G: Moniko jättäisi häät väliin jos lapset eivät olisi tervetulleita?
Kommentit (74)
...et ne on lapsia, eikä heittopusseja.
Vierailija:
Tottakai joskus haluan omaa aikaa ilman lapsiakin, se ei tarkoita, etteikö lapsia rakastaisi tai kokisi heidät jotenkin riesana, vaan jotkut jutut vaan on aikuisten juttuja ja jotkut jutut sitten koko perheen juttuja. Häät voivat olla kumminpäin vaan;hääpari päättää, mulle kyllä käy kumpi tahansa!
moni tuntuu kutsuvan kaikki kummin kaimat haihinsa naina paivina, ja noihin haihin en mene koskaan, olis lapset tervetulleita tai ei...
ainakin siinä tapauksessa olisi pakko jättää, jos häät olisivat muualla kuin kotipaikkakunnalla. Ehkäpä lapset voisivat muutaman tunnin keikkua jossain naapurissa, jotta käväisisimme häissä, mutta iltajuhlat olisi joka tapauksessa pakko jättää väliin.
Pumppaisin maitoa pulloon tai ehkä jopa kävisin kesken häiden kotona imettämässä. Jos häät pitkän matkan päässä, niin taitaisivat jäädä väliin..
Niin ihania kuin lapseni ovatkin, eivät kuitenkaan maailman napoja ja voin jättää heidät hoitoon ja juhlia silti hyvillä mielin!!!
Muuten en näe siihen mitään syytä??? Enhän minä firman pikkujouluihinkaan tai muuhun vastaavaan lapsiani vie mukana. ???!!!!
ei firman pikkujouluihin kai yleensä kutsuta puolisoita, lapsia, sukulaisia ja ystäviä mukaan.
periaatteessa minulla ei ole sitä vastaan mitään, vaikka yhdetkään noin 30 häistä, joissa olen ollut, eivät sellaisia ole olleetkaan.
on palkannut siksi aikaa jonkun tuntemattoman hoitajan esim. mll:stä pienten lastensa kanssa kotiin? Veikkaan, että ei kukaan. Se on niin mukava ihmetellä, miksi jotkut haluavat lapsensa mukaan häihin, kun itsellä on aina hoitopaikka lapsille olemassa.
Emme ole saaneet erottelevia kutsuja, että vain mies kutsuttaisiin tai vain minut, tai meidät ilman lapsia tai lapset ilman meitä jne.
1. pariskunta ei kovin tuttu
2. häät kaukana
3. lapsia ei saa ottaa mukaan
4. tietoisuus, että minut on kutsuttu " pakosta"
5. vähäinen kiinnostus vihittäviä kohtaan
jne.
Mun mielestä kyse ei ole siitä että lapset eivät " kelpaisi" juhliin.
Etenkään tätä vikaa kappalettasi en ymmärrä:
Jos tällainen hääpari sanoo tulevaisuudessakin lapsille ei kiitos, siis eivät halua lapsia yrittää omaan elämäänsäkään, niin siinä tapauksessa ymmärrän. Mutta jos he kuitenkin haluavat lapsia ympärillensä omaan ydinperheeseen myöhemmin, niin mielestäni on aika härskiä kieltää toisten perheiden lasten läsnäolo juhlista. Vähän niinkuin meidän lapset ja teidän kakarat...
[/quote]
Siis jos heille tulee lapsia, et ymmärrä että halusivat juhlia häitä aikuisten kesken? Ihan yhtä lailla he saattavat järjestää lapsettomia juhlia jatkossakin, myös lasten syntymän jälkeen. Joskus on kiva juhlia aikuisporukallakin.
Vierailija: