Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulle pitäisi maksaa että suostuisit seksiin?

Vierailija
02.06.2019 |

Paljonko sinulle pitäisi maksaa että suostuisit harrastamaan seksiä yhden kerran? Tuhat euroa vai miljoona euroa vai etkö suostuisi mistään hinnasta vai...?
Ja voit kertoa vähän muutakin. Esim onko sillä mitään merkitystä kenen kanssa seksiä harrastaisit? Kenet valitsisit jos saisit valita ihan kenet vain?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rahasta vaan rakkaudesta (korkeintaan). Minulle on tarjottu erinäisiä summia, autoa ja taloa seksiä vastaan, mutta olen valinnut olla antamatta. En tiedä nousisiko halut rakkaudenkaan myötä, mutta ehkä sitä kautta voisi ajatella edes kokeilevansa. Ehkä.

Vierailija
22/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mistään hinnasta. 

Rahan vaihtaminen seksin yhteydessä tekee minusta esineen, enkä koskaan voisi alentaa itseäni sille tasolle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasta eurosta voisin harrastaa kenen tahansa kanssa, muutama ehto tosin: kumi pitäisi olla, ei saisi olla lapsiin sekaantuja ja paikalla/oven takana pitäisi olla vartijat siltä varalta että tyyppi kävisi väkivaltaiseksi.

Vierailija
24/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miljoonasta eurosta. Sellaisella summalla eläisin koko loppuelämäni, ei tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä. Olen neitsyt, joten tuolla miljoonalla toinen ostaisi neitsyyteni. Siinä olisi lisäksi minulle ns. kärsimysraha siitä hyvästä, etten normaalitilanteessa koskaan haluaisi harrastaa seksiä.

Halvalla menee. Eikä miljoona riitä loppuelämäksi vaikka miten sijoittaisit. Varmaan puolet summasta menisi jo veroihin olisipa kyseessä lahja tai palkka.

Tarkoitin miljoonaa euroa puhtaana käteen.

Elän tällä hetkellä n. 1000€ eurolla kuussa, joten tuolla summalla elintasoni nousisi, vaikka jakaisin sen 70 vuodelle.

Vierailija
25/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut eron jälkeen jo monta vuotta ilman seksiä, mutta en halua harrastaa sitä kenenkään muun kanssa kuin ihmisen, jota kohtaan mulla on tunteita. Ja nyt niitä on  vaan exää kohtaan ja häneltä en enää saa.

Oletpas sinä nirso ja jotenkin tunnerajoittunut. Eikö ne tunteet kehity jos tarpeeksi maksetaan? Eikös raha ole vaihtokaupan välineen lisäksi myös tunteiden kehittämisen väline?

Kukahan tässä nyt on se tunnerajoittunut?

Vierailija
26/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut eron jälkeen jo monta vuotta ilman seksiä, mutta en halua harrastaa sitä kenenkään muun kanssa kuin ihmisen, jota kohtaan mulla on tunteita. Ja nyt niitä on  vaan exää kohtaan ja häneltä en enää saa.

Oletpas sinä nirso ja jotenkin tunnerajoittunut. Eikö ne tunteet kehity jos tarpeeksi maksetaan? Eikös raha ole vaihtokaupan välineen lisäksi myös tunteiden kehittämisen väline?

Se joka ei tykkää seksistä melkein kenen hyvänsä kanssa. Ehkei sitä heti voi tykätä, mutta raha auttaa tykkäämään. Opettele!

Vierailija
27/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se joka ei tykkää seksistä melkein kenen hyvänsä kanssa. Ehkei sitä heti voi tykätä, mutta raha auttaa tykkäämään. Opettele!

Ei kiitos.

Vierailija
28/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina annan ilmaiseksi!

Eikö isokirjakin sano jotenkin näin että "uskova jakaa omaansa ilolla!" ?

M54

Vierailija
29/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rahasta vaan rakkaudesta (korkeintaan). Minulle on tarjottu erinäisiä summia, autoa ja taloa seksiä vastaan, mutta olen valinnut olla antamatta. En tiedä nousisiko halut rakkaudenkaan myötä, mutta ehkä sitä kautta voisi ajatella edes kokeilevansa. Ehkä.

Eei sulle kuule kukaan ole taloja tarjonnut seksiä vastaan. Oikeesti. Sellaisia naisia on harvassa, eikä ne Vauva-palstalla kirjoittele. Kun eivät osaa Suomea...

Vierailija
30/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Ensin opettele tykkäämään rahasta, suorastaan himoitsemaan rahaa niin paljon että rahalla todellakin on sinulle seksuaalista merkitystä, että rahasta tulee sinulle intohimosi ja suurimpien nautintojesi lähde. Kun raha tuottaa sinulle seksuaalista nautintoa niin siitä on enää pieni askel siihen että tykkäät seksistä henkilön kanssa jolta saat rahaa.

Kyllä kannattaa opetella. Ainoa toinen vaihtoehtohan on että olet koko loppuelämäsi ilman seksiä ja sehän on kuolemaakin kamalempi kohtalo.

Vierailija
31/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos.

Ensin opettele tykkäämään rahasta, suorastaan himoitsemaan rahaa niin paljon että rahalla todellakin on sinulle seksuaalista merkitystä, että rahasta tulee sinulle intohimosi ja suurimpien nautintojesi lähde. Kun raha tuottaa sinulle seksuaalista nautintoa niin siitä on enää pieni askel siihen että tykkäät seksistä henkilön kanssa jolta saat rahaa.

Kyllä kannattaa opetella. Ainoa toinen vaihtoehtohan on että olet koko loppuelämäsi ilman seksiä ja sehän on kuolemaakin kamalempi kohtalo.

Hyvin voin olla loppuelämäni ilman seksiä jos en tule kohtaamaan ihmistä, jota kohtaan minulla on tunteita. Paljon miellyttävämpi vaihtoehto kuin tuo ehdottamasi. Mutta jaksan kyllä uskoa, että joku tunteita herättävä vielä osuu kohdalle.

Vierailija
32/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin hyvinkin harrastaa seksiä maksusta. Pari sataa? Jos mies olis joku ihan tavis, siisti ja turvallisen oloinen niin miksei. Mieluiten vois hetkisen tutustua ensin, silloin ei tuntuisi niin oudolta.

Vierailija
33/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksassa naiset suostuvat alkaen 20 Euroa.

Vierailija
34/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää typerä ketju ja yhtä typerät vastaukset. Ei mistään hinnasta, tai ottaisin ainakin 6 numeroisen summan. Haistakaa paska. Jokaikinen nainen antaa kohtuu summasta, jos on rahapulassa. Aivan naurettavan tekopyhää väittää muuta. Mutta ei tietenkään ihan joka perseelle mitä vain summia makseta, kyllä sen täytyy myös olla kuranttia tavaraa, mistä vähän isompia summia maksetaan.

Vierailija
35/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tää typerä ketju ja yhtä typerät vastaukset. Ei mistään hinnasta, tai ottaisin ainakin 6 numeroisen summan. Haistakaa paska. Jokaikinen nainen antaa kohtuu summasta, jos on rahapulassa. Aivan naurettavan tekopyhää väittää muuta. Mutta ei tietenkään ihan joka perseelle mitä vain summia makseta, kyllä sen täytyy myös olla kuranttia tavaraa, mistä vähän isompia summia maksetaan.

Opettele hyväsymään, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä. Vaikka olisin rahapulassa, en todellakaan alkaisi myymään itseäni. Ei olisi edes vaihtoehto. Saisin varmasti hommattua ne rahat jostain muualta.

Vierailija
36/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opettele hyväsymään, että kaikki eivät ajattele samalla tavalla kuin sinä. Vaikka olisin rahapulassa, en todellakaan alkaisi myymään itseäni. Ei olisi edes vaihtoehto. Saisin varmasti hommattua ne rahat jostain muualta.

Kuten jo aikaisemmin kirjoitin, ihan jokainen.

Vierailija
37/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä sellaisessa kuvitelmassa elää. Maailmankuvasi tuskin tuosta avartuu vaikka väittäisin mitä.

Vierailija
38/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei h*lvetti mä olen tavannut sun kaltaisia tyyppejä ja nautin suunnattomasti, kun voin näyttää niille, että on ihmisiä, jotka todella pysyy periaatteissaan. :D Tähän mennessä tosin lähinnä tupakointiin (yksi periaatteeni on olla tupakoimatta) on yritetty lahjoa parillasadalla/sauhu, tuloksetta. Seksiä en myöskään rahasta harraisi ja nimen omaan rahan tarjoaminen viimeistään on se niitti arkkuun, että mitään mahdollisuuksia ei siihen seksiin _koskaan_ _todellakaan_ tule olemaan. :D Oksettavinta mitä tiedän, on että joku kuvittelee voivansa ohjata toista täysin jollain rahalla. Missä tällaisia sun kaltaisia moraaliperseilijöitä pääsee pistämään ruotuun??

Vierailija
39/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä.

Jos mies olisi yksi puolituttu josta olen saanut mukavan ja miellyttävän vaikutelman ja johon olen hieman ihastunut niin antaisin ilmaiseksi. Mutta jos mies olisi joku vähemmän miellyttävä ottaisin ainakin miljoona euroa.

40/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sinulle pitäisi maksaa että suostuisit harrastamaan seksiä yhden kerran? Tuhat euroa vai miljoona euroa vai etkö suostuisi

mistään hinnasta vai...?

Ja voit kertoa vähän muutakin. Esim onko sillä mitään merkitystä kenen kanssa seksiä harrastaisit? Kenet valitsisit jos saisit valita ihan kenet vain?

Luumtavasti jo 500€ olisi riittäövä monelle.

1000€ laskisi monet pikkarit.

10000€ saisi melkein kaikki naiset antamaan.

100000 riittäisi kaikille naisille.

Ne jotka ei suostuisi 100000€ seksiin valehtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi