Kysymys miehille! jaksaisitko odottaa hääyöhön jos tuleva vaimosi olisi kaunis ja haluttava supermalli?
tai näyttäisi siltä? Vai tuntisitko olosi uhatuksi kun vaimon ympärillä kuhisi muita miehiä ja luovuttaisit odottamisen suhteen? Teen satunnaisesti päivätyön ohella mallitöitä mutta miehille hääyöhön odottaminen näyttää olevan kynnyskysymys. :(
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en, koska jos seksi ei sitten toimikkaan niin ero tulisi viikossa. Kyllä ne petihommatkin pitää testata ja hyvin ennen naimisiin menoa. Sehän se on parisuhteen perusta että seksi on tyydyttävää molemmin puolin. Mitäs itse sanoisit jos sitten häävuoteessa mieheltä löytyisi katkarapu housuista ja tajuaisit ettet koskaan avioliiton aikana tulisi panemalla saamaan orgasmia.
Sitä vaaraa ei ole, että miehen housuista paljastuisi katkarapu. Eiköhän mies lähetä ekojen treffien päätteeksi kuvan kalustaan.
Jos joku mies tekisi minulle noin, hän ainakin varmistaisi, ettei uusia treffejä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näkisi suurta riskiä, koska suuri osa miesmalleista on miehiin päin kallellaan.
En ole kuullutkaan. Olen tapaillut kahta ja menin yhden kanssa naimisiin ja tunnen kaveripiiristä muitakin mallimiehiä. Yksikään ei ole kallellaan miehiin, kaikki ovat sen sijaan hirveitä naistenmiehiä.
Asiaan - en suosittele odottamaan avioon. Mitä jos seksi ei sen miehen kanssa sujukaan? Olisit nalkissa.
Miksi ihmiset sitten menevät naimisiin ellei rakkaudesta?
Ei supermallius ja seksitön liitto ole yleensä mitenkään sidoksissa toisiinsa. Yleensä ne, jotka haluavat supermallin, haluavat seksiä ja ne, jotka eivät halua seksiä, eivät välttämättä juokse mallien perässä. Koita löytää joku mies sieltä uskonnollisista piireistänne, niin saatat onnistua tuossa tavoitteessasi. Sielläkin varmaan henkinen puoli on tärkeämpää kun mallin ulkonäkö, mutta tuskin sulhanen pahastuu kauneudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tuleva vaimo jos pitäisi odottaa hääyöhön asti.
Miksi? En voi kuvitella harrastavani seksiä ennen avioliittoa. En halua rikkoa itseäni ja katson parhaaksi, että tuleva puolisoni arvostaa ja rakastaa minua tällaisena kuin olen eikä ole pelkän lihan himon perässä.
Ei autoakaan osteta ilman koeajoa. Aika hanurista huomata hääyönä ettei toimi.
Uusi auto ostetaan aina ilman koeajoa, mutta ajakaa minun puolestani ihan rauhassa käytetyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö ei olis kyllä suurin ongelma, mihin tämän neitokaisen odottelu tyssäis😃
Oletko nainen ja tarkoitatko nyt itseäsi ettet voi odottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut itsestäsi kolmannessa persoonassa, ”supermalli”?
Minulla on rahkeita supermalliksi ja usein houkutellaan ulkomaille saakka, mutta vielä en ole uskaltautunut luopua tavallisesta kokopäivätyöstä. Pari serustelusuhdetta olen käynyt läpi, mutta molemmat ovat loppuneet siihen, että minä en halua seksiä ennen avioliittoa ja miehet jaksavat odottaa max kuukauden ja sitten odotus loppuu kuin seinään. :(
Uutinen: Se, että nämä miehet eivät ole jaksaneet odottaa ei johdu työstäsi tai ulkonäöstäsi.
Täällä vauvapalstalla mitään malleja kirjoittele.
Vierailija kirjoitti:
No en, koska jos seksi ei sitten toimikkaan niin ero tulisi viikossa. Kyllä ne petihommatkin pitää testata ja hyvin ennen naimisiin menoa. Sehän se on parisuhteen perusta että seksi on tyydyttävää molemmin puolin. Mitäs itse sanoisit jos sitten häävuoteessa mieheltä löytyisi katkarapu housuista ja tajuaisit ettet koskaan avioliiton aikana tulisi panemalla saamaan orgasmia.
Uskollisuus ja rakkaus ovat tärkeämpiä testata, jotta tietää olevansa luotettavan ja hyvän miehen kanssa. Seksiä voi ja ehtii harrastaa avioliitossa ja sitä voi hyvin opetella yhdessä. Ei pappi kysy vihkiessään, että tahdotko harrastaa seksiä vaan tahdotko rakastaa niin hyvinä kuin pahoina päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko sulla on ikää?
Täytän kesällä 21
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin hulluna ihastunut&rakastunut. Näin on käynyt kerran. Olisin varmasti odottanut, jos hän olisin tuntenut hänen haluavan minua, tietenkin edellyttäen että muiden kanssa ei ole vehdattu. Mutta eihän neiti täydellinen minua tietenkään halunnut.
Mites toi sun "neiti täydellinen"-heitto kuulostaa niin tutulta...🤔
Vierailija kirjoitti:
Hypoteesi: supermallit ovat neitseitä hääyöhön asti. Sallikaa minun nauraa.
Huippumalli Adriana Lima odotti neitsyenä hääyöhön. Miksi naurat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi tuleva vaimo jos pitäisi odottaa hääyöhön asti.
Miksi? En voi kuvitella harrastavani seksiä ennen avioliittoa. En halua rikkoa itseäni ja katson parhaaksi, että tuleva puolisoni arvostaa ja rakastaa minua tällaisena kuin olen eikä ole pelkän lihan himon perässä.
Ei autoakaan osteta ilman koeajoa. Aika hanurista huomata hääyönä ettei toimi.
Miten niin ei toimi? Eiköhän naiset aina "toimi," mieshän se on, joka ei pysty tai sitten pystyy. Ja sitä paitsi kukaan ei ole valmiiksi mikään supersekstailija. Kaikilla on se ensimmäinen kerta joskus, eikä sen jälkeenkään vielä pitkään aikaan kukaan ole mikään täydellisyys.
Kuinka monen miehen kanssa sun mielestä pitää naisen harjoitella sitä hommaa, että varmasti sitten sinun kanssasi hääyönä "toimii?" Se kun on sellainen asia, että nimenomaan vasta ajan kanssa ihmisestä tulee siinäkin suhteessa luonteva.
Rakkaudella on paljon enemmän tekemistä tämän asian kanssa kuin silkalla seksillä. Mutta tämä asiahan unohdetaan tänä päivänä, kun seksistä on tullut se ainoa iso juttu ihmissuhteissa. Kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan aidosti, silloin seksikin onnistuu ja siihen on halukkuutta panostaa. Mutta nykyään pitää aloittaa seksistä ja ei ihme, jos ei olla tyytyväisiä.
Ja mistä kukaan tietää sittenkään, toimiiko se seksipuoli jatkossa vaikka se alussa toimisikin. Niin kovasti huudetaan, että seksi on se liima, mikä ihmiset yhdessä pitää, mutta se on vale. Niin vain halutaan ajatella. Totuushan on ihan toinen. Seksiä saat mistä tahansa, mutta se, mitä et saa mistä tahansa, on rakkaus. Ja rakkaus se liima on, mikä ihmiset yhdessä pitää. Seksipuoli voi jäädä kokonaan toisarvoiseksi, jos sairaus, toisen menettämisen pelko ja muut yhteiset murheet uhkaavat onnellisuutta. Avioliittoa suunnitellessa kannattaa testata nimenomaan se, toimiiko rakkaus.
Seksi toimii, jos rakkaus toimii. Jos oikeasti välität toisesta, saat kyllä kaiken muunkin siinä mukana.
En nyt ihan ymmärrä miten hääyöhön asti odottaminen liittyy siihen, että tekee mallintöitä... Tai siihen, että treffikutsuja satelee. Pakko oli kai vaan päästä sanomaan
Riippumatta siitä onko huippumallin vai ihan tavallisen näköinen, seksin odottaminen avioliittoon on iso asia. Käytännössä siinä on onnistumisen mahdollisuudet lähinnä silloin, kun molemmilla osapuolilla on samanlainen vakaumus aiheesta ja odottaminen perustuu siis molempien toiveeseen. Nykyään paitsi esiaviollinen seksi, myös avoliitto on niin normi, että tästä asiasta voi olla vaikea muuten päästä yksimielisyyteen. Suosittelen siis puolison etsimistä samanmielisten joukosta, esimerkiksi seurakunnan tilaisuuksista tai jonkin kristillispohjaisen treffisivuston kautta.
En voisi kuvitella meneväni naimisiin, jos ei olisi mitään tietoa seksuaalisten kemioiden yhteensopivuudesta.
Näin lienee useimpien sekulaarien länsimaisten ihmisien kohdalla.
Supermalli ei ole sen haluttavampi kuin
kuka tahansa miehen henk. koht. mieltymyksiä vastaava tavisnainen.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään naisena jaksa odottaa.. kauheaa jos seksi olisi vihkimisen jälkeen huonoa.. olisi loukussa siinä sitten.
Koeajo pitää suorittaa.
Jos oikeasti odotat vihkimiseen asti, niin mistä tiedät, että se on huonoa, jos et ole koskaan kenenkään muun kanssa ollut?
Sopii jos voin kayda silloin talloin huorilla poistamassa paineet.
Vierailija kirjoitti:
Sopii jos voin kayda silloin talloin huorilla poistamassa paineet.
Eihän tuo ole millään tapaa avioliittoon asti odottamista.
Vähän samaa sarjaa kuin sen yhden toimittajan juttu 50€:lla viikon ajan pärjäämisestä. Hyvin pärjäs, kun eli muiden siivellä sen viikon.
Jos olisin hulluna ihastunut&rakastunut. Näin on käynyt kerran. Olisin varmasti odottanut, jos hän olisin tuntenut hänen haluavan minua, tietenkin edellyttäen että muiden kanssa ei ole vehdattu. Mutta eihän neiti täydellinen minua tietenkään halunnut.