Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi ei, aloin ahmia hyvin menneen laihdutusviikon päätteeksi!

Vierailija
31.05.2019 |

Koko viikko mennyt ilman repsahduksia. Nyt n. puolen tunnin sisällä mennyt 2 jäätelötuuttia, 60g pikku pussi nacho cheese ballseja, kourallinen jo koviksi kuivuneita vaahtokarkkeja ja 2 kauratyynyä lauantaimakkaralla. Ja edeltävästi söin siis klo 16 päivällisen joten minulla ei ollut edes nälkä! Tiedän ettei tää mikään maailmanloppu ole, mutta silti harmittaa tosi paljon. Mikä hitto siinä on ettei aikuinen ihminen hillitse tämän paremmin itseään. :(

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaahahahhahahaahha. Juuri äsken itse tuskailin tän kanssa. Kaavin vanhan dipin lusikalla suuhun, paahdoin leipää, söin juustoa kasan... Huomenna edessä kurjuus. Pelkään repsahduksen jäävän käyntiin.

Vierailija
2/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin kokonaisen pitsan yhdeltä istumalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt juot pari lasillista vettä ja peset hampaat. Homma hoidettu, se siitä.

Vierailija
4/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy noin aina, ja siksi en laihdu vaan lihon lisää. En tiedä, mikä auttaisi.

Vierailija
5/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajunta siellä huutelee, ettei oikeasti halua että laihdut. Itsesabotaasia.

Vierailija
6/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuskuuri. Miksi et hankkisi rajua addiktiota johonkin substanssiin ja sitten pitäisi "laihdutus viikkoja" yrittäen rimpuilla ilman ainetta. Yhtä hyödyllistä ja mukavaa kuin tuollainen jojoilu.

Vierailija
7/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että täällä on muitakin... joo siis kun tämä "kohtaus" iskee, kaikki käy niistä kuivuneista vaahtokarkeista lähtien jotka olleet kaapin perukoilla varmaan puoli vuotta. Ja normaalisti en edes erityisemmin tykkää lauantaimakkarasta, nyt se tuntui ihanalta mätöltä vaaleanleivän kanssa. Olo on turvonnut ja ällö. Eiköhän siinä ollut iltapalakin tälle päivälle. Ap

Vierailija
8/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Kuten varmaan ap itsekin tietää.

Vierailija
9/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt kaksi lautasellista kalakeittoa neljältä, ja nyt jo maha kurnii ja tekee mieli jääkaapissa olevia makkaroita ja dippiä ja sipsejä ja.... Siis on olo, että on oikeasti kamala nälkä. Ja kiukuttaa, kun en saa syödä ja se syöminen olisi ainoa asia mistä tulee hyvä olo.

Vierailija
10/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vanhat vaahtokarkit kävi minulla tuon dipin kanssa. Oli vaan kimmoke syödä kun sitä juustoa otin, sen jälkeen sitä leipää ja haha. Nyt sitä miettii hyppiikö äxää et kuluisi edes muutama kalori, vatsa vain niin täynnä että ei kykene.

Vierailija
11/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan siinä käy, kun laihdutetaan nälkäkuurilla.

Vierailija
12/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä polttelin sikarin hyvin alkaneen tupakkalakkoni kunniaksi.

Vierailija
13/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva että täällä on muitakin... joo siis kun tämä "kohtaus" iskee, kaikki käy niistä kuivuneista vaahtokarkeista lähtien jotka olleet kaapin perukoilla varmaan puoli vuotta. Ja normaalisti en edes erityisemmin tykkää lauantaimakkarasta, nyt se tuntui ihanalta mätöltä vaaleanleivän kanssa. Olo on turvonnut ja ällö. Eiköhän siinä ollut iltapalakin tälle päivälle. Ap

Mitä kivaa siinä on, että muutkin on yhtä typeriä kuin sinä?

Vierailija
14/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi on myös teitä täydellisiä ihmisiä!

Vierailija
15/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee, että laihdutuskuureja harrastavat lihovat aina vain lisää. Välillä yritetään olla syömättä juuri mitään ja ollaan nälissään, ja sitten kun kuuri on ohi, palataan samaan ruokaan, millä aiemminkin lihottiin. Plus tietysti se kahmalokaupalla mättäminen siitä ilosta, kun kitukuuri on ohi.

Vierailija
16/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onneksi on myös teitä täydellisiä ihmisiä!

Säkin voisit olla, jos laihduttaisit ilman nälkää ja mielitekoja.

Vierailija
17/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni "kuurini" kanssa hyvin yli vuoden. Lainausmerkit siksi, että oikeasti ei ollut kyse kuurista vaan aiempaa tolkullisemmasta syömisestä. Sitten reilun vuoden (ja -27kg) jälkeen alkoi kummasti tehdä mieli sellaisia herkkuja joita en ollut kaivannut pitkään aikaan. Ensin se oli suklaata, myöhemmin ties mitä pullaa ja munkkia. En ajatellut hetkeäkään, että minussa olisi jotain vialla kun tuollaisia alkaa tehdä mieli. Mutta mietin, mikä minun syömisessä on muuttunut, että olen alkanut kaivata tuollaisia joita ilman olen pärjännyt tähänkin mennessä. Se jäi vähän kysymysmerkiksi. Suklaakausi meni ohi ja pullakausi on voiton puolella. 

Mutta ei se laihdutusruokavalio saa olla sellainen, että se saa sekoamaan noin kuin ap:lle kävi. Se ruokavalio pitää olla sellainen, mitä pystyy noudattamaan loppuikänsä. Eri ihmisille sopii erilaiset ruokavaliot, ap:n vain pitää löytää omansa, jota hän pystyy noudattamaan ja joka ei saa häntä himoitsemaan roskaruokaa.

Vierailija
18/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut todella vähällä ruoalla? Itse olin ennen juuri tuollainen tuurisyöppö. Ensin oltiin nälässä ja seuraavaksi ahmittiin kunnolla. Sata kertaa koitin parantaa tapani, mutta kun ei vaan onnistunut. Viimeistään parin viikon jälkeen tuli repsahdus.

Nyt syön n. 3-4 tunnin välein mahdollisimman puhdasta ja terveellistä ruokaa. Ei mitään kevyttä laihdutuspuppua, vaan oikeaa kunnon ruokaa. Proteiinia joka aterialla, paljon kasviksia, hedelmiä ja marjoja, ja vähän hiilareita. Ja kaikki höttöhiilarit pois ja täysjyvätuotteet tilalle. Kiinnitä huomiota aamupalaan (syö kunnolla) ja välipaloihin.

Herkkuja saan syödä välillä. Jos joskus viikolla on hirveä makeanhimo, saatan ostaa raakasuklaapatukan. Silloin tällöin viikonloppuisin on myös ihan ok syödä irtokarkkeja.

Tällaiset uudet rutiinit voi olla vaikea omaksua aluksi, mutta pidä aluksi vaikka karkkipäivä kerran viikossa. Helpottaa makeanhimoa kun tietää, että parin päivän päästä saa luvalla syödä. Ja satsaa hyvänmakuiseen ruokaan ja välipaloihin. Esim. Chiavanukas on terveellistä ja ihanan makuista.

Vierailija
19/24 |
31.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dipin syöjä laski tän päivän kalori saldon ja ylittyi vaikka liikuin ok 500 kalorilla peruskulutuksen yli. :D että sellainen pieni leipähetki jääkaapilla. Turvottaa juu.

Vierailija
20/24 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutuskuuri. Miksi et hankkisi rajua addiktiota johonkin substanssiin ja sitten pitäisi "laihdutus viikkoja" yrittäen rimpuilla ilman ainetta. Yhtä hyödyllistä ja mukavaa kuin tuollainen jojoilu.

Ystäväni on tehnyt tuota tupakan kanssa jo vuosia. "Lopettaa" viikoksi kahden kuukauden välein.