10 kk ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
AP:lle kysymys oletko vaimoni?
En ole koskaan päässyt edes treffeille, saati suhteeseen SAATI jonkun vaimoksi, eli en ole vaimosi.
Ensikuussa 2v ilman seksiä, kysyttävää?
Ja avioliitossa elän.
Vierailija kirjoitti:
Ja avioliitossa elän.
Miksi et eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja avioliitossa elän.
Miksi et eroa?
Koska olen niin läheisriippuvainen reppana etten luota itseeni tarpeeksi. Ja koska lapset ja koska asuntolaina. Ja koska ei minua kukaan muukaan huolisi.
Miksi kuvittelet, että 10 kk olisi jotenkin erityisen pitkä aika? Jotkut ihmiset ovat 10 vuotta ilman seksiä tai koko elämänsä. Eikä siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet, että 10 kk olisi jotenkin erityisen pitkä aika? Jotkut ihmiset ovat 10 vuotta ilman seksiä tai koko elämänsä. Eikä siinä mitään.
No tämä nyt sattuu mun elämässäni olemaan pisin aika ilman seksiä sitten neitsyyden menetyksen. Siksi.
31 vuotta eli koko elämä ilman. Ei kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee taas mieleen, että voi voi, minä ja minun elämäni. Minä esim. olen sellainen, että kerron negatiivista itsestäni vain jos toinenkin kertoo. Muuten olen positiivinen ja pirteä. Näen kaikissa asioissa hyviäkin puolia: tämä on se ero, miksi elämässäni kaikki vaikuttaa mukavalta.
8kk ilman seksiä.ja hyvin oon pärjänny :D.
Mä harrastin viimeksi seksiä miehen kanssa pääsiäisenä 2018. Sitä ennen meni yli 2 vuotta ilman. Erosta aikaa vajaa 4 vuotta ja melkoiset haavat sain. Nyt olen kuitenkin alkanut näkemään seksiunia ja olen tyydytellyt itseäni. Veikkaan, että patukkaa on saatava ihan pian 😅. Vihdoin elossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä nyt sattuu mun elämässäni olemaan pisin aika ilman seksiä sitten neitsyyden menetyksen. Siksi.
Kun ei harrasta seksiä pitkään aikaan, unohtaa se olemassaolon. Voin kertoa tämän omasta kokemuksestani.
Mihin olet käyttänyt käyttämättäjääneen seksuaalienergiasi?
Minä taas olen saanut paljon aikaiseksi ilman miestä, tämä tuntuu ihan hyvältä. Seurustellessa seksinharrastamiseen ja parisuhteiluun menee aikaa ja energiaa, ja se on ainakin minulla ollut pois muista asioista. En tarkoita nyt sitä puolta tuntia, joka menee itse asiassa, mutta siis kaikki muu oleilu.
Kun taas alan seurustelemaan, varaudun siihen, että saan puolet vähemmän asioita aikaiseksi. Toisaalta sitten onkin kaksi ihmistä tekemässä, joten tämä asia tasoittuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei harrasta seksiä pitkään aikaan, unohtaa se olemassaolon. Voin kertoa tämän omasta kokemuksestani.
Minä taas olen saanut paljon aikaiseksi ilman miestä, tämä tuntuu ihan hyvältä. Seurustellessa seksinharrastamiseen ja parisuhteiluun menee aikaa ja energiaa, ja se on ainakin minulla ollut pois muista asioista. En tarkoita nyt sitä puolta tuntia, joka menee itse asiassa, mutta siis kaikki muu oleilu.
Kun taas alan seurustelemaan, varaudun siihen, että saan puolet vähemmän asioita aikaiseksi. Toisaalta sitten onkin kaksi ihmistä tekemässä, joten tämä asia tasoittuu.
Minä en ole unohtanut. Kyllä se joka päivä käy mielessä useitakin kertoja. Energiaa mulla ei ole oikeastaan koskaan koska masennuksen takia jaksan juuri ja juuri käydä töissä ja hoitaa kotityöt. Muu aika menee sitten sarjoja katsellen ja sängyssä maaten.
Viisi vuotta ilman. Välillä on ollut kipeää ja haikeaa, mutta niin tämä aika on mennyt. On ollut niin paljon muuta tekemistä ja mietittävää, että aika on mennyt kuin varkain. Voisin nyt hyvin olla lopun elämääni ilman: olen tyyni ja rauhallinen. Asiat ovat korvautuneet muilla.
Täyttymystä vaille jäävä seksinhimo on jäytävää, joten miksi luopuisin tästä rauhasta jonkun yhden illan vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole unohtanut. Kyllä se joka päivä käy mielessä useitakin kertoja. Energiaa mulla ei ole oikeastaan koskaan koska masennuksen takia jaksan juuri ja juuri käydä töissä ja hoitaa kotityöt. Muu aika menee sitten sarjoja katsellen ja sängyssä maaten.
Kyllähän se minullakin käy mielessä, mutta se on enemmän sellaista kepeää haaveilua kuin fyysistä kaipuuta, joka ilmenee kipuna.
Minulla on ollut aina paljon erilaisia kiinnostuksen kohteita, niin olen pysynyt aktiivisena, vaikka olen ollut myös masentunut. Välillä tuntuu, että aktiivisena oleminen on jopa mennyt överiksi, olen halunnut tietää ja kokea paljon. Joskus saatoin käydä esim. katsomassa kaksi elokuvaa samana päivänä ihan siksi, että halusin tietää mistä puhutaan.
Nyt otan rennosti ja teen asioita, jotka tuovat minulle iloa, ei esim. tarvitse lukea koko Hesaria läpi - tai välttämättä avata päivän lehteä ollenkaan.
Pidätkö käsitöistä tai taiteista? Ehkä sieltä voisit löytää elämäniloa. Ei ole myöskään kovin kallis harrastus.
Vierailija kirjoitti:
34 vuotta ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?
M34
Voitit. Minulla seksittömiä vuosia on vasta 29.
Olisi kannattanut valita paremmin ensimmäinen - ja viimeinen - seksikumppani historian hämärissä.
Useamman miehen mielestä olisin ideaalikumppani, koska olen sievä ja lapseton. Miksi ihmeessä haluaisin itselleni kierrätysmiehen?
N
Lähteekö joku nainen ketjusta harrastamaan seksiä?
M33
Ei oikeastaan kysyttävää kun itselläni meni taas 3 v. ja nyt kun sai niin..aijai kun teki hyvää. Ongelmana mulla se kun ei kehtaa mennä deittisivuille ja muuten aika vaikeata löytää mies jolta saa tai yleensä ollenkaan mitään. On se hienoa kun tuntee lämpöisen kuuman miehen läheisyyden vierellä. Nyt vaan miettii miten taas onnistuisi kun lomaillakaan ei voi jatkuvasti.
Minun (eli aloittajan) tapauksessa en tosiaan ole saanut miestä 10 kuukauteen ja orgasmia yli puoleen vuoteen. Äsken taas huvikseni kokeilin että tulisinko, mutta kun ei niin ei. Tästä pitää huolen masennuslääkkeeni.