Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiltti mies iski jälleen! Käräytin rattijuopon eilen!

Vierailija
02.06.2019 |

"Tuttu" nainen oli juhlimassa päättäjäisiä pikkusiskonsa kanssa ja päättelin että ne on autolla. Isosisko oli tarpeeksi vanha ajamaan. Huomasin kuitenkin että hän juo samalla kirkasta. Odotin oman seurueen kanssa että ne lähti paikalta, ja ilmoitin tuntomerkit hätäkeskukseen. Tänään sain kuulla että sillä todellakin on kortti kuivumassa!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin kostamaan sen etten aikaisemmin saanut, vaikka vonkasin. Oppiihan nyt olemaan!

-AP-

Vierailija
22/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin kostamaan sen etten aikaisemmin saanut, vaikka vonkasin. Oppiihan nyt olemaan!

-AP-

Tuo ei ole ap:n kirjoittama viesti. En ole varsinaisesti ollut tekemisissä noiden kanssa, mutta tiesin ne yhteisten tuttujen kautta. Minulla ei ole mitään syytä toivoa niille pahaa, paitsi että ne on naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein tehty.

Vierailija
24/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tehnytkin jo

Vierailija
25/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kerran ilmiannoin oman mieheni. Suuttui mulle siitä, vaikkei jäänyt edes kiinni.

Vierailija
26/26 |
03.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP-

Tuo ei ole ap:n kirjoittama viesti. En ole varsinaisesti ollut tekemisissä noiden kanssa, mutta tiesin ne yhteisten tuttujen kautta. Minulla ei ole mitään syytä toivoa niille pahaa, paitsi että ne on naisia.

Lapsellinen ja vastuuton olet kuitenkin, jos tämä ei ole provo. Jos toinen niistä olisi uhannut toista puukolla, niin olisitko odottanut että tosiaan lyö ennen kuin soitat poliisille.