Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.

Vierailija
01.06.2019 |

Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.

Kommentit (243)

Vierailija
121/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei timmissä kunnossa oleminen vaadi edes älyttömästi työtä. Treenaan n.4krt/vkossa, cross training, nyrkkeily, jooga ja sali. Ruokavalio pitää olla riittävä ja monipuolinen.

N44

Itse yn salilla 4krt/vko ja kyllä se mielestäni vaatii jo tosi paljon. Ensiksikin aika paljon hikeä ja tuskaakin joutuu kokemaan ennen kuin saavuttaa lihaksikkaan ja timmin vartalon, josta ulkopuoliset pystyy sen huomaamaan.

Myös ajankäytön kannalta 4krt/vko on paljon aikaa. Itsellä ainakin menee salilla reilu tunti ja siihen bussimatkat päälle eli lähentelee 2h/kerta. Siitä tulee jo 8h/vko:ssa, mikä mielestäni on paljon, jos noin muutoin ei erityisemmin nauti tuon kaltaisesta liikunnasta.

Itse ainakin ärsyynnyn niistä Hei toista, joissa vihjataan, että kunhan vähän viitsii salilla käydä niin heti on hyvä vartalo. Läheskään puolilla niistä nuorista tai vanhemmista naisista, jotka käyvät salilla, ei ole mitenkään erityisen timmi vartalo. Eikö se haittaa yhtään, koska ei sen saisi olla liikunnan päätavoite, vasn liikuntaa tulisi harrastaa ihan muista syistä.

Kaikki me tiedetään, miten rajallista aika on eli vapaa-ajalla tulisi keskittyä tekemään niitä asioita, joista oikeasti nauttii. Jos siis tykkää juoksemisesta salilla käymisen sijaan, niin ehdottomasti kannattaa keskittyä siihen, vaikka juoksemalla ei sitä hyväö vartaloa tavoittaisikaan.

Tottakai jokainen treenaa miten haluaa, ei se ollutkaan pointtina. Tarkoitin lähinnä sitä, että ITSE pysyn timminä tuolla treenimäärällä. Treenaan monipuolisesti.Tykkään liikkua, siitä tulee hyvä olo. Ei tietenkään pelkän ulkonäön vuoksi. Itelläni 3 lasta ja vuorotyö, ihan hyvin onnistuu.

N44

Vierailija
122/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei timmissä kunnossa oleminen vaadi edes älyttömästi työtä. Treenaan n.4krt/vkossa, cross training, nyrkkeily, jooga ja sali. Ruokavalio pitää olla riittävä ja monipuolinen.

N44

Mistä alapeukut? :D Ihan omasta puolestani puhun, syön normaalisti ja herkuttelen (mutta kohtuudella). Treenin pitää kyllä olla riittävän kuormittavaa jotta tuloksia tulee.

N44

"Mä jaksa mitään muiden takia tehdä, kaikkien täytyy pitää musta just sellasena kun olen ja mulla pitää olla just samat mahikset kaikkeen ulkomuodostani riippumatta. Hei Brad Pitt! Tulehan antamaan pusu tai nostan syytteen fatshamingistä!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45-v. nainen ja tiedän olevani todella seksikäs. Lisäksi tiedän senkin, ettei arvostukseni perustu yleisesti seksikkyyteen, vaan henkisiin ominaisuuksiin, ammattitaitoon, sosiaalisiin taitoihin jne... ihan tilanteesta riippuen. Baarissa seksikkyys on sitten se ykkösjuttu toki :D

Vierailija
124/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.

Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista!  Ja voit voida paremmin kuin koskaan!

Haastaa ja haastaa. Oikeuteen haastetaan.

Hormoniläski palaa tod huonosti.

Normaalilla syömisellä ei laihdu. Been there done that.

Btw, olin ke baarissa. Olen 50+ tiimalasivartalo, mutta ikäni näköä ja hormonilihomista on tietty. Eipä tuntunut olevan ongelma nuoremmille miehille😁.

Joo,miesten kannattaa pitää se lärvi kiinni siitä läskien palamisesta kun se ei todellakaan ole niin helppoa naisille johtuen hormoneista. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ongelmia vaikka on nuorillakin naisilla ongelmia pillereiden jälkeen. Kaikki mikä sekoittaa hormoneja vaikuttaa myös siihen läskiin. Ikävä kyllä kilpparisairaudetkin ovat yksinomaan melkein naisilla ja yritäppä vajaatoiminnalla laihduttaa..jiihaaa,kuolet ennen kuin pääset siitä läskistä eroon. Naisten kehot ovat sen verran erilaisia kuin miesten että äijien ei kannata jaella niitä vinkkejä laihtumiseen. 

Anteeksi mutta hormonitoimintaa syytellään liiaksi. Olen koko elämäni urheilua harrastanut 54-vuotias nainen. Ei ole pömppövatsaa eikä roikkuvia pakaroita. Juju on siinä, että täytyy harrastaa tarpeeksi kuormittavaa ja monipuolista liikuntaa. Enkä todellakaan ole hoikasta suvusta lähtöisin.

Kuulostaa hyvältä, onneksi olkoon! Kerrotko vielä tarkemmin tuosta kuormittavasta ja monipuolisesta liikunnasta, eli mitä lajeja harrastat ja miten tiheään, että pidät yllä tuollaisen kunnon 54-vuotiaana? Mulla olisi nimittäin tavoitteena kuvailemasi kunto 12 vuoden päästä :) .

N42

Juoksutreeniä viikosta riippuen 32-50 kilometriä. Sisältää myös aina intervallitreenejä ja mäki- tai aitatreenejä. Kuntonyrkkeily. Lihaskuntoa ja sitten kerran viikossa jotakin hyppyjä sisältävää. Vähiten liikuin, kun lapset olivat pieniä, mutta silloinkin esim. juoksin usein työmatkat.

Vierailija
125/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap otappas sinäkin nyt elämäntehtäväksesi se että pysyt s*kkäänä kaiken maailman naisten silmissä hamaan hautaan asti: punttitreeni väh 6x viikossa, fitnessruokavalio koko ajan, kalju-ei kiitos parturissa 2x kuussa (muista vöri, harmaus on out) ja istuva puku päällä oli arki tai juhlat

No niin pois täältä lorvimasta hopi hopi salille treenaamaan.Täällä roikkuminen tekee miehestä epö-miehekkään ja epä-s*kkään

pilkotaan osiin:

punttitreenit: ei tarvita. Monipuolinen treeni on parempi eli cardiota, voimaa (kehonpaino harjoittelu käy aivan hyvin kun sen tekee oikein), liikkuvuutta

fitnessruokavalio: älä naurata. Tavallista perusterveellistä ruokaa, tarpeeksi, ja jos joskus syö einestä, pizzaa tai herkuttelee niin sillä ei ole mitään väliä.

kalju,parturi,väri: sinun mielipiteesi, tuskin täällä kuintenkaan yksikään välittää tehdä sinuun vaikutusta. Vuodatuksesta päätellen et ole sen arvoinen. 

Aina puku päällä: pitää osata kantaa myös rennompia vaatteita ja näyttää hyvältä niissäkin. Kuka tahansa näyttää hyvältä hyvin istuvassa puvussa (nainen pikkumustassa).

Eli tuon "salille treenaamaan" voit tunkea ahterisi ja sen kovin kuluneen sohvatyynyn väliin. kello on jo 12:30, päivän treenit on hoidettu jo jollei ole vapaapäivä.

-trinisti ja masters uimari 47v

Ne jotka kykynee, tekee, ne jotka ei, selittää. Näin.Vuodatuksestasi päätellen.....

Vierailija
126/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.

Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista!  Ja voit voida paremmin kuin koskaan!

Btw, olin ke baarissa. Olen 50+ tiimalasivartalo, mutta ikäni näköä ja hormonilihomista on tietty. Eipä tuntunut olevan ongelma nuoremmille miehille😁.

Joo,miesten kannattaa pitää se lärvi kiinni siitä läskien palamisesta kun se ei todellakaan ole niin helppoa naisille johtuen hormoneista. Ja mitä enemmän ikää tulee, sitä enemmän ongelmia vaikka on nuorillakin naisilla ongelmia pillereiden jälkeen. Kaikki mikä sekoittaa hormoneja vaikuttaa myös siihen läskiin. Ikävä kyllä kilpparisairaudetkin ovat yksinomaan melkein naisilla ja yritäppä vajaatoiminnalla laihduttaa..jiihaaa,kuolet ennen kuin pääset siitä läskistä eroon. Naisten kehot ovat sen verran erilaisia kuin miesten että äijien ei kannata jaella niitä vinkkejä laihtumiseen. 

Anteeksi mutta hormonitoimintaa syytellään liiaksi. Olen koko elämäni urheilua harrastanut 54-vuotias nainen. Ei ole pömppövatsaa eikä roikkuvia pakaroita. Juju on siinä, että täytyy harrastaa tarpeeksi kuormittavaa ja monipuolista liikuntaa. Enkä todellakaan ole hoikasta suvusta lähtöisin.

Kuulostaa hyvältä, onneksi olkoon! Kerrotko vielä tarkemmin tuosta kuormittavasta ja monipuolisesta liikunnasta, eli mitä lajeja harrastat ja miten tiheään, että pidät yllä tuollaisen kunnon 54-vuotiaana? Mulla olisi nimittäin tavoitteena kuvailemasi kunto 12 vuoden päästä :) .

N42

Juoksutreeniä viikosta riippuen 32-50 kilometriä. Sisältää myös aina intervallitreenejä ja mäki- tai aitatreenejä. Kuntonyrkkeily. Lihaskuntoa ja sitten kerran viikossa jotakin hyppyjä sisältävää. Vähiten liikuin, kun lapset olivat pieniä, mutta silloinkin esim. juoksin usein työmatkat.

Timmiyden käsitteessäkin voi olla eroja, koska itse en ainakaan millään usko, että juoksemalla ja kuntonyrkkeilemällä saisi lihakset.

Vierailija
127/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Timmiyden käsitteessäkin voi olla eroja, koska itse en ainakaan millään usko, että juoksemalla ja kuntonyrkkeilemällä saisi lihakset.

No älä usko. Ei se varmaan ole minun lihaksia vähennä.

Vierailija
128/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Ja jokunen kuusikymppinenkin vielä on.

Mulla on kaksi päälle kuusikymppisiä serkkua, ihaillen heitä katson. Toivottavasti oma kroppa pysyisi yhtä hyvänä.

Vierailija
129/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika negatiivista porukkaa täällä :D

N44

Vierailija
130/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin on matkan varrella unohtunut liikunnan ilo, luulisi että se olisi vanhempana hienompaa, kuin joku rasvaprosentti (ei mitään hajua omasta). Ja jotenkin lueteltu cv:n omainen laskelmoitu seksikkyys ei oikein vakuuta. Mikähän tämänkin aloituksen pointti oli, saada  ihmiset liikkumaan tai kirjoittamaan tänne.

Vierailija
131/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika negatiivista porukkaa täällä :D

N44

Kehopositiivisuus ei koske hoikkia ja treenaavia ihmisiä. Varsinkin, jos on hoikka keski-ikäinen nainen, saa paheksuntaa siitä, ettei ole lihonut iän myötä kuten kaikki muutkin, koska hormonien vuoksi mikään muu ei ole mahdollista.

Vierailija
132/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin on matkan varrella unohtunut liikunnan ilo, luulisi että se olisi vanhempana hienompaa, kuin joku rasvaprosentti (ei mitään hajua omasta). Ja jotenkin lueteltu cv:n omainen laskelmoitu seksikkyys ei oikein vakuuta. Mikähän tämänkin aloituksen pointti oli, saada  ihmiset liikkumaan tai kirjoittamaan tänne.

En usko, että kukaan jaksaa liikkua suuria määriä ilman iloa. Minulle liikunta on ilo, jonka sivutuotteena tulee tietynlainen vartalo.

Vierailija
133/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

No älä usko. Ei se varmaan ole minun lihaksia vähennä.

Se on jo ihan tieteellinen fakta, ettei lihas kasva juoksemalla. Rasva toki palaa ja näkyviin tulee normaalit lihakset, mutta kyllä siihen pyöreään pakaraan ja olkapäihin tarvitaan jotain muutakin.

Vierailija
134/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen ikäisiäni hyväkuntoisen näköisiä naisia. Ovat jotenkin erittäin suloisia ja söpöjä elämänilossaan.

M50

Vierailija
135/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Kiitos vastauksesta ja vau. Tuo on oikeasti kuormittavaa ja monipuolista! Ei ihme, että olet kunnossa 54 v:na.

Se sama N42

Vierailija
136/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N44

Heh heh. Tule uudelleen pätemään kun olet 54 v.

Olen 54-vuotias, ja olen samaa mieltä tuon N44:n kanssa. Itsekin harrastan cross trainingia, nyrkkeilyä ja lenkkeilyä 3-4 krt/vko: ei ole pömppistä eikä p*rse roiku. Ruokavaliosta kannattaa jättää kaikki mättöruoka pois, jos aikoo pysyä normaalipainoisena.

Vierailija
137/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kymppisenä todellakin on mahdollista näyttää vielä vetävältä, mutta se vaatii kovaa treeniä, hyvän tyylitajun, elämäntavat ja geenit. Valitettavasti suomalaisista sen ikäisistä naisista ehkä 1% kuuluu tähän eliittijoukkoon. Ei varmastikaan tarvitse edes alkaa kuvailemaan, miltä 99% näyttää, kaikki kyllä tietää.

Vierailija
138/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan jaksaa liikkua suuria määriä ilman iloa. Minulle liikunta on ilo, jonka sivutuotteena tulee tietynlainen vartalo.

Tälle jos voisin antaa 100 yläpeukkua :)

Vierailija
139/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap otappas sinäkin nyt elämäntehtäväksesi se että pysyt s*kkäänä kaiken maailman naisten silmissä hamaan hautaan asti: punttitreeni väh 6x viikossa, fitnessruokavalio koko ajan, kalju-ei kiitos parturissa 2x kuussa (muista vöri, harmaus on out) ja istuva puku päällä oli arki tai juhlat

No niin pois täältä lorvimasta hopi hopi salille treenaamaan.Täällä roikkuminen tekee miehestä epö-miehekkään ja epä-s*kkään

pilkotaan osiin:

punttitreenit: ei tarvita. Monipuolinen treeni on parempi eli cardiota, voimaa (kehonpaino harjoittelu käy aivan hyvin kun sen tekee oikein), liikkuvuutta

fitnessruokavalio: älä naurata. Tavallista perusterveellistä ruokaa, tarpeeksi, ja jos joskus syö einestä, pizzaa tai herkuttelee niin sillä ei ole mitään väliä.

kalju,parturi,väri: sinun mielipiteesi, tuskin täällä kuintenkaan yksikään välittää tehdä sinuun vaikutusta. Vuodatuksesta päätellen et ole sen arvoinen. 

Aina puku päällä: pitää osata kantaa myös rennompia vaatteita ja näyttää hyvältä niissäkin. Kuka tahansa näyttää hyvältä hyvin istuvassa puvussa (nainen pikkumustassa).

Eli tuon "salille treenaamaan" voit tunkea ahterisi ja sen kovin kuluneen sohvatyynyn väliin. kello on jo 12:30, päivän treenit on hoidettu jo jollei ole vapaapäivä.

-trinisti ja masters uimari 47v

Ei mies näytä hyvältä minustakaan, vaikka olisi kroppa kunnossa, mutta tukka on epäsiisti ja liian pitkä ja harmaa risuparta ja verkkarit jalassa.Ja kyllä puku miehen tekee, ja kun on vielä istuva , nin katse kääntyy meikäläiseltä

parran voi siistiä, hiukset voi olla siistit pitkänäkin tai puolipitkänä. Verkkareiden ja puvun väliin mahtuu paljon.

Itse pidän kolmioisaisesta puvusta, mutta ei sitä joka paikkaan vain tarvitse laittaa.

https://i.pinimg.com/236x/4a/db/52/4adb52107bf8b38ecedecbf9a71e59d4.jpg

Vierailija
140/243 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä sinä haluat,elämässä on muutakin kuin miehet,onneksi.

Onneksi on olemassa ihmisiä joilla on muutakin elämässä kuin ulkonäkö.

En rupea laiha olemaan kenenkään mieliksi.