Kiltti mies iski jälleen! Käräytin rattijuopon eilen!
"Tuttu" nainen oli juhlimassa päättäjäisiä pikkusiskonsa kanssa ja päättelin että ne on autolla. Isosisko oli tarpeeksi vanha ajamaan. Huomasin kuitenkin että hän juo samalla kirkasta. Odotin oman seurueen kanssa että ne lähti paikalta, ja ilmoitin tuntomerkit hätäkeskukseen. Tänään sain kuulla että sillä todellakin on kortti kuivumassa!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kostamaan sen etten aikaisemmin saanut, vaikka vonkasin. Oppiihan nyt olemaan!
-AP-
Tuo ei ole ap:n kirjoittama viesti. En ole varsinaisesti ollut tekemisissä noiden kanssa, mutta tiesin ne yhteisten tuttujen kautta. Minulla ei ole mitään syytä toivoa niille pahaa, paitsi että ne on naisia.
Mäkin kerran ilmiannoin oman mieheni. Suuttui mulle siitä, vaikkei jäänyt edes kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsin kostamaan sen etten aikaisemmin saanut, vaikka vonkasin. Oppiihan nyt olemaan!
-AP-Tuo ei ole ap:n kirjoittama viesti. En ole varsinaisesti ollut tekemisissä noiden kanssa, mutta tiesin ne yhteisten tuttujen kautta. Minulla ei ole mitään syytä toivoa niille pahaa, paitsi että ne on naisia.
Lapsellinen ja vastuuton olet kuitenkin, jos tämä ei ole provo. Jos toinen niistä olisi uhannut toista puukolla, niin olisitko odottanut että tosiaan lyö ennen kuin soitat poliisille.
-AP-