Moni 5-kymppinen nainen on tosi seksikäs veilä, jos on hoikka.
Eli älkää mamit lihotko vaan siksi, että:" ikä nyt vaan tuo kiloja lisää". Ei sen niin pidä mennä, vaan pitää alkaa liikkua ja katsoa miten ravitsee kehoaan.
Kommentit (243)
Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.
Pidän miehistä, joilla on vyötärö ja hiukset. Heitä on vuosi vuodelta vähemmän yli 40-vuotiaissa miehissä.
Ja moni viisikymppinen mies jos ne tajuaa a)pitää kaljamaha poissa b)olla sopivan jänteviä, mutta lihaksikkaita c)hiukset on päässä (voi käydä hiusten siirrossa jos alkaa kaljuuntumaan) c) ei ole harmaita hapsia c)ei ole harmaata tai muun väristä risupartaa d)pukeutuu siististo
Sori, mutta älkää myöskään miehet nyt loukkaantuko tästä.....
Näin on, itselläkin pakko vilkuilla viehättävää hoikkaa 50+ naista aina kun näkee
t: nuorempi kolli
Juu ei iske myöskään mulle miehessä kaljamaha, kalju, harmaat hapset tai "aamuparta"-missään iässä
Juu, sporttinen, jäntevä mies ja hiukset päässä-käy
Niin. Ap tarkoittaa varmaan jäntevää hoikkuutta. Eli runsaasti salia ja hoikka kroppa, mutta ryhtiä ja peppua ja hartiaa. Ei mitään "mulla on hoikat sääret ja pieni peppu, vaikka ylävartalo onkin hiukan..." -hoikkaa. Se onkin helpommin sanottu kuin tehty, vaikka kuinka 50-kymppisenä liikkuisi
Vierailija kirjoitti:
Siinä iässä hormonimuutokset kasvattaa keskivartaloa, joten ei ole kaikille helppoa.
Ei se helppoa olekaan, mutta itsensä voi haastaa siinä. Alkaa liikkua ja syödä vain elääkseen ja silti herkullisen terveellisesti. Hei, se on mahdollista! Ja voit voida paremmin kuin koskaan!
Ai, mä tykkään taas siististä harmaasta sängestä miehellä. Tuntuu hyvälle iholla.
Vierailija kirjoitti:
Pidän miehistä, joilla on vyötärö ja hiukset. Heitä on vuosi vuodelta vähemmän yli 40-vuotiaissa miehissä.
;D Minä taas en pidä pahana kuin naista joka on perseetön ja isomahainen. Perse naisella antaa paljon anteeksi
mies51v
Joo, tässä mallia, tosin tätä missiä on ehkä hieman paranneltu rintavarustuksen osalta:
Vierailija kirjoitti:
Juu ei iske myöskään mulle miehessä kaljamaha, kalju, harmaat hapset tai "aamuparta"-missään iässä
Sanoit kuitenkin "missaan iassa"
No, toisaalta minulle ikuisuuteen kuuluu jotain sellaista, mika kuuluu jotakuinkin juuri parikymppiselle. Siis aika nuorelle. Oli sitten mies tai nainen. Tuli nyt vedettya tama ikuisuuskin tahan, ei kai se haittaa.... Eihan kait.
Todellakin samaa mieltä.. Paitsi ettei tarvitse olla mikään laiha edes, vaan suunnilleen normaalipainon rajoissa ja ennen kaikkea tyytyväinen kroppaansa.
t. hetero N25
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti olet nainen .... :)
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ap tarkoittaa varmaan jäntevää hoikkuutta. Eli runsaasti salia ja hoikka kroppa, mutta ryhtiä ja peppua ja hartiaa. Ei mitään "mulla on hoikat sääret ja pieni peppu, vaikka ylävartalo onkin hiukan..." -hoikkaa. Se onkin helpommin sanottu kuin tehty, vaikka kuinka 50-kymppisenä liikkuisi
Ei tarvitse olla mikään salilla asuva, ihan normaali hyvässä kunnossa oleva kroppa vie helvetin pitkälle vaikka vähän ikää olisikin.
M37
Sama miehissä.Läskiperse ja kaljamaha ja tissit miehellä...Nou nou
Miksi naisen pitää olla koko ikänsä ajan "seksikäs" ollakseen haluttu/arvostettu? Mua ei ainaskaan kiinnosta olenko muiden mielestä "seksikäs" ja todellinen vapaus tulee siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;D Minä taas en pidä pahana kuin naista joka on perseetön ja isomahainen. Perse naisella antaa paljon anteeksi
mies51v
Eli perselihava saa olla, mutta ei vyötäröllä ylimääräistä? Entä sitten nainen, jolla pieni peppu, hoikka vyötärö ja isot tissit? Otatko mieluummin perseikkään ja pienitissisen ?
Vanhempi nainen, jolla sielukkaat silmät ja viisaus:)
Liikun paljon ja katson mitä syön ja silti paino lähenee jo normaalipainon ylärajaa. Ei jaksaisi nälässäkään olla koko ajan. Ikää 59-v.