Robert Pattinson on uusi Batman
Kommentit (70)
Oikeastaan nyt kun näitä teidän ehdotuksia lukee niin rupeaa Pattinson sopimaan Batmanin rooliin kun nenä päähän. Ensin kun kuulin oli ehdoton nou nou.
Jostain syystä olen kuvitellut Pattinsonin lyhyeksi pätkäksi mutta on sentään päälle 180cm joten ihan hyvin sopii Batmaniksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi jo aika tehdä batmanistakin homo (Robin...)? Tai tummaihoinen?
Öh. Bruce Wayne on homo... Ollut ihan sen luojan mielestä alusta lähtien. Se että mies vetää kumiasun päälle ja lähtee kaduille hakkaamaan narkkareita ja juoppoja on konseptina ihan älyttömän homo. Sanoi tekijä itse.
Gotham-sarja oli sikahyvä. En ole muuta hyvää nähnyt Batmanista Burtonin jälkeen. Batman-sarjakuvat itse 80-90-luvuilta on mahtavaa luettavaa. Synkästi ja hienosti piirretty.
Batman vuodelta 66 XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustan Batmanin aika olisi nyt vihdoin.
Se vois olla transseksuaali, joka tykkää ottaa miehiä takaapäin isolla vehkeellä.
Bat goes Thai
Batgirl vois olla ladyboy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öh. Bruce Wayne on homo... Ollut ihan sen luojan mielestä alusta lähtien. Se että mies vetää kumiasun päälle ja lähtee kaduille hakkaamaan narkkareita ja juoppoja on konseptina ihan älyttömän homo. Sanoi tekijä itse.
No ei ole ainakaan elokuvissa, ja siitähän bätmän tunnetaan. Onhan sillä naisia.
Musta transseksuaalihomomuslimi niin siitäpä vihervasemmistolle tai suvaistevaistolle uusi palvonna kohde ja kaikki maailman vääryydet on taas korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ainakaan elokuvissa, ja siitähän bätmän tunnetaan. Onhan sillä naisia.
Ja Robin, olisko kuitenkin bisex.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli hot Twilightissa, mutta Batmaniksi sopii ainoastaan kuumaakin kuumempi Christian Bale... ahh..
Fatman johonkin WW2-elokuvaan olisi Balelle nykyään sopiva rooli. Batmaniksi Balesta ei enää ole.
Se lihotti (ja vaalensi kulmakarvansa) roolia varten.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se voi olla Batwoman?
Batwoman | First Look Trailer | The CW
Saanut jo 300tuhatta miinusvotea. Lyhythiuksinen juutalainen feministilesbo ei näytä oikein batman-faneihin purevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se voi olla Batwoman?
Batwoman | First Look Trailer | The CW
Saanut jo 300tuhatta miinusvotea. Lyhythiuksinen juutalainen feministilesbo ei näytä oikein batman-faneihin purevan.
SJW dumpsterfire...
Luulin että Hollywoodissa oltaisiin nähty jo Jussi Halla-ahon karisma ja suuri vetovoima. Häntä parempaa Batmania ei löydy mistään.
Batmanit ja kaikki muut supersankarit on lapsellista kakkaa.
Kasvakaa jo aikuisiksi. Tämmösiin turhuuksiin työnnetään rahaa.
Näin ap:nä voin todeta etten millään pysty kuvittelemaan Twilight Robertia Bruce Waynen saappaisiin. Josh Brolin tai Jon Hamm olisivat mielestäni olleet mahtavat rooliin.
Minkä näyttelijän teidän mielestä pitäisi Batmania näytellä?
Ap
Ei mitää naisversioita!! Ärsyttää (vaikka olen nainen) kun kaikesta pitää tehdä naisversio 🙄🙄
Pattinson on hyvä näyttelijä 👌
Vierailija kirjoitti:
Näin ap:nä voin todeta etten millään pysty kuvittelemaan Twilight Robertia Bruce Waynen saappaisiin. Josh Brolin tai Jon Hamm olisivat mielestäni olleet mahtavat rooliin.
Minkä näyttelijän teidän mielestä pitäisi Batmania näytellä?
Ap
Batman eroaa monista muista supersankareista siinä, ettei ole mikään lihaskimppu sikaniska vaan tunteellinen ja jopa heikko. Sikäli Twilight-poju on hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli hot Twilightissa, mutta Batmaniksi sopii ainoastaan kuumaakin kuumempi Christian Bale... ahh..
En tykkää yhtään siitä Christian Balen puskaraiskarimurinasta.
Bale oli huono Batman. Myötähäpeä kun katsoo niitä nyt.
Ihan hyvin olis voinut olla nainenkin tuossa roolissa.