14v tyttäremme raskaana ja mies kieltää abortin kunniasyistä
Minä ja tytär olemme molemmat paniikissa. Raskaus on sen verran pitkällä että päätös abortista on tehtävä viikon sisällä. Mies eli tytön isä kuuluu kulttuuriin, missä abortteja ei tehdä ellei äidin tai lapsen henki ole vaarassa. Tyttö haluaisi abortin ja tottakai se olisi järkevintä tällä kohtaa, mutta hän pelkää että isänsä hylkäisi hänet kokonaan ja minä pelkään että mahdollisesti tyttöön käytetään väkivaltaa. Olemme ajatelleet sanoa, että tyttö sai keskenmenon.
Voisiko jossain yksityisellä klinikalla tehdä tämän niin että mies ei saa tietoonsa näitä toimenpiteitä? Missä (Tampere) ja millä hintaa? Joudunko itse maksamaan kaiken? (ei ole pointti vaan että tiedän varautua)
Kommentit (24)
Abortti on tyttären asia ja hänen tietoja ei tyttären isä pääse katsomaan. Eipä hääppöinen isä muutenkaan. Joku kunnia ja hylkäämisellä uhkailu. Huh.
Miksi tyttö on ylipäätään raskaana?
Miksi pilailet tällaisella asialla? Et varmaan pelaa ihan koko pakalla.
-5/5
Syytä itseäsi olet itse valinnut matun
Tuon ikäisen naisen pitäisi jo synnyttää lapsi niin ehtii saada suuren perheen vielä ja olla onnellinen <3
Vierailija kirjoitti:
Katolilaisia on kyllä ihan suomalaisiakin.
Kannattaa varmaan soittaa johonkin sosiaalitoimistoon tms. tai ehkä osaavat auttaa sairaalassa? Vaadi vaan apua ja vastauksia jos eivät meinaa auttaa.
Eli tytön isä on joku ma tu, sinä et uhraa oman tyttösi elämää ja terveyttä siksi, mitä joku pilipali-uskonto sanoo!
Pois pois pois poistoon tällaiset! Hyi miksi tällaisia fantasioita/kauhuskenaarioita pitäö muille jakaa luettavaksi. Hyh! Miten olis "peukutusketju - oletko koskaan...?" Sellaisen muuten teen.
Abortteja ei tehdä yksityisellä, ainoastaan julkisella, Aikaa sosiaalisin syin tehtävään aborttiin on Valviran luvalla viikon 20 täyttymiseen asti. Isä ei pääse käsiksi tyttärensä sairaskertomustietoihin.
Provohan tämä on, mutta lastensuojeluilmoitus olisi paikallaan koko sakista jos sattuisi olemaan totta!
Älkää tehkö aborttia vaan toivottakaa uusi ihminen yhdessä perheeseen. Olkaa tytölle avuksi kaikessa. Onnea kaikille. Abortti on murha oikeasti. Yhä pinenmpiä lapsia pelastetaan. Jumala halusi tämän vauvan josta on vielä paljon iloa teille.
Vierailija kirjoitti:
Eli tytön isä on joku ma tu, sinä et uhraa oman tyttösi elämää ja terveyttä siksi, mitä joku pilipali-uskonto sanoo!
Mieluummin estän lapsenlapseni tap.pamisen kuin takaan jollekin äijällä tyttäreni kireän alapään.
Aijai onko tytär nauttinut torilla mustaa makkaraa?
Miksi yksityisellä? Potilastiedot on salaisia myös julkisessa terveydenhuollossa. Provohan tämä on ja vielä huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katolilaisia on kyllä ihan suomalaisiakin.
Sen siitä saa kun valitsee rys sän uskoon uskovan
Taas joku ääriliberaali itkee täällä. Ottaako persujen ja Trumpin vaalivoitot oikeasti noin koville?