Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmiston ja oikeiston ero

Niin kuin ennenkin
31.05.2019 |

Tuleva vasemmistohallitus nostaa veroja ja valtion kuluja noin miljardillla. Siinä on alle 2%:n ero edelliseen porvarihallitukseen. Eipä ole kummoinen ero oikeiston ja vasemmiston välillä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako miljardia pitäisi nostaa? 

Vierailija
2/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö takia äänestät Perussuomalaisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on siinä, mihin rahat käytetään. Esim. oikeistohallitus käytti valtavat määrät veronmaksajien rahoja työttömien nöyryyttäminen, ja työnsi siis rahat höpökoulutusfirmoja pyörittävien kokkarikavereiden taskuihin.

Rinteen hallitus taas käyttää rahaa kai ennemminkin kaikkien mukana pitämiseen. Oikeaan koulutukseen satsataan ja minimietuudet nostetaan säälliselle tasolle.

Vierailija
4/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kokkareita äänestänyt mutta ovat menettäneet uskottavuutensa mulle. Eivät halua hoitaa ilmastonmuutosta eivätkä halua ymmärtää uutta maailmaa jossa töitä ei ole kaikille.

Vierailija
5/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kokkareita äänestänyt mutta ovat menettäneet uskottavuutensa mulle. Eivät halua hoitaa ilmastonmuutosta eivätkä halua ymmärtää uutta maailmaa jossa töitä ei ole kaikille.

Eihän kokoomusta enää erotakaan persuista. Alas on entinen sivistyspuolue vajonnut.

Vierailija
6/6 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän kokoomusta enää erotakaan persuista. Alas on entinen sivistyspuolue vajonnut.

Nykyinen "sivistyspuolue" on demarit. Ovat valmiita palkkaamaan lisää opettajia kouluttamaan opiskelijoita aloille, joista ei työnantajat maksa mitään. Ehkä valtio sitten palkkaa käsienheiluttelijamaisterit kouluttamaan lisää kaltaisiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi