Kysymys miehille! jaksaisitko odottaa hääyöhön jos tuleva vaimosi olisi kaunis ja haluttava supermalli?
tai näyttäisi siltä? Vai tuntisitko olosi uhatuksi kun vaimon ympärillä kuhisi muita miehiä ja luovuttaisit odottamisen suhteen? Teen satunnaisesti päivätyön ohella mallitöitä mutta miehille hääyöhön odottaminen näyttää olevan kynnyskysymys. :(
Kommentit (67)
Olipa pinnallinen kysymys. Jaksan uskoa, että useimmille miehillä naisessa merkitsee muutkin asiat kuin se, onko hän kaunis ja haluttava supermalli. Esimerkiksi luonteenpiirteet tai keskinäinen kemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odottaa mitä?
Ertä roiskaisisi rojut ränniin.
Ai tekisi lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta miten muotoilet tämän asian puhumalla muista miehistä ja uhista niin en kyllä sinun kohdallasi voisi. Kuulostat siltä että tykkäät tehdä ylimääräistä säpinää, koska olet henkisesti köyhä.
Mallihommien takia ympärilläni pyörii väkisinkin miehiä että naisia. En ole iskemässä miehiä silloin kun teen töitä, mutta liian omistavan ja mustasukkaisen kumppanin kanssa en voi kuvitella itseäni koska silloin en voisi tehdä mallitöitä. Miten olen henkisesti köyhä jos keskityn työhön ja minun on mainostettava miesmallin kanssa tuotetta? En flirttaile avoimesti, mutta töissä on pakko saada aikaan hetkellinen kemia, joka näkyy muotikuvissa.
Aloituksestasi saa vaikutelman siitä, että mielestäsi ympärilläsi kuhisee miehiä, koska olet niin haluttava.
Todellisuudessa kysymys onkin siis TYÖSTÄ😂
Kyse on mallitöistä mutta ympärilläni kuhisee miehiä ja usein saan treffipyyntöjä ja yritetään iskeä.
En minäkään naisena jaksa odottaa.. kauheaa jos seksi olisi vihkimisen jälkeen huonoa.. olisi loukussa siinä sitten.
Koeajo pitää suorittaa.
Tämä on lapsellisin aloitus vähään aikaan. Tulee mieleen barbileikit ehkä 7-vuotiaana. "Tää ois nyt maailman kuuluisin supermalli ja tän ympärillä kuhisisi kaikki miehet ja tää vaan matkustelisi ja kaikki olisi kateellisia"
Minkäikäinen ap olet?
M44, miesmalli
Huh.
Ajatelkaa, jos ap olis näyttelijä tai tanssija, kun hänen mielestään jo mallikuvauksen hetken kestävä eläytyminen saa aikaan ihmissuhdeongelmia.
Ehkä parempi tosiaan pysytelläkin naimattomana vielä muutama tovi.
EI se muiden miesten kuhina siihen hääyöhön lopu, joten en suosi "liiaan" kauniita naisia. Turhaa vahtimista ja muiden kosijoiden hätistelyä se kuitenkin olisi loputtomiin.
Ohis. Jos sulla on vakituinen työ, olet liian vanha aloittelevaksi "supermalliksi"...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin, mutta miten muotoilet tämän asian puhumalla muista miehistä ja uhista niin en kyllä sinun kohdallasi voisi. Kuulostat siltä että tykkäät tehdä ylimääräistä säpinää, koska olet henkisesti köyhä.
Mallihommien takia ympärilläni pyörii väkisinkin miehiä että naisia. En ole iskemässä miehiä silloin kun teen töitä, mutta liian omistavan ja mustasukkaisen kumppanin kanssa en voi kuvitella itseäni koska silloin en voisi tehdä mallitöitä. Miten olen henkisesti köyhä jos keskityn työhön ja minun on mainostettava miesmallin kanssa tuotetta? En flirttaile avoimesti, mutta töissä on pakko saada aikaan hetkellinen kemia, joka näkyy muotikuvissa.
Aloituksestasi saa vaikutelman siitä, että mielestäsi ympärilläsi kuhisee miehiä, koska olet niin haluttava.
Todellisuudessa kysymys onkin siis TYÖSTÄ😂Kyse on mallitöistä mutta ympärilläni kuhisee miehiä ja usein saan treffipyyntöjä ja yritetään iskeä.
Ai sä teet MALLITÖITÄ?! No olisit heti sanonut! Mallit kun on maailman ainoa ihmisryhmä, joiden ympärillä kuhisee ja jotka saa usein treffipyyntöjä! Taidat olla oikea SUPERMALLI?!
Vierailija kirjoitti:
En näkisi suurta riskiä, koska suuri osa miesmalleista on miehiin päin kallellaan.
En ole kuullutkaan. Olen tapaillut kahta ja menin yhden kanssa naimisiin ja tunnen kaveripiiristä muitakin mallimiehiä. Yksikään ei ole kallellaan miehiin, kaikki ovat sen sijaan hirveitä naistenmiehiä.
Asiaan - en suosittele odottamaan avioon. Mitä jos seksi ei sen miehen kanssa sujukaan? Olisit nalkissa.
En. Kun en missään tapauksessa halua sellaista naista.
Tavallisen näköistä hieman pulskempaa naista voisi olla vaikeahko odottaa.
Odottaisin kuitenkin.
Toivoisin lyhyttä kihla-aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa kysymys onkin siis TYÖSTÄ😂Kyse on mallitöistä mutta ympärilläni kuhisee miehiä ja usein saan treffipyyntöjä ja yritetään iskeä.
Tuntemani miesmallit iskevät pari naista pöivässä. Yksi köy baarissa, vie nsisen kotiin ja sitten heivaa sen ulos, menee tskaisin samaan baariin ja iskee uuden naisen. Eli se ei vielä ihan hirveästi meinaa, jos he sinullekin töissä tauolla lirkuttelevat.
Hypoteesi: supermallit ovat neitseitä hääyöhön asti. Sallikaa minun nauraa.
Ulkonäkö ei olis kyllä suurin ongelma, mihin tämän neitokaisen odottelu tyssäis😃
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. Miksi pitäisi? Koska sinulle on uskostettu lapsuudessa että on jotenkin moraalitonta harrastaa seksiä ennen jotain avioliittoa?
Miten voit sanoa moraalittomaksi tapaa elää, jonka koen itselleni oikeaksi? Oletko vapaan kasvatuksen lapsi? Eikö vanhempasi opettaneet sinulle, että ihmisillä on erilaisia arvoja ja ei koskaan tulisi tuomita toisen tapaa elää, vaikka se tuntuisi oudolta? Haluan vain miehen, joka haluaa samaa kuin minä haluan, en ole pakottamassa ketään selibaattiin mutta miehet eivät saa muokattua minusta mitään lihan himon kohdetta.
Voisin odottaa jos olet tarpeeksi kaunis ja tarpeeksi haluttava.
Uuh..
Vierailija kirjoitti:
EI se muiden miesten kuhina siihen hääyöhön lopu, joten en suosi "liiaan" kauniita naisia. Turhaa vahtimista ja muiden kosijoiden hätistelyä se kuitenkin olisi loputtomiin.
Et siis luottaisi kumppaniisi? No aika huono pohja olisikin avioliitolle.
Vierailija kirjoitti:
No en, koska jos seksi ei sitten toimikkaan niin ero tulisi viikossa. Kyllä ne petihommatkin pitää testata ja hyvin ennen naimisiin menoa. Sehän se on parisuhteen perusta että seksi on tyydyttävää molemmin puolin. Mitäs itse sanoisit jos sitten häävuoteessa mieheltä löytyisi katkarapu housuista ja tajuaisit ettet koskaan avioliiton aikana tulisi panemalla saamaan orgasmia.
Sitä vaaraa ei ole, että miehen housuista paljastuisi katkarapu. Eiköhän mies lähetä ekojen treffien päätteeksi kuvan kalustaan.
Tässä vaiheessa onkin hyvin tullut selväksi, miksi ap vain NÄYTTÄÄ supermallilta...