Kuukausiliite: rakastavaiset erosivat, mutta tapasivat uudestaan 29 vuoden jälkeen
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on ikäisekseen kaunis.
olit just tulossa sanomaan että nainen on kaunis, eikä vain ikäisekseen, vaan ihan millä mittapuulla tahansa.
tavallisen näköinen nainen. ei mikään kaunis. missä ihmisten silmät ovat jos pitävät häntä kauniina. huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
tavallisen näköinen nainen. ei mikään kaunis. missä ihmisten silmät ovat jos pitävät häntä kauniina. huhhuh.
huono päivä tänään?
Tuo kauneuden näkeminen toisessa ihmisessä on erikoinen asia, tuossa naisessa en sitä näe. Kertonee siitä, että makuja on monia, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kauneuden näkeminen toisessa ihmisessä on erikoinen asia, tuossa naisessa en sitä näe. Kertonee siitä, että makuja on monia, onneksi.
En koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi niin monet kokevat tarpeekseen ja halukseen päästä julistamaan kenestäkään naisesta että "ei todellakaan ole kaunis!" Miksi? Siinä antaa vain itsestään epävarman ja pikkumaisen kuvan. Mitä siinä voittaa?
Minusta nainen on todella viehättävän näköinen. Sellaiset kasvot joita jaksaa katsella vaikka kuinka kauan . Ja kauniisti vanhentunut myös. Onnea heille molemmille, toivottavasti saavat elää vielä pitkän elämän yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta viisikymppiseksi naiseksi huolitellun ja miellyttävän näköinen. Toki ei suuren luokan kaunotar vaan enemmin tavallinen ja miellyttävä. Mutta en pidä itse itsestäänselvyytenä, että viisikymppisenä voi näyttää vielä kivalta.
On tuo mieskin ihan ok-näköinen, ehkä vanhentunut vähän enemmän. Mutta näyttää ryhdikkäältä ja iloiselta, eli vaikutelma on myös miellyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan lakkaa ihmettelemästä miksi niin monet kokevat tarpeekseen ja halukseen päästä julistamaan kenestäkään naisesta että "ei todellakaan ole kaunis!" Miksi? Siinä antaa vain itsestään epävarman ja pikkumaisen kuvan. Mitä siinä voittaa?
No kun en nimenomaan sanonut että ei todellakaan ole kaunis vaan että minä en pidä häntä kauniina. Mitä sinä voitat sillä, että tulet sanomaan jotain kauniiksi? Miksi joku mielipide on mielestäsi arvokkaampi kuin toinen? Vai onko vain nyt kyse siitä, että raivostut välittömästi, jos joku on eri mieltä kuin sinä?
Ihan hyvän näköinen nainen ikäisekseen. Eihän nyt suomalaisilta naisilta paljoa voi odottaa.
Kaunistunut kyllä iän myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun en nimenomaan sanonut että ei todellakaan ole kaunis vaan että minä en pidä häntä kauniina. Mitä sinä voitat sillä, että tulet sanomaan jotain kauniiksi? Miksi joku mielipide on mielestäsi arvokkaampi kuin toinen? Vai onko vain nyt kyse siitä, että raivostut välittömästi, jos joku on eri mieltä kuin sinä?
Aika alkeellista projisoida omia tunteitaan minuun. Vaikka itse rauvostutkin turhasta, miksi minä tekisin samoin, senkin höppänä :)
Minulla ei ole mielipidettä puheenaiheena olevasta naisesta, en edes avannut linkkiä. Olen vain pohtinut tätä ilmiötä koska se toistuu aina vaan uudelleen. "Hän on kaunis", "Ei ainakaan minusta!" Edellinen on positiivinen ja hyvää luova kommentti, jälkimmäinen negatiivinen ja pikkumainen jolla korkeintaan tekee itsensä naurettavaksi. Eli kyllä jotkin mielipiteet ovat toisia arvokkaampia.
Näkee, ettei nykyään kukaan osaa enää lukea, kun ainoastaan kuvien perusteella kommentoidaan ulkonäköä. Tarinaa ei kommentoi kukaan. Oi voi.
Voisiko joku ystävällisesti kopioida jutun tänne?
Onko ulkonäkö nyt keskeisin pointti jutussa? Ihanaa, että löysivät toisensa. Minäkin kokisin mielelläni saman 30 vuoden takaisen rakkauteni kanssa. Ei varmaan onnistuisi, koska olen liian ruma...
Onnea heille! Näitä tarinoita on nykyään aika paljon. Entisajan alkeelliset viestintävälineet erottivat monta paria, vaikka olisi ollut rakkautta. Ja osa teki nuorena tyhmyyksissään vääriä valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Näkee, ettei nykyään kukaan osaa enää lukea, kun ainoastaan kuvien perusteella kommentoidaan ulkonäköä. Tarinaa ei kommentoi kukaan. Oi voi.
Tarinaa ei voi lukea, koska teksti ei ole saatavilla. Kuva sen sijaan näkyy.
”HE KOHTASIVAT New Yorkissa. Se tapahtui vuonna 1980, Kekkosen ja Reaganin aikana.
Andy oli 21-vuotias, Auli oli 19.
Auli oli tavannut Pori Jazzeilla nuoren amerikkalaismiehen. Mies oli kutsunut hänet vierailulle New Yorkiin.
Samassa loft-asunnossa miehen kanssa asui myös hänen yhtiökumppaninsa Andy.
Andy ja Auli rakastuivat. He aloittivat kirjesuhteen yli Atlantin. Puhelut olivat harvinaisia. Oli kallista soittaa, piti puhua nopeasti.
AULI VIETTI kolme kesää New Yorkissa. Vuonna 1984 he menivät kihloihin.”
Nainen on ikäisekseen kaunis.