Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalainen nainen pukeutuu valmistujaisjuhliin kuin hautajaisiin

Vierailija
02.06.2019 |

Niin mustaa saattoväkeä haahuili ympäriinsä että meni ihan kylmät väreet.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei naiset tuhlaa vaatteisiin, samojen pitää sopia moneen tilaisuuteen.

Vierailija
2/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas laiskoja "suomalainen nainen" -provoja taasen liikkehellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisissä juhlissa olin vain yksi saattoväkiläinen ja se olin mä. Kävin kolmissa juhlissa. Musta on mun väri, tykkäsit tai et. Mulla on kaapit täynnä mustaa vermettä, etten tosiaan samoilla kuteilla kaikkia juhlia vedä.

Vierailija
4/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Käytiin 3:ssa juhlissa Eira-Ullanlinna -akselilla ja kyllä vieraat olivat ihan tyylikkään keväisesti pukeutuneet. Jossain lähiössä tai Itä-Suomessa voi sitten tietysti olla erilaista, en tiedä.

Vierailija
5/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä Helsingissä näkyi kerrankin nättejä, kesäisiä ja värikkäitä vaatteita naisten päällä eilen. Ei sitä iänikuista mustaa-harmaata-beigeä. Suomalaiset ei vaan osaa yleisesti ottaen pukeutua hyvin. Riittää että lähtee vain Tukholmaan, siellä näkyy arkenakin kivaa pukeutumista.

Vierailija
6/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeuduin eilisiin kevätjuhliin tunikaan ja legginsseihin ja neuleeseen. Juhlapaikalla huomasin olevani pukeutunut, kuten paikalla olleet mummot. Saman ikäinen lapsen luokkakaverin äiti oli nahkahousuissa ja farkkutakissa ja lapsensa sai vielä stipendinkin. En mene enää juhliin, ellen laihdu ihmeen kaupalla kahtakymmentä kiloa.

Vierailija
7/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olikohan siellä Helsingissä kesä. Täällä Espoossa ei ollut vielä. Kuka nyt jumalauta hempukkamekoissa itseään palelluttaa.

Vierailija
8/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa on ollut menossa hautajaisiin. ihmisiä kuolee kaikkina aikoina. minä näin valmistujaisissa eniten kukallisia mekkoja, jonkun verran myös yksivärisiä ja pitsiä. No yhdellä tädillä oli tummansininen pitsimekko, joka varmaan olisi käynyt myös hautajaisiin.

Vierailija
9/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja olikohan siellä Helsingissä kesä. Täällä Espoossa ei ollut vielä. Kuka nyt jumalauta hempukkamekoissa itseään palelluttaa.

Tarviiko mekon olla heti joku "hempukka"? On muitakin mekkoja kuin sellaiset joissa majava vilkkuu. HALOO.

Ja näköjään meni moniin tunteisiin tuo, että suomalaiset eivät osaa pukeutua. Yksinkertaisesti ette erotu harmaasta seinästä polkkatukkinenne ja vaellusvaatteinenne :D

Vierailija
10/10 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset pukeutuvat rumasti. Terv ulkomailla 34 vuotta asunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme