Jykevä leuka naisella? Mitä mielikuvia?
Onko aina rumaa vai onko ehkä linkittää kuvia kauniista ja jykeväleukaisista naisista?
Kommentit (36)
Jennillä aika jymäkkä leuka:
https://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publ…
Kauneimpia naisia mielestäni sellaiset, joilla leveä luusto leuassa, korkeat poskipäät.
Vickanilla on jykevä leuka, mutta se ei haittaa.
mul ei oo leuka mitenkää jykevä, mut ne luut sivuilla kai on... :D
Mitäpä kukin taas jykevällä meinaa... Jenni Vartiaisella esim. ei mun mielestä sellainen ole. Itselle se tuo mielikuvan sekä leveästä että pitkästä ja vähän kulmikkaasta leuasta, hiukan maskuliininen siis.
siis leukaperät on vahvat mut leuka ei oo :D
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä kukin taas jykevällä meinaa... Jenni Vartiaisella esim. ei mun mielestä sellainen ole. Itselle se tuo mielikuvan sekä leveästä että pitkästä ja vähän kulmikkaasta leuasta, hiukan maskuliininen siis.
Ei leuan pituus kuulu jykevyyteen vaan lähinnä leveys ja lievä kulmikkuuskin. Ei ole yhtään maskuliinista, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä aika jymäkkä leuka:
https://www.helsinginuutiset.fi/sites/default/files/styles/article/publ…
Ei toi leuka niin iso oo mutta noi palloposket kyllä aika järkyttävät.
Jykevää on vain rakkaus ja se on suurinta kaikista. Nyt ei puhuta senteistä, vaan valosta. Ihmisestä.
mun mielest mul saattaa johtuu se osittain hampaiden narskuttelusta öisin ja myös mun mielestä treenaaminen on kasvattanut, en tiedä sit kasvaako joku testosteroni hormoni tms jos treenaa. :D
Adele? Kaunis nainen vaikka leuka on aika silmiinpistävä.
Jacqueline Kennedy, myöhemmin Onassis. Kaunis ja tyylikäs lady!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei leuan pituus kuulu jykevyyteen vaan lähinnä leveys ja lievä kulmikkuuskin. Ei ole yhtään maskuliinista, päinvastoin.
Se voi olla sinun mielipiteesi, mutta kyllä jykevät, kulmikkaat piirteet ovat nimenomaan maskuliinisia ja sirommat, pehmeämmät feminiinisiä.
https://www.charlottaeve.com/fi/2018/06/13/botox-for-bruxism/
esim toi otti botoxia bruksismiin ja tos näkyy leukakuvat ennen ja jälkeen. :DD
mä oon narskutellu koko ikäni hampaita enemmän ja vähemmän, usein todella paljon.
mul se varmaan johtuu tosta..
must hyvä koska muuten näytän kai aika naiselta nii hyvä että on jtn tasapainottamassa.
Tarkoitetaanko tässä koko naaman alalaitaa (koko leukalinjaa) vai pelkästään sitä suun alapuolella olevaa osaa (leuan kärkeä)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi olla sinun mielipiteesi, mutta kyllä jykevät, kulmikkaat piirteet ovat nimenomaan maskuliinisia ja sirommat, pehmeämmät feminiinisiä.
Ei pidä loukkaantua fysiologisista tosiasioista, alapeukuttajat. Nais- ja mieshormonit nyt tuppaavat aiheuttamaan vähän erilaisen ulkonäön, joten stereotyyppisen feminiininen piirre jämäkkä leuka ei ole.
Vierailija kirjoitti:
https://www.charlottaeve.com/fi/2018/06/13/botox-for-bruxism/
esim toi otti botoxia bruksismiin ja tos näkyy leukakuvat ennen ja jälkeen. :DD
mä oon narskutellu koko ikäni hampaita enemmän ja vähemmän, usein todella paljon.
mul se varmaan johtuu tosta..
must hyvä koska muuten näytän kai aika naiselta nii hyvä että on jtn tasapainottamassa.
Naisellisemman ja nätimmän näköinen tossa after-kuvassa ja leukalinja on siinä jykevämpi. Tuolle sopii kyllä laineikkaat hiuksetkin paremmin kuin suorat. Taitaa olla sama kaikille jykeväleukaisille?
Jos muut piirteet ovat sirommat ja naisellisemmat niin ei ole "rumaa". Salma Hayekilla on aika jykevä leuka.