Peukutusketju: kumman valitset?
Kos valitsen ensimmäisen, painat yläpeukkua, jos toisen, painat alapeukkua. Helppoa kuin heinänteko. maapähkinä vai manteli?
Kommentit (12313)
Sanon aina toisen tunnetilan ääneen vai olen ymmärtäväinen ja pystyn ajattelemaan sen hiljaa mielessäni.
Pyrin olemaan tasavertainen kaikkia ihmisiä kohtaan ja se näkyy myös käytöksessäni vai luokittelen ihmiset työn, ammatin, varallisuuden yms. mukaan ja se näkyy myös käytöksessäni.
Vierailija kirjoitti:
Söisitkö paksuja ohukaisia Stan Laurelin kanssa vai ohuita pannukakkuja Oliver Hardyn kanssa.
🤣ROFLMAO🤣
Voisitko harrastaa seksiä torilla tai jossain muualla julkisella paikalla ihmisten silmien alla, jos saisit siitä 10 000 000€? (vero vapaana)
Kyllä. Helppo raha kelpaa aina
En. En halua nolata itseäni
Soundbar langattomilla surround-kaiuttimilla vai kotiteatterivahvistin langallisilla surround-kaiuttimilla?
Hapansilakkaa ruisleivän päällä hunajalla vai maapähkinävoilla?