmärtävän pitävän tällaisiä asioita itsellään vain.
En tiedä, ootko näistä vastauksista huomannut, mutta niissähän ei tosiaan ole nimeä tai mitään muitakaan tunnistetietoja.
Käytän puisia helmiä kaulassani ja joskus ranteessa. Ovat ns. merkkikoruja, mutta ei niiden jälleenmyyntiarvo montaa euroa enää ole. Omistan monta settiä, eri värejä ja pituuksia. Metalli tuntuu mielestäni vähän ikävältä ihoa vasten, mutta puu on ihanan lämmin ja pehmeä materiaali.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluaa tietää tuntemattomien ihmisten korujen arvoa? Kuulostaa ihmeelliseltä. En oikein ymmärrä, mitä ap hakee sillä tiedolla. Hieman kyllä ihmetyttää..
Veikkaan että ajatus oli päästä huutelemaan jotain lompakkoloista.. meni vaan metsään kun suurimmalla osalla ei ole koruja ollenkaan ja isolla osalla muutaman kympin arvosta. T: se, jolla oli muutaman euron terässormus
0 e. En käytä koruja, kun en töissä voi käyttää.
Silmiä avaava ketju. Luulin, että on tavallisinta olla käyttämättä mitään koruja arkisin. Opin jo omilta vanhemmiltani säästämään hienot korut juhliin. Äitini ei muulloin pitänyt edes vihkisormustaan. Ystäväni ja mieheni sukulaiset eivät myös juuri käytä koruja, joten olen ilmeisesti elänyt jonkinlaisessa kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ajatus oli päästä huutelemaan jotain lompakkoloista.. meni vaan metsään kun suurimmalla osalla ei ole koruja ollenkaan ja isolla osalla muutaman kympin arvosta. T: se, jolla oli muutaman euron terässormus
Luulen että ap halusi päästä kerskumaan omilla helyillään mutta hävisi heti ensimmäisille vastaajille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että ap halusi päästä kerskumaan omilla helyillään mutta hävisi heti ensimmäisille vastaajille...
Taisi aloittaja olla jonkun sortin toimittaja jymyjutun toivossa :D
Luulen tän olevan vaan harmiton kysely. Onhan tää ihan mielenkiintoista lukea, minkä arvoisia koruja kukainenkin päällään kantaa. Ei oo itekään tullu ajateltua, että aika arvokkaita koruja kantaa nimettömässään. Tää kyseenalaistaminen on taas niin turha PROVO!