10 kk ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
34 vuotta ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?
M34
Miten kestät vai oletko ok asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Pah, tuo ei ole mitään. T: 9 vuotta ilman seksiä.
Oletko ok asian kanssa? Miksi noin kauan ilman?
Vierailija kirjoitti:
2 vuotta ilman seksiä. Näin on päässyt käymään.
N30
Mulla luultavasti sama edessä...
5 vuotta ilman eikä kiinnosta koko touhu yhtään. Parisuhteen vielä haluaisin, mutta kaikki hakevat vain pelkkiä panoja.
Viikko ilman ja jo nyt tekis mieli. Itseni kanssa olen kyllä jo tänään kivaa pitänyt. N29
Miksi olette ilman seksiä?
Millaista teidän arki on kumppanin kanssa? Sujuuko kaikki muut asiat ihan ok? Onko teillä esimerkiksi mukavia juttutuokioita tai jaatteko elämäänne mitenkään muuten kuin asumalla saman katon alla?
10 vuotta ilman seksiä. En harrasta irtoseksiä, eikä sopivaa ole osunut kohdalle.
N25
Eikö itsetyydytystä lasketa seksiksi? Vai ettekö te kaikki yli viikon puutoksessa olleet ole muka omin käsin orgasmia saaneet. Kyllä mulla on max 3pv minkä ilman orkkua oystyn olemaan. Onneksi on aikuisten "lelukaappi" pullollaan apuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette ilman seksiä?
Millaista teidän arki on kumppanin kanssa? Sujuuko kaikki muut asiat ihan ok? Onko teillä esimerkiksi mukavia juttutuokioita tai jaatteko elämäänne mitenkään muuten kuin asumalla saman katon alla?
20 kk ilman seksiä. Perussyy seksittömyyteen on kai se että ei ole oikein varaa hommata kumppania. Yksi tosin olisi suostuvainen, mutta asuu aika kaukana. Pitää kai kesällä hommata kumppani tai tarvittaessa toinenkin. Kumppanin hankkimiskulut ovat korkeat.
Vierailija kirjoitti:
Eikö itsetyydytystä lasketa seksiksi? Vai ettekö te kaikki yli viikon puutoksessa olleet ole muka omin käsin orgasmia saaneet. Kyllä mulla on max 3pv minkä ilman orkkua oystyn olemaan. Onneksi on aikuisten "lelukaappi" pullollaan apuvälineitä.
Sooloseksiä tuskin lasketaan tässä tapauksessa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
hyvä alku, kuinka pidät huolen siitä että putki jatkuu?
Siitä pitää huolen naamani ja kroppani = eivät miehet lähesty. Lisäksi poistuin tinderistä josta aikanaan hommasin kaikki panoni. Muualla en miehiä sitten tapaakkaan ellei nyt kadulla joku lähestyisi mutta niin ei ole käynyt ikinä enkä usko että käykään.
Vierailija kirjoitti:
48 vuotta ilman ihmisen kosketusta.
T: 48 v
Sama täällä :(
M, 40v.
34 vuotta ilman seksiä, haluatko kysyä jotain?
M34