Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko lähestyviä miehiä tosissaan?

Vierailija
02.06.2019 |

Minua lähestytään todella harvoin, mutta kun lähestytään niin en pysty ottamaan niitä tosissaan. Ajattelen että ovat vaan paremman puutteessa tai luulevat että helposti saisivat tms. tulee jotenkin loukattu fiilis enkä voi ottaa noita tosissaan. En ikinä tiedä mitä sanoa. Tai sitten noi ei edes ole kunnon lähestymisiä...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua lähestytään ihan vaikka kaupassa, mutta olen erittäin varattu. Jos olisin vapaa, niin mikäs siinä olisi lähteä kahville, jos toinen yhtään miellyttää. Baareissa ja kännisiä en tapaa.

Teen työtä asiakaspalvelussa ja saan treffipyyntöjä usein, vaikka en olekaan enää nuori, laiha ja vapaa.

Vierailija
22/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta tosi paljon. Yleensä selvin päin lähestyvien miesten kiinnostuksen uskon. Sitten taas niitä baarissa pilkun aikaan tapahtuneita lähestymistä, joita aikanaan tuli koettua, oli vähän vaikea ottaa tosissaan.

Erityisen haastavia olivat lähestymiset tinderissä, sovelluksen maineen takia.

Mulla nää on yleensä jossain kadulla tai julkisissa, mutta en silti osaa ottaa tosissaan. Ahdistaa että mitä ne halua. Tinderissä ja baarissa en sentään ole.

Eipä toisen motiiveista koskaan voi olla täysin varma. Mutta yleensä puhe ja eleet jotain kertovat. Sitä sitten itse päättää uskooko vai ei.

On kieltämättä itsekin noissa tilanteissa tullut joskus ajateltua, että kuinkakohan mones nainen olen jota mies yrittää :D Varsinkin kun ne miehet tulevat yleensä ihan puskista, ettei olla ensin edes vaihdettu katseita tai mitään.

Joo just pomppaa siihen viereen yks kaks.

No minusta se tulee aika puskista jos kadulla tullaan pysäyttämään, kun olet ajatuksissasi kävelemässä. Tai jos olet jossain yksin ruokailemassa ja selaat puhelinta samalla ja mies lähestyy silloin. Jälkimmäinen on tapahtunut peräti kolmesti. Siinä nyt joitain esimerkkejä. Kyllä näitä ihan oikeasti tapahtuu.

Siis häh? Ei toi ollu mitään sarkasmia, olin samaa mieltä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta tosi paljon. Yleensä selvin päin lähestyvien miesten kiinnostuksen uskon. Sitten taas niitä baarissa pilkun aikaan tapahtuneita lähestymistä, joita aikanaan tuli koettua, oli vähän vaikea ottaa tosissaan.

Mulla nää on yleensä jossain kadulla tai julkisissa, mutta en silti osaa ottaa tosissaan. Ahdistaa että mitä ne halua. Tinderissä ja baarissa en sentään ole.

Eipä toisen motiiveista koskaan voi olla täysin varma. Mutta yleensä puhe ja eleet jotain kertovat. Sitä sitten itse päättää uskooko vai ei.

On kieltämättä itsekin noissa tilanteissa tullut joskus ajateltua, että kuinkakohan mones nainen olen jota mies yrittää :D Varsinkin kun ne miehet tulevat yleensä ihan puskista, ettei olla ensin edes vaihdettu katseita tai mitään.

No minusta se tulee aika puskista jos kadulla tullaan pysäyttämään, kun olet ajatuksissasi kävelemässä. Tai jos olet jossain yksin ruokailemassa ja selaat puhelinta samalla ja mies lähestyy silloin. Jälkimmäinen on tapahtunut peräti kolmesti. Siinä nyt joitain esimerkkejä. Kyllä näitä ihan oikeasti tapahtuu.

Siis häh? Ei toi ollu mitään sarkasmia, olin samaa mieltä :D

Ai okei, sori! Ajattelin jotenkin automaattisesti sarkasmina tuon. Olen usein kohdannut ihmisiä jotka eivät usko että noin voi oikeasti käydä :D Vaikka ei tuossa mitään ihmeellistä ole.

Vierailija
24/24 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle tapahtuu, kelle ei. Mulle ei tapahdu koskaan. Joskus nuorempana olin töissä asiakaspalvelussa, ei tapahtunut koskaan sielläkään (kun joku tuossa kommentoi että asiakaspalvelutöissä sai treffikutsuja). Vastaus siis on, että jos joku joskus lähestyisi, niin tuskinpa osaisin ottaa sitä tosissaan. Luulisin että vitsillä lähestyy tms. Olen jo tähän ikään (40) mennessä ehtinyt oppia etten ole miesten mielestä kiinnostava. Toki joskus tulee jossain bussipysäkillä, kaupassa tms. vaihdettua muutama sana tuntemattomien kanssa - miesten tai naisten - koska olen luonteeltani sellainen että mielelläni rupattelen tuntemattomienkin kanssa, vaikka ujous tätä jonkin verran estääkin. Mutta se on eri juttu eikä noissa ole ollut millään lailla kyse lähestymisestä siinä mielessä kuin tässä ketjussa tarkoitetaan. Normaalia juttelua vain. Ja niissäkin minä usein "lähestyjänä" eli avaan suuni ekana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä