Miksiköhän mies otti minut puolisokseen?
Kun täällä aina haukutaan kuinka tyhmä ja läski olen. Molemmat toki pitää paikkansa.
Kommentit (36)
Mä olen älykäs läski ja ex väitti tykkäävänsä muhkummasta, mutta sit yhtäkkiä jätti mut hoikan ja hermoheikon pikkunaisen vuoksi. Läskiytenikö sittenkin syynä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka sua on haukkunut?
Moni esim. naapurin pystykorva.
Vaikea sanoa! Mä valitsin itse miehen. Yleensä se menee niin, vaikka miehet kuvittelevat , että valinta on heidän. Ei ole.
Ei saa mollata itseään. Ole itsesi puolella.
Mielenkiintoinen aloitus. Vaikutat ap mukavalta. Tarjoisin sulle kaffet ja bullat.
Toivottavasti sulla ap on ollut kiva viikko.
Minun mies otti kun ei muita sattunut silloin olemaan. Sitten tulin raskaaksi ja jäi nalkkiin. On joutunut tyytymään minuun, eikä oikeasti ole koskaan minuun oikeasti rakastunut.
Toisten mielestä mä oon ruma ja toisten mielestä kaunis. Siinä sulle vastaus.
Jokaisella on omat ihanteensa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies otti kun ei muita sattunut silloin olemaan. Sitten tulin raskaaksi ja jäi nalkkiin. On joutunut tyytymään minuun, eikä oikeasti ole koskaan minuun oikeasti rakastunut.
Ex aviomieheni sanoi samaa lastensa äidistä. Minun kanssa oli naimisissa varmaan siksi kun maksoin hänen elämisensä ja sinkkuilunsa avioliitossa. Aina jaksoi muistuttaa kuinka ruma ja lihava olen. Se loppui kun laihdutin ja lähdin. En kai minä nyt hoikkana ja hyvännäköisenä enää tyydy johonkin persaukiseen läskiin luuseriin. Idiootti.
Toivon sulle kivaa kesää ja kaikkea hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä/miten tapasit miehesi?
Tv chat. Siihen aikaan oli sivu 899 teksti tv. ltä.
On vieläkin. Ainakin 90% täyspervoja mitä niitä viestejä olen joskus vilkaissut.
Minun nuoruudessani siellä oli vielä tasoa. Kirjoitin joskus nimimerkillä ”shamppanjaa ja mansikoita”. Tuo sinä shamppanja, minä tuon mansikat!
Ihan romanttista kirjeenvaihtoa. Minulla oli poste restante, jonne kirjeitä tuli tulvimalla.
Ap! Siks että oot ihana. Ja sille posterestaajalle tiedoksi, että poste restante ei ole postilokero.
Mies on pattayalla opettamassa vanhempaa poikaa panemaan. Minä olen nuorempien kanssa kotona.