Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko sinulle pitäisi maksaa että suostuisit seksiin?

Vierailija
02.06.2019 |

Paljonko sinulle pitäisi maksaa että suostuisit harrastamaan seksiä yhden kerran? Tuhat euroa vai miljoona euroa vai etkö suostuisi mistään hinnasta vai...?
Ja voit kertoa vähän muutakin. Esim onko sillä mitään merkitystä kenen kanssa seksiä harrastaisit? Kenet valitsisit jos saisit valita ihan kenet vain?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 euroa.

Vierailija
2/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti ihan siitä, kenen kanssa. Vin Dieselin ei tarttis maksaa mitään, Timo Soinilta ottaisin ainakin kuusinumeroisen summan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kenen kans.

Vierailija
4/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tietysti ihan siitä, kenen kanssa. Vin Dieselin ei tarttis maksaa mitään, Timo Soinilta ottaisin ainakin kuusinumeroisen summan.

Miksi se siitä riippuu?

Vierailija
5/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan harrastaisi seksiä rahasta, oli summa mikä tahansa.

Vierailija
6/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu että kuka. Jos seurustelisin jonkun mukavan miehen kanssa nii ei tarttis maxaa, mut jos tapailisin jtn hyvä sydämistä huorissakävijää joka painosta iso mua se Iin niin isoin summa mitä naisesta on valmis maxamaan.

Vierailija
7/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jo saanut valita, ja valitsin mieheni.

”Hinta” on se, m että Sen pitää tuottaa mulle nautintoa.

Vierailija
8/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min itse päätän, kenen kanssa seksiä haluan ja se on aina ilmaista.

Vierailija
9/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 euroa olen parhaimmillaan maksanut. Ja oli joka sentin arvoista!

Vierailija
10/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä ois jatkuvan työnteon lisäksi voinut edes kerran viedä kunnon ravintolaan.

Vierailija
11/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan harrastaisi seksiä rahasta, oli summa mikä tahansa.

Joo, periaatteellinen juttu.

Olen päässäni arvioinut että mahdollisuus saada hyvää seksiä on silloin, kun se ei ole vastikkeellista.

Se, että harrastettais jotain, mistä joku on maksanut, ei vaan veisi juttua oikeaan suuntaan.

Vierailija
12/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt tapana antaa ihan ilmaiseksi, aina kun on ehdotettu ja tarvittaessa jopa pyytänyt.

Samoin kuin mieheni.

Kun hän vie minut kahville, avaa oven, laittaa mulle ruokaa tai käy kaupassa, en pidä sitä maksuna seksuaalisista palveluksista. Kun keitän kahvia ja pesen molempien pyykit, se ei ole maksu seksuaalisista palveluista. Se on parisuhde.

Olen valinnut sen, jonka halusin.

Vierailija
13/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 euroa olen parhaimmillaan maksanut. Ja oli joka sentin arvoista!

-2000 euroa mistä?? :D Ulkomaanmatkasta naisen kanssa vai 5 minuutin sessiosta??? Ja oliko nainen niin erikoinen että oli joka sentin arvosta, vai onko sulla niin paljon rahaa että on varaa heittää rahaa taivaan tuulii??

Vierailija
14/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut eron jälkeen jo monta vuotta ilman seksiä, mutta en halua harrastaa sitä kenenkään muun kanssa kuin ihmisen, jota kohtaan mulla on tunteita. Ja nyt niitä on  vaan exää kohtaan ja häneltä en enää saa.

Vierailija
15/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut eron jälkeen jo monta vuotta ilman seksiä, mutta en halua harrastaa sitä kenenkään muun kanssa kuin ihmisen, jota kohtaan mulla on tunteita. Ja nyt niitä on  vaan exää kohtaan ja häneltä en enää saa.

Oletpas sinä nirso ja jotenkin tunnerajoittunut. Eikö ne tunteet kehity jos tarpeeksi maksetaan? Eikös raha ole vaihtokaupan välineen lisäksi myös tunteiden kehittämisen väline?

Vierailija
16/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasta eurosta. Sellaisella summalla eläisin koko loppuelämäni, ei tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä. Olen neitsyt, joten tuolla miljoonalla toinen ostaisi neitsyyteni. Siinä olisi lisäksi minulle ns. kärsimysraha siitä hyvästä, etten normaalitilanteessa koskaan haluaisi harrastaa seksiä.

Vierailija
17/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä ei ole merkitystä elämässäni enkä pysty siihen ellei ole vahvaa kiintymys- ja luottamussuhdetta kumppaniin. Mistään hinnasta en suostuisi seksiin randomin ihmisen kanssa. Pelkkä ajatuskin on yllättävä.

Vierailija
18/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljoonasta eurosta. Sellaisella summalla eläisin koko loppuelämäni, ei tarvitsisi tehdä enää päivääkään töitä. Olen neitsyt, joten tuolla miljoonalla toinen ostaisi neitsyyteni. Siinä olisi lisäksi minulle ns. kärsimysraha siitä hyvästä, etten normaalitilanteessa koskaan haluaisi harrastaa seksiä.

Halvalla menee. Eikä miljoona riitä loppuelämäksi vaikka miten sijoittaisit. Varmaan puolet summasta menisi jo veroihin olisipa kyseessä lahja tai palkka.

Vierailija
19/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksillä ei ole merkitystä elämässäni enkä pysty siihen ellei ole vahvaa kiintymys- ja luottamussuhdetta kumppaniin. Mistään hinnasta en suostuisi seksiin randomin ihmisen kanssa. Pelkkä ajatuskin on yllättävä.

Yllättävän sijaan yököttävä

Vierailija
20/48 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ostaa miehen itselleni yöksi mutta itseäni en oikein osaa hinnoitella. Riippuu tapauksesta, jos mies olisi vastenmielinen niin isompi seteli helpottaisi. Se on todellakin tapauskohtaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi