Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10 kk ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?

Vierailija
01.06.2019 |

Näin on päässyt käymään :(

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut sellaista "pakko saada", mitä ilmeisesti monet muut. Olen kyllä kiinnostunut seksistä, mutta en niinkään henkilökohtaisella ja käytännön tasolla. Voin yhtä hyvin olla ilman, tai oikeastaan luontevampaa se on niin. Edellisestä kerrasta on taas 4 vuotta.

Vierailija
42/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kokenut sellaista "pakko saada", mitä ilmeisesti monet muut. Olen kyllä kiinnostunut seksistä, mutta en niinkään henkilökohtaisella ja käytännön tasolla. Voin yhtä hyvin olla ilman, tai oikeastaan luontevampaa se on niin. Edellisestä kerrasta on taas 4 vuotta.

Miehillä on eri, kun pitää purkautua jotenkin. Mutta naiset...Mitään ei ole elämässä pakko. Joskus seksinpuute on purkautunut itkuna tai raivoamisena, mutta siinäkin on tullut järki käteen.

Tämä on kuitenkin vain väliaikaista, joten ei tässä mitään. Vähän kuin olisi dieetillä ollut koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus, miten te kestätte? Siis täällä on aikuisia jotka on VUOSIA ilman läheisyyttä?

Sehän on elämän suola, päästä käpertymään miehen kainaloon, eikä edes tarvitse seksiä mutta kosketusta, hyväilyä jne.

Pidettiin juuri viikon tauko miehen työmatkan takia ja herra isä kun vihdoin mies tuli kotiin.

Sääliksi käy.

Vierailija
44/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta ilman. Välillä on ollut kipeää ja haikeaa, mutta niin tämä aika on mennyt. On ollut niin paljon muuta tekemistä ja mietittävää, että aika on mennyt kuin varkain. Voisin nyt hyvin olla lopun elämääni ilman: olen tyyni ja rauhallinen. Asiat ovat korvautuneet muilla.

Täyttymystä vaille jäävä seksinhimo on jäytävää, joten miksi luopuisin tästä rauhasta jonkun yhden illan vuoksi? 

Tuosta rauhallisuudesta. Eräs ystäväni ihmetteli joskus baarissa sitä, miksi olen niin rauhallinen. Minulla ei ollut pakonomaista tarvetta löytää ketään tai pakko lähteä harrastaan yhden yön juttuja. 

Hänellä taas oli tapana pettää poikaystäväänsä aina välillä, käyttää runsaasti alkoholia, harrastaa seksiä esim. baarin vessassa.

Ihanko tosissaan ihminen väittää, että ei voi himoilleen mitään? Että oikeasti olisi joku "pakko"? Ymmärrän sen, että on liian humalassa kontrolloidakseen itseään, mutta ei kahden tuopin jälkeen voi olla mikään pakko mennä sekstailemaan vessaan tuntemattoman kanssa. Ehkä sitten kyseessä on mielisairaus.

Vierailija
45/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus, miten te kestätte? Siis täällä on aikuisia jotka on VUOSIA ilman läheisyyttä?

Sehän on elämän suola, päästä käpertymään miehen kainaloon, eikä edes tarvitse seksiä mutta kosketusta, hyväilyä jne.

Pidettiin juuri viikon tauko miehen työmatkan takia ja herra isä kun vihdoin mies tuli kotiin.

Sääliksi käy.

On olemassa lapset ja lemmikit. Eihän se aina helppoa ole, mutta joskus pitää keskittyä muihin asioihin, kuin omaan nautintoonsa. 

Toisaalta jotkut saavat taiteesta, ruuasta, urheilusta tai esim elokuvista suurta nautintoa. Joten ei se nyt mikään IHME ole, että ihmiset ovat ilman seksiä ja läheisyyttä. Haluaisin saada orgasmin jostain todella hyvästä ruuasta. Välillä pääsen flow-tilaan, kun harjoitan kirjailua. Sekin on aika makeeta. Eli tapoja kokea elämä on hyvin monenlaisia. Joku tosiaan saa valtavaa nautintoa vaikka kauniin maiseman katsomisesta.

Vierailija
46/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuun 17. päivä tulee 4 vuotta täyteen. Seksitöntä 30-lukua olen viettänyt. Voipi olla, että ainoa mahdollisuuteni seksiin on maksullisten naisten kautta. Ei tule Tinderissä edes matcheja.

AP:lle kysymys, masturboitko paljon?

Vierailija
47/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy.

On olemassa lapset ja lemmikit. Eihän se aina helppoa ole, mutta joskus pitää keskittyä muihin asioihin, kuin omaan nautintoonsa. 

Toisaalta jotkut saavat taiteesta, ruuasta, urheilusta tai esim elokuvista suurta nautintoa. Joten ei se nyt mikään IHME ole, että ihmiset ovat ilman seksiä ja läheisyyttä. Haluaisin saada orgasmin jostain todella hyvästä ruuasta. Välillä pääsen flow-tilaan, kun harjoitan kirjailua. Sekin on aika makeeta. Eli tapoja kokea elämä on hyvin monenlaisia. Joku tosiaan saa valtavaa nautintoa vaikka kauniin maiseman katsomisesta.

Seksi on yleinen ja helppo nautinnon lähde -tavallaan brutaalia. Vaatii hienostuneisuutta löytää nautintoa muista asioista. Mutta ei kannata kuvitella, että sellaisia asioita ei olisi, jos itse ei näe tai koe nautintoa niistä.

Vierailija
48/48 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy.

Ilman seksiä ei tarkoita ilman läheisyyttä. Ne eivät ole sama asia, vaikka voivat esiintyä yhdessä.

Minä esimerkiksi en ole harrastanut minkäänsortin seksiä kolmeen vuoteen, mutta (edelleen) nukun kaikki yöt puolisoni kanssa iho ihoa vasten. Ilman seksiä voin hyvin olla, mutta intiimi läheisyys on jotain mitä koen tarvitsevani.